surf Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Witam ,Mam dziwny przypadek co do świstów gdy jest włączony silnik.Radio: Alpine 7894Wzmak: Magnat Crusader 560Pod CH1 CH2 gra zmostkowany sub , pod CH3 CH4 gra przód. W sytuacji 1wszej po podłączeniu 4-ech RCA pod CH1 , CH2, CH3, CH4 wystepuja swisty.W sytuacji 2giej po odłączeniu jednej pary RCA , swisty ustepują.W sytuacji 3ciej po odłączeniu jednej pary RCA, swisty ustepują.W sytuacji 4tej po podłączeniu 4-ech RCA mimo ich zamienienia swisty dalej są. Wzmacniacz rozbierałem , wszystko ładnie wygląda, brak przepalonych miejsc itp. Kable ciągnąłem nawet przez srodek samochodu , ale to nic nie pomagalo. Jak to naprawic ? Jakieś sugestie ? Z góry dzięki!http://img5.imageshack.us/img5/6131/wzmak.pngS OUT - wyjscie na suba z radiaF OUT - wyjscie front z radiaDobrze by było gdyby ktoś z okolicy mógł podjechać i sprawdzic/pomoc/poradzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Znajdź temat mój w nissanie sunny, taki sam przypadek z tym odłączaniem jednej pary RCA i takie tam Dobre sygnałówki załatwiły sprawę (byłem pewny na HW sygnałówki, a okazały się złomem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Znajdź temat mój w nissanie sunny, taki sam przypadek z tym odłączaniem jednej pary RCA i takie tam Dobre sygnałówki załatwiły sprawę (byłem pewny na HW sygnałówki, a okazały się złomem). Da rade to jakoś obejść ? Brakuje troche funduszy na coś lepszego ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Niestety nie da, ja zakupiłem wtedy Kicx 3 x ekran i błoga cisza nastała. Po prostu łapały wzajemnie od siebie te HW zakłócenia - kiepskie ekranowanie było. Jak odłączyłem jedne - cisza, podpinałem drugie - świst i tak w koło Macieju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michallll Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 u mnie przestalo swistac cykac gwizdac dopiero po zmianie radia , a robiac petle ladowarka samochodowa >telefon > AUX to dopiero mialem "kawasaki" w glosnikach , tez mam sygnalowki Holly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 kurcze , a co polecacie z najtanszych sygnalowek ktore zalatwilyby sprawe ? slabo tez byloby wydac kolejne pieniadze, które nie wniosłyby zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Na to nie ma reguły, bo ja teraz kupiłem fioletowe Phonocar za 29 PLN sztuka i śmigają bez żadnych szumów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Nie ma to jak sie ucieszyc i zdolowac tego samego dnia no nic , wroce pewnie do ustawienia przod = radio , sub = wzmak ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladyslaw_w908 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 a na przewodzie zasilającym masz filtr? Jak dobrze pamiętam na żółtym przewodzie, u mnie z tym samym radiem, świsty dosłownie od wszystkiego, po założeniu połowa jak nie więcej ustało. Tak mnie zastanawiało po co on jest i go zdemontowałem, skracając przewody zasilające pomiędzy kostkami, jak jednak się okazuje, jest on potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal85rtc Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 ja mam u siebie dietz kupiłem komplet kable zasilające plus sygnałowe radia były zmieniane (clarion alpine) i nic się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreadlook Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Spróbuj oddzielić od siebie sygnałówki i puścić je z dala od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 czasem sam wzmacniacz robi kyrk. U kumpla tak się dzieje właśnie po zapięciu pieca na sub ale wystarczy rozdzielic rca podpinajac osobnymi z niezależnymi ekranami i problem znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 czasem sam wzmacniacz robi kyrk. U kumpla tak się dzieje właśnie po zapięciu pieca na sub ale wystarczy rozdzielic rca podpinajac osobnymi z niezależnymi ekranami i problem znikatzn mam 2 pary roznych rca , chyba ze chodzi Ci oto zeby kazda z tych par jeszcze rozdzielicz na