Skocz do zawartości

A jak z Waszym odpalaniem na mrozie?


Cobra20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 219
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Napisz dlaczego ten sposób jest lepszy od wpięcia równoległego z nagrzewnicą. Twoim sposobem trzeba jeździć z ogrzewaniem na max i gorący płyn najpierw przechodzi przez nagrzewnice, później trafia do parownika, a jak w kabinie masz za gorąco to otwierasz okna bo przykręcając ogrzewanie jednocześnie zamykasz obieg parownika. :kwasny:

Chyba jezdzisz polonezem albo ładą :D Nagrzewnica w 99% samochodów jest stale zasilana w gorąca wode a wymuszony obieg zawsze zagrzeje reduktor szybciej. Swoja droga w polonezie tez mialem wpietego szeregowo ale nie przez nagrzewnice. Najwazniejsze zeby nie stanowił kryzy, jesli jest jak zrobic to bez uszczerbkow to dlaczego tego nie robic...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po kilkudniowej walce z stukaniem zawieszenia, wreszcie znalazłem co go boli, wymieniłem jedną koncówkę bo przy okazji wyszedł delikatny luz (byłem o 10 rano już 3cim zawodnikiem na stacji z tym samym) i po badaniu breszkami, szarpakami,testami amorów itd, wyszło co to jest...

guma trzymająca drążek reakcyjny, sama w sobie sztywno trzymała, ale obejma była lekko zagięta i przy mocnym naprężeniu przestawiała się zwalniając napręzenie, stąd taki mocny stukot, troszkę smaru, mała podkładka z gumy pod nią i sprawa rozwiązana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak jak cienko jest z prądem.

 

Ale się to właśnie skończyło , jakiś zagubiony "Święty Mikołaj" sprezentował mi aku.

 

Co prawda jeszcze nie wrzuciłem nowego ale już jest.

 

Ps. stary sie chyba przestraszył bo kąsa z pierwszego strzała a było dziś -19.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakitowana nagrzewnica lub zawór od ciepłego powietrza na zasilaniu jej. Nie wiem jak tam jest.

 

Co ma korek od naczynia wyrównawczego do temperatury powietrza z nawiewów?

 

Jak by cisnienia nie trzymał to by się silnik nie dogrzewał (90stopni wg pytającego). Jak by nie puszczał to byś miał kłopot z znacznymk wzrostem ciśnienia w układzie i wentylator chłodnicy mógł by nie dać sobie rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja po kilkudniowej walce z stukaniem zawieszenia, wreszcie znalazłem co go boli, wymieniłem jedną koncówkę bo przy okazji wyszedł delikatny luz (byłem o 10 rano już 3cim zawodnikiem na stacji z tym samym) i po badaniu breszkami, szarpakami,testami amorów itd, wyszło co to jest...

guma trzymająca drążek reakcyjny, sama w sobie sztywno trzymała, ale obejma była lekko zagięta i przy mocnym naprężeniu przestawiała się zwalniając napręzenie, stąd taki mocny stukot, troszkę smaru, mała podkładka z gumy pod nią i sprawa rozwiązana :)

 

No to gratuluje. Ja tez walcze z podobnym stukiem. Jest pojedyncze "stuk"/"klak" (lewy przod) jak zaczynam przyspieszac, zaczynam hamowac lub masa auta przechodzi z lewej na prawa i odwrotnie.

Powymienialem tuleje itp. nawet maglownica zostala sprawdzona (przy okazji skasowalem delikatny luz sruba regulacyjna).

 

Stuku nie ma zaraz po ruszeniu, zaczyna sie po paru(nastu) minutach od zimnego startu (jak cieplejszy motor). Breszki i szarpaki robione 3 razy. Kazdy z diagnostow stwierdzil, ze zawias jest malina.

 

Zaczynam podejrzewac poduche pod silnikiem, choc kazdy mowi "niemozilwe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej nie ma problemu. VW Bora 1.9tdi -25 stopni bez problemu zapaliła na 3 letnim akumulatorze topla 74ah. Jaguar xtype 2.0 tdci -25 na rocznym akumulatorze bosch 95ah tym srebrnym były problemy ledwo kręcił ale zapalił. Kumpla passat 1.9td nie zapalił na rocznym akumulatorze boscha 75ah. Nie zakręcił nawet. Coś źle trafiliśmy z tymi boschami.

Wózek widłowy toyota na -10 roczny akumulator centra 40ah bez wiekszych problemów odpalany na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

varta blue.

 

W Tigrze mam ..wróć raczej moja małżonka też ma takowy i na razie jest OK , a łatwo nie ma , bo chociaż niby na noc stoi w garażu (w sumie panuje tam -10*C ) , to potem po 8km jeździe stoi 10h na mrozie i po pracy znów tylko 8km drogi . Dołóż teraz światła , muzę ... tak jak pisałem łatwo nie ma ;)

 

 

U mnie w busie po przeróbce wydechu webasto (skierowałem wylot na filtr paliwa) nawet przy 26* mrozisku silniczek pali od strzała i kłopotów z parafiną w filtrze już nie miewam .

 

PS: dziś przelewałem ropę z małej bańki do większej bańki (ehh ta praca na Orlenie ;) ) i choć wczoraj wieczorem była lana prosto z dystrybutora i na dodatek ta mała bańka stała w bagażniku , to sama ropa przy przelewaniu wyglądała jak mleko (mętne , żółty płyn , który nijak nie podobny był do oleju) ..no i jak to ma przez zimny filtr przejść? Zapcha go i tyle pojedzie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie bylo -24 auto stalo 3 dni nie ruszane, swiece zarowe sie ugrzaly krece odpalil bez problemu ale chmura dymu z rury wielka, nigdy takiego czegos nie mialem. Teraz jak sie ocieplilo to juz jest normalnie auto odpala bez problemow i nie kopci.

Bo to jest Citroen, a nie niemieckie "najlepsze wozy". Mojego taty HDI odpala za pierwszym-drugim strzałem, a stoi w tej chwili na dworze.

U mnie w pracy 5 kolegów ma VW, w tym jeden passat 1.8T. Jednemu z nich (tdi) udało się odpalić przy -20, reszta dojechała z innymi, bo ich niezawodne niemieckie maszyny wystraszyły się mrozu. A paliwo Orlenowskie.

Firmowe Vito 2008r nawet po godzinnym podgrzewaniu nagrzewnicą gazową nie chciało odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...