Skocz do zawartości

BSW 124 II


kozik666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam jestem zielony jeśli chodzi o projektowanie obudowy pod dany głośnik wiec jaki powinien mieć wymiary prostokątny br dla tego głośnika jakie strojenie i objętość obudowy

słucham różniej muzyki głównie techno house trance subwoofer będzie używany w domu

proszę o szybką odpowiedz

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Przepaszam za opóżnioną odpowiedż ale w weekend byłem w pracy. Oto projekt dla kolegi :P

 

Obrazek

 

Obrazek

 

pozdrawiam

 

A czy ten projekt skrzyni sprawdzi się w CA ??

 

Bo kolega chyba chciał do domu tego suba ... a ja może do autka ??

 

Pozdrawiam Artur

 

podaj co potrzebujesz to sie policzy dla twoich potrzeb :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepaszam za opóżnioną odpowiedż ale w weekend byłem w pracy. Oto projekt dla kolegi :P

 

Obrazek

 

Obrazek

 

pozdrawiam

 

A czy ten projekt skrzyni sprawdzi się w CA ??

 

Bo kolega chyba chciał do domu tego suba ... a ja może do autka ??

 

Pozdrawiam Artur

 

 

podaj co potrzebujesz to sie policzy dla twoich potrzeb :P sorki :P zamiast cytuj klikłem edytuj :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Panowie odświeżę trochę temat chodzi mi o zbudowanie skrzynki do samochodu pod ten głośnik.

Muzyka jaka słucham to metal(prze różne rodzaje), czasami hard style, muzyka z radia, transu i podobnych stylów.

 

Jak ma ktoś projekt skrzynki to prosiłbym o wrzucenie tutaj na forum.

Zrobiłem pod ten głośnik już dwie skrzynki i znowu skopałem...

 

Pozdrawiam Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol180 a jaki już skrzynki zrobiłeś ?

 

Jeśli masz problem z dobraniem paki to zrobił bym taką jak zaleca producent 50L i 35hz