wisior Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 mało istotne z czym i w czym to będzie/gra ... pytanie pozostaje czy jest czy jeszcze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 zdecydowanie jedne z najlepszych wzmaków na rynku . dla mnie narazie nie ma dla nich konkurencji. Porównójąc np. z braxem jest lepiej na ARC SE (2400GE i X4). Ale nie jest to hajend , można je ulepszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Wpadnij do Wawy to zobaczymy czym to się je. Chętnie porównał bym tru z ładnym podświetlanym błękitnym napisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 zdecydowanie jedne z najlepszych wzmaków na rynku . dla mnie narazie nie ma dla nich konkurencji. Porównójąc np. z braxem jest lepiej na ARC SE (2400GE i X4). Gdzie i w czym ? Ale nie jest to hajend , można je ulepszyć Co można ulepszyć, co i o ile się po tym zmienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Gdzie i w czym ? Co można ulepszyć, co i o ile się po tym zmienia ? Można dodać złote okucia oraz diamenty od Svarowskiego, przecież tak zwany hajend ma być przede wszystkim drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Svarowski to raczej kryształy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Gdzie i w czym ?Gdzie ... uwielbiam czepianie się . ARC z serii SE jest wzmacniaczem nie grającym sucho , dającym więcej muzykalności i moim zdaniem więcej powietrza niż 2400GE , słuchałem obu na tm samym systemie , X4 narazi nie podobał mi się w żadnym setupie.Co można ulepszyć, co i o ile się po tym zmienia ? Jak dobrze wiesz w audio bardzo dużo rzeczy jest niemierzalnych więc to pytanie wydaje mi się co najmniej bezsensowne . Modyfikację tego wzmacniacza można przeprowadzić na torze audio , przez choćby wymianę kondensatorów na inne. Nie jestem elektonikiem , ale wiem że są w PL ludzie którzy modyfikowali swoje ARC . W Sczecinie jest też kolega który takie modyfikacje u swojego klienta przeprowadził . reasumując moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak hajend , narazie spotkałem się z jednym wzmakiem którego nikt nie ważył się ruszać , ma go Siwy i są to genesisy z limitowanej serii A class , ale jak to fajnie kolega wyżej napisał zawsze można dodać kryształy czy brylanty i będzie większy hajend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Gdzie ... uwielbiam czepianie się . ARC z serii SE jest wzmacniaczem nie grającym sucho , dającym więcej muzykalności i moim zdaniem więcej powietrza niż 2400GE , słuchałem obu na tm samym systemie , X4 narazi nie podobał mi się w żadnym setupie. Ale to nie jest jedyny piec na świecie . Jak to wygląda na tle innych pieców , co byś określił jako pierwszoplanowy czynnik który go wyróżnia ? Jak dobrze wiesz w audio bardzo dużo rzeczy jest niemierzalnych więc to pytanie wydaje mi się co najmniej bezsensowne . Modyfikację tego wzmacniacza można przeprowadzić na torze audio , przez choćby wymianę kondensatorów na inne. Nie jestem elektonikiem , ale wiem że są w PL ludzie którzy modyfikowali swoje ARC . W Sczecinie jest też kolega który takie modyfikacje u swojego klienta przeprowadził .Brzmienie być może można w ten sposób "modelować " w nieznacznym zakresie , ale jest to zmiana a nie automatycznie poprawa. reasumując moim zdaniem nie ma czegoś takiego jak hajend , narazie spotkałem się z jednym wzmakiem którego nikt nie ważył się ruszać , ma go Siwy i są to genesisy z limitowanej serii A class Ma cynę której nie topi typowa lutownica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swest Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 No proszę ARC Audio seria SE to najlepsze wzmaki, jakie zaprojektował Robert Zeff (ZAPCO) Znam te