Skocz do zawartości

Radio z mocnym kickiem,jakie?.


szczerbaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie sadzisz, ze bardziej sam glosnik wplywa na kickbass

Nie same głośniki grają.

Od X-czasu zestaw mam ten sam oraz Madzie 323.

To co zmieniałem to radia :

Clarion seria db .Woofery kopały że bajka reszta pasam to porażka.

Było kilka innych otwarzaczy ale pod wzgledem kicka ten Clarion był najlepszy.

Wzmacniacz oczywiscie ten sam.

 

A dlaczego ten temat ,lubie masaż nogawek i nie tylko :rotfl: ... Ale bez suba.

Wiec 30% to tak nie do końca

.

 

Zainteresowany jeszcze jestem Keniem 7534 ,jak to kopie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresowany jeszcze jestem Keniem 7534 ,jak to kopie?.

 

Miałem tego kenia, gra fajnie, ale żeby mocno kopał, to bym nie powiedział.

Pod względem wykopu JVC 921 go zabija wręcz.

Miałem je jeden po drugim, przy tej samej reszcie sprzętu, więc mam porównanie bezpośrednie ;)

Jak miałem 921, to tak jak pisałeś nogawki wruwały, można było bez suba jeździć :)

W zasadzie cała seria JVC KD-R ma mocny wykop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne pytanie, ale nie lepiej będzie jeśli podbijesz sobie np. 80-150Hz +6dB? Uzyskasz to samo bez zmiany radia. Jeżeli jakieś radio ma niby mocnego kicka to znaczy, że w tym miejscu jest jakieś podbicie i kuleje reszta pasma.

 

Nie zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.

Tak się składa, że miałem kilka radyjek po kolei na tym samym sprzęcie. Wszystkie zawsze porównywałem w trybie FLAT.

 

A tu masz zmierzone pasmo przenoszenia dla rzeczonego JVC

http://www.avtozvuk.com/az/2011/10/CDs%20gr/jvc.jpg

 

 

Jest płasko jak stół, a zapewniam Cię, że basior ma mocarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mazda 323 to kektura drzwi... Radio Ci nie pomze...

Kupisz jakies auto klasy premium to przekonasz sie ,że na "dekamacie" drzwi graja sto razy lepiej niz beton w japoncach...Same drzwi to jedno, akustyka wnterza to drugie.... Sto razy bardziej ważne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na mysli wnetrze, plastiki uzyte do budowy boczków, podsufitki, deski, szczegolnie w starych , małych (kompaktowych) japońcach gdzie jest bardzo plastikowo, tam bardzo czesto mimo ze wszystko jest zrobione dobrze to bas z drzwi tyłka nie urywa...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że drzwi to podstawa. Muszą być dobrze zrobione i już.

Przy dziurawych drzwiach nic nie pomoże.

 

Jednak jeśli już mamy drzwi na beton, i chcemy mieć fun bez suba (nie SQ), a kolega szczerbaty chyba tego właśnie pragnie, to to radio które podałem na pewno mu w tym pomoże i niech nawet będzie to tylko te 30% :)

30% więcej basu z radia + 30% więcej basu ze wzmaka + 30% basu więcej z drzwi = 90% więcej basu :rotfl:

jeśli radio będzie miało 0% basu, to da nam to tylko 60% więcej basu, tak więc chcąc mieć więcej basu, trzeba dać radio, które ma więcej basu, to chyba logiczne :hyhy:

NO BASS, NO FUN :super:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+6dB na EQ i mamy jeszcze wiecej basu :D

 

O nie, nie, tak lekko to nie ma. :D

Tak, to każdy potrafi, +6 na EQ i po sprawie..., a nie o to nam przecież chodzi... :wink:

 

W naszym hobby trzeba się namęczyć, trzeba rozebrać drzwi a najlepiej pół auta, ubabrać rączki, powyklejać te maty, doprowadzić kable, pożonglować sprzętem, wydać kupę kasy...

 

Musi być pot i krew - inaczej efektu nie będzie, CA to ciężka harówka... :cisza:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc w ten sposób to w każdym aucie segmentu A czy tam B (mam na myśli takie pojazdy jak mam czyli agila corsa clio swift punto sei pandy itp) nie zagra nic na odpowiednim poziomie..... cieniutkie blachy (tutaj z wymienionych w clio może trochę lepiej) marnej jakości plastiki itd tylko nie wiem co ma boczek drzwiowy do grania.... po to się wygłusza żeby nic nie hałasowało. jeżeli boczka nie słychać to znaczy że furtka nie pracuje a bynajmniej pod boczkiem. aale jeżeli patrząc w ten sposób to najlepsze granie z przednich furtek uzyskamy w..... amerykańcach z lat 60tych...... materiały wtedy 1 gatunek blacha niczym w czołgu..... moim zdaniem nie ma to większego znaczenia..... może pojemność samych drzwi to tak ale grubość blachy a tym bardziej czy to japońska czy niemiecka wydaje mi się być marnym tłumaczeniem słabo grających furtek.

 

P.S.

 

dla mnie fenomenem puki co są drzwi astry F (jedynki) na ori głośnikach i dobrej jakości radiu co chodzi o bas już nie ma tragedii.... pytanie dlaczego.....

Ja polecam jednak słuchac, jezdzic i sprawdzać... Nie teoretyzować...

 

 

patrząc w ten sposób to w każdym aucie segmentu A czy tam B (mam na myśli takie pojazdy jak mam czyli agila corsa clio swift punto sei pandy itp) nie zagra nic na odpowiednim poziomie..... cieniutkie blachy (tutaj z wymienionych w clio może trochę lepiej)

zawsze mozesz poszukac i pokazac ile jest tego typu samochodów "grajacych na poziomie"( w stosunku do tych punktujacych z przedziału kompakt czy premium), zanim zaczniesz szukac uwzglednij te bez suba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...