Skocz do zawartości

Pomoc w sprawie zestawu i sprzętu car audio


Rekomendowane odpowiedzi

Witam:)
Jestem nowy w świecie CAR AUDIO:) i mam pewien problem, mam nadzieję że rozwiejecie moje wątpliwości:) przejdę od razu do sprawy, a mianowicie postanowiłem upiększyć muzykę w moim aucie. Autko Honda civic 95r coupe. Słucham przeważnie muzyki Hardstyle Hardcore. Mam aktualnie:

radio Sony Xplode CDX-GT430U
troszke danych:

Przetwornik C/A
    24 bity
Pasmo przenoszenia
    10 – 20 000 Hz
Tolerancja częstotliwości
    +/-1 dB
Odstęp sygnału od szumu
    95 dB
Stopień wyjściowy S-MOSFET
    TAK
Moc wyjściowa (DIN 45324, 4 omy)
    4 x 27 W
Maks. moc wyjściowa (1 kHz, 4 omy)
    4 x 52 W
DSO (Dynamic Soundstage Organizer - dynamiczny aranżer sceny dźwiękowej): DSO / DSO II
    NIE / NIE
EQ3 (3-pasmowy korektor)
    EQ3 etap II

Nie wiem czy wszystkie potrzebne:)

w drzwiach Głośniki MAgnat 13 cm nie jestem w stanie powiedzieć coś o szczegółach ponieważ były juz wmontowane i nie mam o nich zadnej informacji.

W tylnej półce mam:

3 drożne głośniki Magnat 693
Rodzaj: głośniki 3 drożne
Rozmiar: 6" x 9"
Moc Max: 260 W
Moc RMS: 65 W
Skuteczność: 91 dB
Impedancja: 4 ohm
Pasmo przenoszenia: 40 - 20.000 Hz

Brakowało mi tego czegoś:) Chciałem uzupełnić moją muzyczną duszę o coś lepszego. A że jestem zielony w te klocki pojechałem do sklepu elektronicznego z myślą że tam sie ludy znają i powiedziałem sprzedawcy, że chciałbym zakupić zestaw wzmacniacz tubke i wszystko co by było pod niego do 700 zł, żeby złożył zestaw... No i złożył..

Komplecik przewodów...

Audiomedia EX250MS to 25cm/10" subwoofer samochodowy

Dane techniczne
2 cewki 4Ohm / 65mm
Aluminiowa membrana
Moc RMS: 400W
Moc max: 600W
Pasmo przenoszenia: 45Hz-2kHz
Głębokość montażu: 174,8mm
Fs: 41Hz
Re: 1,81Ohm
Qms: 6,23
Qes: 0,56
Qts: 0,52
Vas(Sd): 15Lt
Mms: 154g
Cms: 99M/Newton
Bi: 11,2 Tesla-M
SPL: 84dB

Audiomedia EX700.4 to 4-kanałowy wzmacniacz serii Excellence Line

Dane techniczne
Moc RMS @ 2Ohm 4x95W