wzmaki od strony elektronicznej jak własna kieszeń. Co mogę powiedzieć od strony elektronicznej? Wzmacniacze te maja dwa zasilacze Duży do stopnia końcowego i mały do preampu to taki znak rozpoznawczy Niestety do haj endu im brakuje, powodem tego jest zbyt rozbudowany tor sygnałowy np, filtry których nie da się obejść ustawieniami, przecięcie toru sygnałowego jakimś śmiesznym E-Vol itd. Natomiast po wywaleniu tych i innych rzeczy i podmianie innych efekt jest naprawdę hi -end Ostatnio robiłem tuning tych wzmacniaczy dla Ricardo Villalobos za kupę eurasów i naprawdę był zadowolony wiec maja one ogromny potencjał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 No proszę ARC Audio seria SE to najlepsze wzmaki, jakie zaprojektował Robert Zeff (ZAPCO) Znam te wzmaki od strony elektronicznej jak własna kieszeń. Co mogę powiedzieć od strony elektronicznej? Wzmacniacze te maja dwa zasilacze Duży do stopnia końcowego i mały do preampu to taki znak rozpoznawczy Niestety do haj endu im brakuje, powodem tego jest zbyt rozbudowany tor sygnałowy np, filtry których nie da się obejść ustawieniami, przecięcie toru sygnałowego jakimś śmiesznym E-Vol itd. Natomiast po wywaleniu tych i innych rzeczy i podmianie innych efekt jest naprawdę hi -end Ostatnio robiłem tuning tych wzmacniaczy dla Ricardo Villalobos za kupę eurasów i naprawdę był zadowolony wiec maja one ogromny potencjał Czyli robisz coś , co jest powszechną praktyką w HA od przynajmniej dwudziestu lat i oznaczane najczęściej jako tryb Direct. Dlaczego tak uznany projektant nie zaprojektował toru Preampa na odpowiednio wysokim poziomie ?Aspekt elektronicznej regulacji wzmocnienia , dlaczego uważasz ten pomysł za śmieszny , czy może tak nazywasz sam układ wykonawczy .Pozostaje jeszcze jedna sprawa , Preamp bierze aktywny udział w kształtowaniu ostatecznego brzmienia wzmacniacza . Na ile pozostaje ono zachowane po pominięciu tych stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swest Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 No właśnie tak , bo tego brak w tych wzmacniaczach opcji DIRECT , do tego postawienie rzeczywistego preampu na lepszych częściach i ot cała tajemnica. Po drugie no dlaczego ? bo taki projektant nigdy nie pracuje sam z jednej strony siedzi koleszka i krzyczy tnij koszty bo tyle ma kosztować produkcja, a z drugiej koleszka mówi zrób więcej pokręteł i przełączników wtedy łatwiej sprzedać bo ludzie myślą im więcej tym lepiej. Po trzecie mówimy tu o elektronicznej regulacji głośności ( vol a gian to dwie różne sprawy) postawionej na raczej średniej jakości E-VOL, a jak wiadomo elektroniczny potencjometr to prawdziwa fabryka zniekształceń dlatego w domowych wzmakach na poziomie masz zawsze zwykły potencjometr obracany silniczkiem. No i ostatnie tak zgadzam się bierze by nie powiedzieć je tworzy, a gadżety tego typu mu w tym nie pomagają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 No właśnie tak , bo tego brak w tych wzmacniaczach opcji DIRECT , do tego postawienie rzeczywistego preampu na lepszych częściach i ot cała tajemnica. Po drugie no dlaczego ? bo taki projektant nigdy nie pracuje sam z jednej strony siedzi koleszka i krzyczy tnij koszty bo tyle ma kosztować produkcja, a z drugiej koleszka mówi zrób więcej pokręteł i przełączników wtedy łatwiej sprzedać bo ludzie myślą im więcej tym lepiej.Ale co niby co stoi na przeszkodzie dodać wyłączniki do tych filtrów i używać ich lub całkowicie wyłączać z toru w zależności od potrzeby. To chyba ani księgowym , ani konstrukcji specjalnie nie szkodzi.Po trzecie mówimy tu o elektronicznej regulacji głośności ( vol a gian to dwie różne sprawy) postawionej na raczej średniej jakości E-VOL, a