Kuzyn353 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Sądziłem, że odpowiedziałem. Radio jest podpięte pod akumulator, z ominięciem stacyjki. W kostce ISO zmostkowałem zasilanie z podtrzymywaniem pamięci.Ile mA może pobierać radio podpięte w ten sposób?Ile mA powinno pobierać radio podpięte tak, że zasilanie jest wyłączane stacyjką. (a na zgaszonym silniku nie da się włączyć radia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Sądziłem, że odpowiedziałem. Radio jest podpięte pod akumulator, z ominięciem stacyjki. W kostce ISO zmostkowałem zasilanie z podtrzymywaniem pamięci.Ile mA może pobierać radio podpięte w ten sposób?Ile mA powinno pobierać radio podpięte tak, że zasilanie jest wyłączane stacyjką. (a na zgaszonym silniku nie da się włączyć radia) Z kluczykiem , nie oznacza z automatu uruchomionego silnika.Z wyłączonym ACC pomijalnie mało , poniżej 1 mA .Z aktywnym ACC w stanie spoczynku około 200-300 mA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 O! Rzeczywiście duża różnica. Stacyjka w Trabancie (1991r) ma zdaje się tylko trzy tryby: zero, zapłon (napięcie na cewkch + kontrolki), rozrusznik.No nic, pozostało pomierzyć. A wzmacniacze w stanie spoczynku ile biorą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisman Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 A wzmacniacze w stanie spoczynku ile biorą?W sensie jak sa calkiem wylaczone to nic nie powinny pobierac. A jak wlaczone tylko nie dostaja sygnalu to roznie, zalezy od wzmaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Stacyjka w Trabancie (1991r) ma zdaje się tylko trzy tryby: zero, zapłon (napięcie na cewkch + kontrolki), rozrusznik. Świat nie kończy się na Trabancie, w moim "zabytku" cofnięcie z pozycji zapłon do spoczynkowej pozostawia aktywne wyjście ACC aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Pisałem o aktywności poszczególnych sygnałów i jak dla nich kształtuje się pobór prądu , a nie jak robi to to ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Hm, wiem co pisałeś i wydaje mi się, że ja też dosyć jasno piszę. Mam problem z uciekającym prądem w swoim samochodzie to piszę właśnie o nim. Wydało mi się odpowiednim wyjaśnić, że to Trabant. Oraz, że w Trabancie stacyjka jest jak budowa cepa. Jej konstrukcja sięga chyba lat 70tych. Na Trabantach się świat nie kończy, ale tutaj właśnie montuję audio.We wcześniejszej odpowiedzi napisałem "mam podpięte pod akumulator", co było dla Ciebie niejasne i musiałem pisać dodatkowe wyjaśnienia. Czytaj wolniej i z odrobiną chęci zrozumienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Wszystko jest podpiete pod akumulator ... Juz wczoraj zadalem pytanie czy jak wyciagasz kluczyk radio sie wylacza i nie dostalem odpowiedzi choc to kluczowa informacja dla sprawy , bo jesli masz radio podpiete "na stale" to z duzym prawdopodobienstwie wlasnie radio wyksncza Ci aku . Teraz Twoj ruch , czyli musisz podpiac poprawnie radio . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Hm, wiem co pisałeś i wydaje mi się, że ja też dosyć jasno piszę. Mam problem z uciekającym prądem w swoim samochodzie to piszę właśnie o nim. Wydało mi się odpowiednim wyjaśnić, że to Trabant. Oraz, że w Trabancie stacyjka jest jak budowa cepa. Jej konstrukcja sięga chyba lat 70tych. Na Trabantach się świat nie kończy, ale tutaj właśnie montuję audio. We wcześniejszej odpowiedzi napisałem "mam podpięte pod akumulator", co było dla Ciebie niejasne i musiałem pisać dodatkowe wyjaśnienia. Czytaj wolniej i z odrobiną chęci zrozumienia. Człowieku , popatrz ile juz tu napisałeś , ale zero odzewu co juz z tymi informacjami zrobiłeś .Wystarczył jeden prosty test , wpięcie amperomierza i po minucie jest wszystko jasne , o ile nie było od samego początku .Tylko napisać , ze miałeś w poważaniu zalecenia producenta odtwarzacza i jest to jedyne źródło "rozterek" domorosłego montażysty jakoś nie potrafisz .Powiedz co tu trzeba jaśniej napisać czy