miki87 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Gadałem z kolesiem co mi ostatnio przywoził opał do domu i faktycznie Lukoil ma obecnie bardzo dobre i jakościowe paliwo. A to dlatego, że biorą je z lotosu, który ma jedną z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. PS. na takie duże mrozy to już nie tylko sam aku, ale i trzeba wymienić olej jeśli dawno niewymieniany, filtr paliwa, płyn w chłodnicy itd.Co do dolewek do baku to chyba tradycyjnej dentki nic nie przebije ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 a wymieniałeś filtr na zimę? No własnie, mój błąd - nie wymieniłem.Dopiero po wpadce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Sąsiad rano mondeo mk3 tdci ledwo ledwo, jak już poszedł to nie palił na wszystkich. Chmura jak w smoleńsku przez 10 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 U mnie aku z 2008r, grzejemy świeczki i jazda Ale co jak co, na niektorych stacjach jakosc paliw jest naprawde tragiczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Opel Vectra 1.7D 91', cały bak lekkich frakcji RedBulla + 0,5 L białego denaturatu + 100 ml Skydd.Brak podgrzewanych kolektorów czy filtrów, świece grzane ze 4 razy, kręcił nie wiem, czy z 5 sekund.Wczoraj, dzisiaj po 80 km, samochód jeździ jak ta lala, tylko plastiki szybciej zaczynają brzęczeć o tej temperatury. Polecam Skydd, na lato jak i zimę. W takie temp leję 2 normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 No i dorwałem się do miernika, napięcie 10,7 V na sucho i tylko 2V przy próbie odpalenia. Aku padł, kupiony miesiąc temu o taki akumulator bosch s4 http://allegro.pl/akumulator-bosch-s4-74ah-680-a-gwar-fakt-vat-dost-i2072212637.html teraz się ładuję pod prostowinikiem za 40zł 24h się zejdzie, ale co tam. Trzeba się zaopatrzyć w starter i dobry prostownik, bo zima jeszcze nie powiedziała ostatniego słowa. Swoją drogą, podejrzewam, że aku mógł dostawać słabe ładowanie i dlatego zdechł, bo nie chce się wierzyć, żeby przez parę mroźnych nocy tak się wypsztykał. Wcześniej miałem fiestę z 2001r. aku od nowości fordowskie nie wymieniane i zero problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelszu Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja własnie dolałem tego czegosc... alezgodnie z zaleceniami....Co do plastików to fakt - trzeszczą strasznie.Radia nie odpalam bo szkada głosników - guma pewnie sztywna jak cholera... Przed chwila koles z firmy poszedł do samochodu - otwiera tylnia klapę w Toyocie Avenskis kompi, zamyka i jeb - szyba poszła w pyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Radia nie odpalam bo szkada głosnikówJa odpaliłem ze 2 dni temu w dzień, tak po cichu radia chciałem posłuchać, suba wyłączyłem, patrzę a tu ustawienia zresetowane na radiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Dlatego tawarisze jeżdzą niezniszczalnymi ładami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 http://stooq.com.sg/n/?f=557103&c=1&p=4+18+22 Skoro mają takie dobre paliwa , to po co kupują od Orlenu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja własnie dolałem tego czegosc... alezgodnie z zaleceniami.... To dobrze, że kupiłeś coś dobrego. Leję to od 1,5 roku, polecam ten świetny specyfik, mimo że do tanich on nie należy. Ja leję w takich ilościach ze względu na Krwawą Merry;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jestem świeżo po wymianie aku i regulatora napięcia w altku w moim B5FL 1,9 TDI i na "niemoc w kręceniu" narzekać nie mogę. Ale od 3 dni zauważyłem,że silnik ciężko odpala.Rozrusznik kręci elegancko,ale silnik telepie i chwilę trwa zanim "załapie".Na moje laickie pojęcie problem jest chyba z zamarzającym paliwem w przewodach.Dziś rano ewidentnie dało się to zauważyć,jak przekręciłem zapłon do zagrzania świec.Zawsze słychać taki ok.2 sekundowy (siuuuuuup:)) dźwięk zasysania paliwa przez pompkę,a dziś to był zaledwie ułamek sekundy(siup:)). Przez pierwsze parę sekund chodzi jak traktor,a potem się uspakaja.Znalazłem rano w garażu resztki zeszłorocznego Skydda i wlałem do baku.Zobaczymy czy to coś da.W zeszłym roku jak zacząłem go dolewać to faktycznie poprawa w odpalaniu była.Co do jakości paliw to tak jak pisał tbrek: Lotos,Orlen,Statoil-mają najlepsze paliwa.Lukoila sporadycznie tankuję,więc się nie wypowiem.Lotos jest też,przynajmniej u mnie najdroższą stacją,choć jak pisałem wcześniej,ma najlepsze wg.mnie paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Skoro mają takie dobre paliwa , to po co kupują od Orlenu ?? Ale zamawiają swój skład, wiec mają takie jakie zamówią, tak jak BP, Shell i Statoil, chyba