Skocz do zawartości

Takie tam różne... :)


greg-si
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 562
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

maxtz, ja bym jednak był za mniejszym profilem bo cała felga ginie na takim balonie :D a to że niektórzy twierdzą że niski profil nie na nasze drogi to mit, problemem nie jest droga ale kierowca

Przeczyściłem opony co by ładniej wyglądały :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michas82lca, z rozpędu jakoś tak mi się szrajbneło.

 

laurenth1981, jak podjedziesz szybko to nawet przy profilu 65 będzie bum. A pod krawężniki raczej się nie wjeżdża na ,,glebie" i gumie nisko-profilowej szybko. U mnie wjeżdżam na krawezniki jak w masło przy 225/40/18 przód i tył 255/35/18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko jest względne i zależne od tego jak szeroka jest felga. Dla przykladu ja mam u siebie oponki 175/50/13 na feldze 8" i wjezdzajac na kraweznik zawsze wjezdzam najpierw felga pozniej opona, bo przy takim zestawieniu tworzy sie tzw naciąg. Rant felgi jest najbardziej wysunietym elementem koła, a rant ochronny opony nie dotyka nawet rantu felgi. Zupełnie inaczej by było gdyby założyć w/w oponke na felge 5.5", wtedy myśle, ze krawezniki nie straszne.

 

a to taka ekstremalna ciekawostka :zdziwko:

http://i18.tinypic.com/5zojarl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...