interpretować .Chcesz Nas przekonać , ze to co zrobiłeś jest jedynym wyjściem w zaistniałej sytuacji , a konstruktor radyjka powinien je inaczej zbudować , aby pasował do Trabanta z lat 70tych . Czyli to źle? To nie jest robione dla wygody? W radio nie ma przekaźników? Pobiera większy prąd wyłączone z podpiętym zasilaniem i pamięcią? Koniecznie trzeba montować taki przekaźnik na zasilaniu, sterowany stacyjką? Mierzyłeś ile pobiera prądu w obu przypadkach? Ile mA może pobierać radio podpięte w ten sposób? Ile mA powinno pobierać radio podpięte tak, że zasilanie jest wyłączane stacyjką. (a na zgaszonym silniku nie da się włączyć radia) O! Rzeczywiście duża różnica. Stacyjka w Trabancie (1991r) ma zdaje się tylko trzy tryby: zero, zapłon (napięcie na cewkch + kontrolki), rozrusznik. No nic, pozostało pomierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Wszystko jest podpiete pod akumulator ...Dla mnie to też logiczna konkluzja. Kolejnym razem wymienię pod co nie jest podpięte ;) (Zabrakło słowa "bezpośrednio". Może byłoby jaśniej. Przepraszam) Człowieku , popatrz ile juz tu napisałeś , ale zero odzewu co juz z tymi informacjami zrobiłeś . Napisałem pierwszy post wczoraj wieczorem a dzisiaj nie miałem czasu grzebać. Jutro zdam relację.Nie wiem tylko czy opisać to co sprawdzałem czy wymieniać również to, czego nie sprawdzę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 pawli, jeżeli tak zaleca producent to OKNie wiem jak jest zbudowany ten konkretny kondensator ale parę się u mnie przewineło i każdy miał wyprowadzone bezpośrednie wyjścia zasilające wprost z kondensatora tak więc trzeba było je ładować wstępnie przez żarówkę W opisie tego twojego kondensatora znalazłem że ma jakiś układ 'soft start' tak więc możliwe że posiada jakąś elektronikę do "miękkiego startu" nie mniej jednak Maxtz tak jak piszesz, lepiej naładować przez żarówkę, niż mieć iskrzenie w aucie w najgorszym wypadku ... ale co kto lubi P.s: ten soft start też się da uwalić znając życie ;)P.s2: sorry za odgrzanie kotleta Hm, wiem co pisałeś i wydaje mi się, że ja też dosyć jasno piszę. Mam problem z uciekającym prądem w swoim samochodzie to piszę właśnie o nim. to multimetr w łapkę i sprawdzamy po kolei odłączając co zjada ten prąd ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Radyjko zjada z tą "źle podłączoną" kostką ISO = 1,6mADrugie radyjko, na które teraz zmieniłem, Clarion = 2,4mA Kondensatora natomiast nie sprawdzałem. Szkoda miernika. W ogóle nie dał się naładować. Żarówka nie gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 mu Radyjko zjada z tą "źle podłączoną" kostką ISO = 1,6mAMożesz podać dokładny model tego radyjka . Radyjko alpine, podpięte pod akumulator. Sprawdzę jutro pobór prądu. Kondensatora natomiast nie sprawdzałem. Szkoda miernika. W ogóle nie dał się naładować. Żarówka nie gaśnie. To jest kondensator z elektroniką ? Czy jesteś w stanie rozdzielić/odkręcić elektronikę od zasadniczego kondensatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Kondensator z woltomierzem. Phantom 1,2F. Taki czerwony, popularny, najtańszy na allegro.Zamówiłem przed momentem Dietza. Możesz podać dokładny model tego radyjka . 1,6mA = Alpine CDA 9885R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Kondensator z woltomierzem. Phantom 1,2F. Taki czerwony, popularny, najtańszy na allegro. Czy jesteś w stanie rozdzielić/odkręcić elektronikę od zasadniczego kondensatora ? 1,6mA = Alpine CDA 9885R Nie mam , ale coś mi tu nie "gra" Moze w weekend sprawdzę 9887 , powinno być podobnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Czy jesteś w stanie rozdzielić/odkręcić elektronikę od zasadniczego kondensatora ?W wolnym czasie rozkręcę i spróbuję dojść do tego co w nim padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuzyn353 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Kondensator dawał zwarcie. Elektronika była ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.