pojedyncze, tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz00 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witam, miałem dokładnie to samo. Na wyłączonym silniku było błogo. Na włączonym świsty bardzo wyraźne. Co się okazało? Masa RCA poszła w radiu, spaliła się (chodzi o te obudówki wokół bolca). Wystarczy uziemić RCA np. do obudowy albo... iść do serwisu i zapłacić około 50-70 zł za wymianę diody (ale nie takiej świecącej ). Oczywiście nie musi u Ciebie być ten sam problem lecz u mnie to tak wyglądało. Nie zmieniaj RCA na włączonym wzmaku i radiu bo przez chwilkę wtedy idzie bodajże 15V na wyjścia RCA w radiu i pali się ;) U mnie po uziemieniu RCA do obudowy radia przestało znacznie świstać i było idealnie, nie ma problemów z radiem i dźwiękiem. Świstało jeszcze minimalnie ale filtr na zasilający załatwił sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Witam, miałem dokładnie to samo. Na wyłączonym silniku było błogo. Na włączonym świsty bardzo wyraźne. Co się okazało? Masa RCA poszła w radiu, spaliła się (chodzi o te obudówki wokół bolca). Wystarczy uziemić RCA np. do obudowy albo... iść do serwisu i zapłacić około 50-70 zł za wymianę diody (ale nie takiej świecącej ). Oczywiście nie musi u Ciebie być ten sam problem lecz u mnie to tak wyglądało. Nie zmieniaj RCA na włączonym wzmaku i radiu bo przez chwilkę wtedy idzie bodajże 15V na wyjścia RCA w radiu i pali się ;) U mnie po uziemieniu RCA do obudowy radia przestało znacznie świstać i było idealnie, nie ma problemów z radiem i dźwiękiem. Świstało jeszcze minimalnie ale filtr na zasilający załatwił sprawę. Probowalem jedna pare RCA do obudowy i dalej nic , chyba ze musialbym wszystkie 4-y na raz. Druga sprawa to taka, że pierwszym razem jak wszystko mialem podlaczone na wylaczonym , swistalo na wlaczonym silniku , czyli w radiu od poczatku musialaby byc uwalona masa drogi taki filtr zasilajacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz00 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 u mnie wymagało to uziemienia wszystkich RCA, z tym że u mnie masa była jedna do wszystkich. Zależy jaki, ja za swój dałem 20zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Po zlaczeniu mas wszystkich rca i dotknieciu obudowy radia , dalej swisty, wymiekam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Skombinuj na podmianę inne RCA, bo słowo wymiękam, jak się nie sprawdzi tej podstawowej rzeczy jest nie na miejscu w tym momencie... Jeżeli to sprawdzisz i nie pomoże, to moje podejrzenie pada na wzmacniacz, bo są takie właśnie model wzmacniaczy, które mają tendencję do łapania świstów - wzmacniacz masz przymocowany do czegoś, czy może do oparcia ? Próbowałeś odizolować go/przenieść w inne miejsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surf Opublikowano 19 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 <p>Skombinuj na podmianę inne RCA, bo słowo wymiękam, jak się nie sprawdzi tej podstawowej rzeczy jest nie na miejscu w tym momencie... Jeżeli to sprawdzisz i nie pomoże, to moje podejrzenie pada na wzmacniacz, bo są takie właśnie model wzmacniaczy, które mają tendencję do łapania świstów - wzmacniacz masz przymocowany do czegoś, czy może do oparcia ? Próbowałeś odizolować go/przenieść w inne miejsce ?</p> Mialem jedna pare innych RCA, ale dalej byly swisty. Wzmacniacz byl w bagazniku (blisko aku) , oraz na tylnym siedzeniu, nic nie dawalo. Dalem sobie spokoj , podlaczylem przod pod radio i gra przejrzysciej oraz ladniej. Bynajmniej nie jest tak plasko jak na wzmacniaczu, ale brakuje minimalnie dolu. Zostawiam tak jak jest czyli przód = radio , sub = wzmak. Wzmacniacz nie jest najwyzszych lotów. Poczekam na jakis przyplyw gotowki to kupie cos lepszego, bo już nie mam nerwów by siedziec przy -10 na dworze i non stop dlubac aby nie swistalo , a gralo podobnie (wtedy bede wiedzial, że jest warto). Dzięki bardzo wszystkim za pomoc, jeszcze nie raz pozawracam wam glowe , a moda prosze o zamknięcie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi