Skocz do zawartości

luki20pl

Użytkownik
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luki20pl

  • Urodziny 12.05.1991

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Korsze
  • Zainteresowania
    Amatorsko car audio

Osiągnięcia luki20pl

  1. Dzięki, bo w necie pełno zestawów kabli a ja potrzebuje tylko zasilania Chyba że ze sklepu wezmę wysyłkowo jakiegoś Zgadzam się jeżeli ma się konkretny sprzęt audio, ale ja wstawiam skrzynię do VW CC, czyli im mniej widać kabli tym lepiej Sam rozumiesz? Dynaudio w tym aucie gra bardzo dobrze ale basu mało jak dla mnie i stąd ten pomysł ze skrzynią.
  2. No właśnie spawalnicze zostały mi polecone ale poczytałem i zwątpiłem. Budżet nie jest ograniczony ale po prostu zastanawiam się czy jak wydam na kable 500-800 zł to czy usłyszę różnicę w graniu skrzyni? Kable według mnie się chowa a nie eksponuje Celna uwaga, dzięki. Ale gdzie Ci się posypał? w komorze silnika? Bo chyba nie we wnętrzu auta? Potrzebuje kabla zasilającego do skrzyni Rockford Punch P1s4-12Dualbass pod wzmakiem RF Prime 500-1. Już sobie darowałem te Lexton, w sumie muszę podjechać do Strefy Ciszy w Olsztynie i tam chłopaki mi kable dobiorą
  3. No to prawie każda firma twierdzi że 100 % i OFC Tyle że po nie muszę zrobić 120 km to sklepu car audio ale chyba nie mam wyjścia. Pytam o te kable bo są powszechne
  4. Witam witam, Na samym początku napiszę, że znam podstawy związane z okablowaniem zasilającym ale szukałem coś na temat kabli firmy Lexton i nic nie znalazłem. Ciężko dostać 10 m kabla Dietz o dużej średnicy na necie a spawalnicze podobno średnio się nadają. Chciałem zapytać o firme Lexton, po cenie wiadomo że szału nie ma ale może spełniają swoją rolę dobrze?? Czekam na opinie, pozdro
  5. Też mi się tak wydaję. Poza tym jakoś mi nie pasuje pstryczek w takim aucie. Poza tym do wzmacniacza mam pilot do basu więc jeżeli chcę to reguluję sobie moc gdy nie jadę sam:) Ale zazwyczaj jeżdżę sam z muzyką na 50% głośności.
  6. No właśnie a ja od 3 lat jeżdżę z sterowaniem podpiętym pod zapalniczkę i ciężko mi będzie się przyzwyczaić do pstryczka. Remote podpiąłem pod sam plus w końcówce do zapalniczki i nie bawię się w pstrykanie
  7. Myślisz? To i tak ukryte będzie w bagażniku (zapalnia w bagażniku) także wiochy nie będzie. Może masz racje, przyzwyczaję się do pstryczka
  8. No to może zmienię temat? Fakt, sam zacząłem. Ale ja też zaczynałem od skrzyń VK, Manta, potem Peying, następnie JBL. Każdy ma swój gust. Ale cena często świadczy o jakości... Tak to już jest. Ale może ktoś mi powie czy wystarczy remote podpiąć do plusa w końcówce do zapalniczki aby to działało jak należy? Wiem że w teorii tak ale wolę spytać...
  9. Jak wspomniałem w innym temacie dotyczącym podłączenia systemu przez konwerter RCA samochód odbieram w kwietniu i dlatego wszystko na razie organizuje w ciemno Co do aku to w wersji V6 nie zmieścił się pod maską obok 3.6-litrowego silnika i został umiejscowiony w bagażniku, a w wersji 2.0 tsi został upchnięty pod maską. A co do remote to o to chodzi żeby przy zapłonie sprzęt się załączał. Nie jeżdżę bez muzyki A pstryczek w takim samochodzie chyba nie na miejscu. przyzwyczaiłem się do automatycznego wyłączania wzmacniacza i pewnie bym kilka razy rozładował aku przez zapominanie o pstryczku W przypadku remote wystarczy że pod jakąś końcówkę do zapalniczki podepnę kabelek do plusa as minus mogę zostawić? Może masz rację ale na zdjęciu silnika 3.6 V6 widać że nie ma miejsca już na akumulator ;) Widocznie dla projektantów VW 2.0 to jeszcze nie auto sportowe .Nie gniewam się, sam bym pomyślał gdybym nie doczytał: "Co za ćwok, nie wie gdzie ma akumulator? " Dzięki za wsparcie ;) Też tak myślę Toć to prawie 4 litry, gdzie to pod taką maską upchasz To hasło to chyba jakaś ironia co? Voice Kraft to ma chyba politykę wiodącą w drugą stronę, nie w jakość??
  10. Przekonaliście mnie już ;) Narazie to jeszcze nic nie jest zmontowane Dam porządne kable i tyle. Tak patrzę teraz na to zdjęcie i zastanawiam się czy w wersji 2.0 tsi też aku jest z tyłu:) No właśnie dowiedziałem się że w wersji z silnikiem 2.0 tsi akumulator jest z przodu więc polecą kable 35 mm2 . Czeka mnie sporo zabawy z ich przemieszczeniem
  11. Myślę że nie będę oszczędzał na kablach i dam na zapas 35 mm2 ;) Ja raczej nie słucham muzyki cicho także dam grube kable, tym bardziej że to koszt około 40 zł (2 m powinny wystarczyć). Chcę wyciągnąć z tego sprzętu 100% mocy bez zakłóceń Kolega Darus627 radził żeby ciągnąć remote z radia ale jeżeli sygnał pociągnę z głośników basowych to wolałbym specjalnie dla remote nie nadwerężać plastików ich demontażem i zastanawiam się czy zapalniczka to też rozwiązanie??? Samo wyjęcie nawigacji nie zaszkodzi ale przecież kable nie będą wystawać między przyciskami ;) Trzeba coś rozebrać żeby je ukryć
  12. Aha ok, dzięki za mały opiernicz Akumulator jest w bagażniku także nie zbankrutuje przez kable Tak, w CC aku jest w bagażniku. Ale mimo wszystko od razu miałem zamiar dać grubsze kable...
  13. Te kable 2,5 mm2 są do sygnału dźwiękowego (do podłączenia pod konwerter) Rozumiem że mógłbym więcej za te pieniądze ale wydaje mi się że nie potrzebuje tego. Ale miałem bardzo wiele braków w wiedzy podstawowej na temat car audio i wiele osób na tym forum mnie czegoś nauczyło. Także nie chodzi o to że muszę mieć sprzęt który będzie grał po mistrzowsku. Czytałem wiele tematów na różnych forach i każdy poleca używany sprzęt ale lepszy. Ja mam taką zasadę że używek unikam. Każdy ma swoje podejście. Kondek się przyda na pewno do tego żebym wiedział jakie mam spadki Ok, a jakiej firmy kable byś polecił ?
  14. Kable do zasilania zamówię oddzielnie jeszcze. Mówisz 25 mm2 wystarczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...