nie wierzysz że te stacje mają swój import Kiedyś taka zima była normą, i to nie 2 tygodnie, tylko zaczynała się w grudniui a kończyła w marcu do tego śnieg, a teraz zima od połowy stycznia do 1 tygodnia lutego i juz lipa Jak dla mnie, to się ciesze że się zaczeła, przynajmniej się dobrze czuje, bo te temperatury po 5st i mżawka w grudniu, oraz całkowity brak słonca mnie wykańczały. w Poznaniu najdroższe paliwa ma Shell, i to po 15-20gr na litrze, Orlen ma lpg za 2.85, Lotos 2.82, Shell 2.99 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 ja przez te mrozy to nawet muzyki nie slucham w aucie jak zobaczylem to co zobaczylem jezdzic jezdze ale w ciszy...... a tak BTW moze to byc problem uszczelek (klapa/buda) , bo nie mam wilgoci w bagazniku zadnych dziur itp.... i jedyne to mi przychodzi do glowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
riws Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ostatnio tankuje na Shellu wpada zbulwersowany gość, pytał kasjerek o kierownika bo mówił czy Wy tu dajecie zimowe paliwo, bo zatankowałem parę dni temu i auto mi nie rusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanec Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Bartek - to na subie to wygląda jak grzyb a nie jak mróz Ja też swojego sprzętu w ogóle teraz nie uruchamiam, lepiej nie ryzykować a auto cały czas na dworzu stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 no tez mi sie tak wydaje ale jak to zobaczylem to od razu odpuscilem z grania az troche lepsze czasy nadejdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 zima słaba to zamówili letniego troszke, zawsze paręnascie tysi w kieszni, teraz doleją zimówke i sie zmiesza, cześć pojedzie, część stanie a jak wróci jeden-dwóch to najwyżej odda te 100-200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas1988 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 U mnie dzisiaj rano pasek 1.6 jakoś odpalił przy 26 stopniach mrozu choć przez chwile nie palił chyba na wszystkie gary ale to nie było najgorsze bo sprzęgło mi lekko przymarzło i musiałem je trochę rozruszać. Zawieszenie też okropnie trzaskać zaczęło ale jakoś po kilometrze przeszło. A6 2.4 v6 od brata nie odpaliła bo paliwo zamarzło w przewodach. Przez to musiałem wracać się z powrotem do pracy żeby go odholować do domu. Przy okazji pomogłem jeszcze jednemu znajomemu odpalić tico bo aku padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitedevil Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Mnie by szlag chyba trafił gdybym jeździł zimą bez grania. Z rana jedynie radio miało ciężko płytę załapać i odtajało po około 20minutach, ale ani tej ani zeszłej zimy nie miałem innych problemów ze sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra20 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ja tam to robię inaczej, jak jeżdzę krótkie trasy 10-20km to nie słucham, ale jak jadę do rodziny dłuższa trase 130km, to po ok pół godziny grzania fury włączam tylko zestaw przedni, suba nie ruszam, bo do plumkania mi nie potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 disaster3 konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZbuchanaOWCA Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 podziele się z wami moimi przeżyciami. od 4 dni co rano walczymy z ciężarówkami... wstaje w nocy co 3-4 godziny i przepalam wszyskie... jedna to zakała straszna, słabe ma aku i musiałem wczoraj 30minu leżeć pod spodem z palnikiem żeby podgrzać miske olejową "na znimym oleju nie ma siły przekręcić". dzis rano jeździłem pod Mszczonów do kierowcy ze "słoneczkiem", bo pneumatyka zamarzła, zaraz w odstojniku się parafina wydziela i ogolenie nie lubię temperatury poniżej -15/20... Zimo wracaj do ruskich... pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 A mój TDS daje radę, chociaż nocuje pod chmurką Co prawda musi trochę pokręcić, bo z ropki chyba galareta się robi (poniżej 20- stu w nocy lekko jest). Tylko dwa razy zapobiegawczo doładowałem aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafaelptak66 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 W niedziele wyjechałem ciężarówką na rozładunek na zachód.Auto przyjechało z Moskwy zatankowane ruskim zimowym paliwem i wszystko było ok.Dzisiaj w nocy na powrocie zatankowałem na Świecku naszego paliwka.W Sochaczewie niestety w FH-czu ropa zamarzła.Gdyby nie pomoc kolegi za wschodniej granicy,butla gazowa+palnik,dalej stałbym na drodze i modlił się do Boga.Naszczęście moja osobówka po pięciu dniach stania na bazie odpaliła bezproblemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.