stochus Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jeżeli bilans energetyczny wyjdzie na plusie, to kondensator w roli wspomagacza jest mile widziany. Rozumiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 co ci da kondzio? I tak zżera moc i tak. Kondzio podtrzyma napięcie ale moc i tak połknie swoją Rozumiem Kondensator w roli "wspomagacza" jak najbardziej Powiedz jaki masz altnernator i akumulator. Jak producent podaje:Alternator (A), Akumulator (A(Ah)) : 140,280 (60) I raczej nie masz zamiaru pędzić 2 subwooferów naraz? Zapewne masz w swoim obecnym systemie?Mogłbyś jaśniej bo nie jestem pewnien czy Cię zrozumiałem i nie chce pisać głupot Jeżeli bilans energetyczny wyjdzie na plusie, to kondensator w roli wspomagacza jest mile widziany. Rozumiesz? Dzięki, jaśniej już nie można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Użytkownik stochus dnia 27 luty 2012 - 13:08 napisałI raczej nie masz zamiaru pędzić 2 subwooferów naraz? Zapewne masz w swoim obecnym systemie? Mogłbyś jaśniej bo nie jestem pewnien czy Cię zrozumiałem i nie chce pisać głupot chodzi o to, że w seryjnym audio zapewne masz suba, Łukasz to Ci się przyda: auto line, o tym warsztacie wspominałem na pw, myślę, że tam Ci pomogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Przedewszystki to nie ma co specjalnie panikowac 140A alternator to juz dobra baza i napewno do mocy o ktorych tu mowa 0,5 kW zupelnie wystarczy... Jak ci sie podoba jak kondensator swieci do dla ozdoby mozesz sobie kupic ale nie jest potrzebny ( niezbedny ) Ze swojej strony moge polecic RF HX2 akurat jest lub byl na allegro za okolo 800zl i do niego piec moze jakis rodek okolo 450zl i z pewnoscia bas sie przebije , bedzie jakosc , szybkosc i moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 chodzi o to, że w seryjnym audio zapewne masz suba, Łukasz to Ci się przyda: auto line, o tym warsztacie wspominałem na pw, myślę, że tam Ci pomogą Myślałem że pisząc w "obecnym" sprzęcie kolega miał na myśli mojego japończyka bo on nim była krótka wstawka ;) No właśnie podejrzewam że w VW są tam jakieś 8" w półce, bo wiem że zabudowanego suba w bagażniku na pewno nie ma. Dzięki za link, wiszę Ci piwo i to nie jedno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid WM Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 tam są tylko dane kontaktowe, mam nadzieję, że się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Przedewszystki to nie ma co specjalnie panikowac 140A alternator to juz dobra baza i napewno do mocy o ktorych tu mowa 0,5 kW zupelnie wystarczy... Jak ci sie podoba jak kondensator swieci do dla ozdoby mozesz sobie kupic ale nie jest potrzebny ( niezbedny ) Ze swojej strony moge polecic RF HX2 akurat jest lub byl na allegro za okolo 800zl i do niego piec moze jakis rodek okolo 450zl i z pewnoscia bas sie przebije , bedzie jakosc , szybkosc i moc. Kondensatory i tak zawsze chowałem także na pewno nie pełniły funkcji estetycznej ani funkcji oświetleniowej ;)Także grube kable to podstawa... Wezmę pod uwagę na pewno HX2 tam są tylko dane kontaktowe, mam nadzieję, że się przyda A co mi więcej potrzeba? ;) Mam lokalizacje i kontakt. I tak będę musiał się do nich udać bo od zapalniczki zasilania nie pociągne a remote trzeba podłączyć pod tą nawigację. Chyba że podłącze remote pod zapalniczkę w bagażniku? W teorii zdało by to egzamin bo zapalniczka załącza się przy zapłonie. A myślałem że unikne zabawy z kablami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Po poszukiwaniach w sklepach internetowych (i tak wygrało allegro) skusiłem się żeby zakupić cały sprzęt u jednego sprzedawcy. A więc te klocki to :- Rockford Punch P1s4-12 1000W dualbass (dwa głośniki po 250 RMS) w obudowie BR- Rockford Fosgate Prime R500-1 530W RMS Monoblok z pilotem do basu -kondensator HiFonics HFC1000 1F (wiem że nie jest konieczny)-kabel Renegade 2,5mm2 (10 m) (żeby było jasne to kabel do konwertera)-Renegade Hifonics zestaw Kablowy Do tego jeszcze tylko konwerter... Zapytam jeszcze raz. Jeżeli uda mi się sygnał pociągnąć od głośnika basowego do konwertera, wtedy zasilanie pociągnę za aku ale nie wiem co z remote? Mogę je podpiąć pod zapalniczkę w bagażniku? W teorii powinno to zadziałać bo zapalniczka przewodzi przy zapłonie. Jeżeli będę musiał jechać do specjalizującego się w elektromechanice serwisu żeby wyciągnęli sygnał dźwiękowy to i remote wyciągną ale mam nadzieję że bez tego się uda:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 osobiście wolałbym dać grubsze kable zamiast kondensatora, ale jak tam kto woli.lepiej było poszukać w necie opisu kostki do twojego radia i z niej wyprowadzić remote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 jezeli w CC aku jest w bagazniku to te kable wystarczajezeli jest z przodu to zdecydowanie kup grubsze kable - min 25mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 osobiście wolałbym dać grubsze kable zamiast kondensatora, ale jak tam kto woli.lepiej było poszukać w necie opisu kostki do twojego radia i z niej wyprowadzić remote. Nie mam zamiaru użyć tego kabla z zestawu do zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek88 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Za 2,5k można złożyć kilka klas wyżej sekcje basową ale to Twój wybór. Jasne że byłyby to w większości używane sprzęty ale jak kto woli a ja na siłę nie będę Tobie wmawiał co jest lepsze. Co do wyboru kabli jakie wybrałeś mogę powiedzieć to samo co koledzy czyli totalna lipa i już nawet kij z marką tylko chodzi o przekrój. Weź kup przyszłościowo 35mm wtedy nie będziesz musiał kłaść nowych kabli do pieca na przód. Kondensator przy takim alternatorze i przekroju mógł byś sobie odpuścić bo pewnie dużo nie wniesie do całości ale też nie zaszkodzi a wiadomo ładniej to wygląda jak otworzy się bagażnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 jezeli jest z przodu to zdecydowanie kup grubsze kable - min 25mm2 Kable do zasilania zamówię oddzielnie jeszcze. Mówisz 25 mm2 wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Popatrz na tabelkę niżej i oblicz sobie jakie kable powinieneś mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Za 2,5k można złożyć kilka klas wyżej sekcje basową ale to Twój wybór. Jasne że byłyby to w większości używane sprzęty ale jak kto woli a ja na siłę nie będę Tobie wmawiał co jest lepsze. Co do wyboru kabli jakie wybrałeś mogę powiedzieć to samo co koledzy czyli totalna lipa i już nawet kij z marką tylko chodzi o przekrój. Weź kup przyszłościowo 35mm wtedy nie będziesz musiał kłaść nowych kabli do pieca na przód. Kondensator przy takim alternatorze i przekroju mógł byś sobie odpuścić bo pewnie dużo nie wniesie do całości ale też nie zaszkodzi a wiadomo ładniej to wygląda jak otworzy się bagażnik Btw. kablami 2,5-3,5mm2 można zasilać dvd-rom w PC Te kable 2,5 mm2 są do sygnału dźwiękowego (do podłączenia pod konwerter) Rozumiem że mógłbym więcej za te pieniądze ale wydaje mi się że nie potrzebuje tego. Ale miałem bardzo wiele braków w wiedzy podstawowej na temat car audio i wiele osób na tym forum mnie czegoś nauczyło. Także nie chodzi o to że muszę mieć sprzęt który będzie grał po mistrzowsku. Czytałem wiele tematów na różnych forach i każdy poleca używany sprzęt ale lepszy. Ja mam taką zasadę że używek unikam. Każdy ma swoje podejście. Kondek się przyda na pewno do tego żebym wiedział jakie mam spadki Popatrz na tabelkę niżej i oblicz sobie jakie kable powinieneś mieć. Ok, a jakiej firmy kable byś polecił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Kable do spawarki jak dla mnie są dobre i stosunkowo tanie 100% miedź. poszukaj na allegro jest tego troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Kable do spawarki jak dla mnie są dobre i stosunkowo tanie 100% miedź. poszukaj na allegro jest tego troche. Aha ok, dzięki za mały opiernicz Akumulator jest w bagażniku także nie zbankrutuje przez kable jezeli w CC aku jest w bagazniku to te kable wystarcza Tak, w CC aku jest w bagażniku. Ale mimo wszystko od razu miałem zamiar dać grubsze kable... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 skoro aku jest w bagazniku to smialo mozesz dac te 10mm2zobacz wykres z poprzedniej strony - przy tej dlugosci mozesz spokojnie puscic prady do ok 80A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LightSound Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 No ale Panowie - altek i tak jest z przodu, więc kable idą od altka przez cały samochód do aku z tyłu. Więc chyba pasowało by się nimi też zainteresować, zanim podepnie się pod aku dodatkowe obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel S. Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 na dluzszy czas tak. jak ma byc sluchane okazyjnie to bym sie tym narazie nie przejmowalno chyba ze zaraz po podlaczeniu zacznie wszystko przygasac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 No ale Panowie - altek i tak jest z przodu, więc kable idą od altka przez cały samochód do aku z tyłu. Więc chyba pasowało by się nimi też zainteresować, zanim podepnie się pod aku dodatkowe obciążenie. Myślę że nie będę oszczędzał na kablach i dam na zapas 35 mm2 ;) na dluzszy czas tak. jak ma byc sluchane okazyjnie to bym sie tym narazie nie przejmowalno chyba ze zaraz po podlaczeniu zacznie wszystko przygasac Ja raczej nie słucham muzyki cicho także dam grube kable, tym bardziej że to koszt około 40 zł (2 m powinny wystarczyć). Chcę wyciągnąć z tego sprzętu 100% mocy bez zakłóceń Kolega Darus627 radził żeby ciągnąć remote z radia ale jeżeli sygnał pociągnę z głośników basowych to wolałbym specjalnie dla remote nie nadwerężać plastików ich demontażem i zastanawiam się czy zapalniczka to też rozwiązanie??? Samo wyjęcie nawigacji nie zaszkodzi ale przecież kable nie będą wystawać między przyciskami ;) Trzeba coś rozebrać żeby je ukryć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LightSound Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 http://www.autogaleria.pl/fotografie/volkswagen/volkswagen_passat_cc_3.6_v6_2010_19.jpg Patrząc na kable tutaj - wolałbym je dla świętego spokoju wymienić, niż bezsensownie ładować duże średnice w te krótkie z aku do wzmacniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki20pl Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 http://www.autogaler..._v6_2010_19.jpg Patrząc na kable tutaj - wolałbym je dla świętego spokoju wymienić, niż bezsensownie ładować duże średnice w te krótkie z aku do wzmacniacza. Przekonaliście mnie już ;)Narazie to jeszcze nic nie jest zmontowane Dam porządne kable i tyle. Tak patrzę teraz na to zdjęcie i zastanawiam się czy w wersji 2.0 tsi też aku jest z tyłu:) No właśnie dowiedziałem się że w wersji z silnikiem 2.0 tsi akumulator jest z przodu więc polecą kable 35 mm2 . Czeka mnie sporo zabawy z ich przemieszczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 hmm chyba nie łapię. masz wersję 2.0tsi i akumulator z przodu? czy akumulator z tyłu?co do remota to jak tam chcesz. od zapalniczki też będzie, ale pamiętaj że zawsze po przekręceniu kluczyka wzmacniacz będzie się uruchamiał, chyba że dasz jakiś pstryczek elektryczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek88 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Nie ogarniam jak można nie wiedzieć gdzie ma się aku zdjęcie dodane przez LightSound jest z wersji 3.6 V6 więc pewnie z racji sportowych aspiracji aku jest z tyłu aby wyrównać masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.