jak wiadomo elektroniczny potencjometr to prawdziwa fabryka zniekształceń dlatego w domowych wzmakach na poziomie masz zawsze zwykły potencjometr obracany silniczkiem. Fajnie , ze mi o tym mówisz A niby jak jest realizowana regulacja poziomu np w F1 , XESie, czy HXD-2. Jaki był zatem zamysł jej użycia/zastosowania , bo jak każdą rzecz można zrobić lepiej lub gorzej , ale da się to rozwiązać dobrze . No i ostatnie tak zgadzam się bierze by nie powiedzieć je tworzy, a gadżety tego typu mu w tym nie pomagają. Czyli rezultat nie musi być pochodną pierwowzoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swest Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 A czy ja wiem może uznali po co to pewnie nikt nie usłyszy różnicy, skąd mogę wiedzieć, tak gdybać można bez końca zapytaj Zeffa ja mówię tylko co jest w rzeczywistości, a co można zrobić, nie pytaj mnie czemu tego nie zrobili:) Drugie no mówię ci, bo mieszasz pojęcia, masz racje np. w HX-D2 tez jest E-VOL ale zupełnie inna półka:) a co za tym idzie kasa, w HX-D2 musi być E-VOL, a w tych w zmakach nie, bo po co komu zdalna regulacja VOL. we wzmacniaczu ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Podobno hi-end to dla głuchych robili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 A czy ja wiem może uznali po co to pewnie nikt nie usłyszy różnicy, skąd mogę wiedzieć, tak gdybać można bez końca zapytaj Zeffa ja mówię tylko co jest w rzeczywistości, a co można zrobić, nie pytaj mnie czemu tego nie zrobili:) Ja zapytam , po jaką cho...rę Zeff firmowal tego rodzaju produkt Drugie no mówię ci, bo mieszasz pojęcia, masz racje np. w HX-D2 tez jest E-VOL ale zupełnie inna półka:) a co za tym idzie kasa, w HX-D2 musi być E-VOL, a w tych w zmakach nie, bo po co komu zdalna regulacja VOL. we wzmacniaczu ??? No właśnie , po co ?? Nie potrafisz sobie tego wytłumaczyć ?? Gdyby było tej klasy , to może ja znalazłbym zastosowanie A w badziewiarskim wykonaniu to chyba tylko do sterowania poziomu suba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swest Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 No jak to po co? Jak odszedł z ZAPCO a w ARC Audio użyli jego patenty kto wie jaka miał sytuacje i w ogóle, a wystarczy porównać np. rozwiązania stopnia końcowego w serii SE, a w starych jego zapcach, a widać te sama ideologie świetnego projektu, a ze nakładli tam wszystkiego jak do jednego wora to właśnie taki mod pomaga, bo np. separacja zasilania pre i amp to rozwiązanie z hi - end, a ten nieszczęsny e-vol to tak jak piszesz z pompki do suba:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 No jak to po co? Jak odszedł z ZAPCO a w ARC Audio użyli jego patenty kto wie jaka miał sytuacje i w ogóle, a wystarczy porównać np. rozwiązania stopnia końcowego w serii SE, a w starych jego zapcach, a widać te sama ideologie świetnego projektu, a ze nakładli tam wszystkiego jak do jednego wora to właśnie taki mod pomaga, bo np. separacja zasilania pre i amp to rozwiązanie z hi - end, a ten nieszczęsny e-vol to tak jak piszesz z pompki do suba:)Widzę , ze z ta regulacją poziomu trudno jest Ci przekroczyć pewien narzucony kanon , gdzie wszystko ma swoje z góry przyporządkowane miejsce. Gdyby inaczej spojrzeć na zagadnienie i kwestię ograniczeń dynamiki sygnału ( rozumianej jako stosunek sygnału użytecznego do zakłóceń w transmisji) , to optymalnym miejscem do tego aby dokonać tej regulacji będzie właśnie wzmacniacz , a nie jednostka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Chyba sporo zabawy z powodu różnych napięć preout radioodtwarzaczy, biorąc pod uwagę transmisję sygnału drogą analogową z jednostki do wzmacniacza.Najlepsze byłoby "stałe" napięcie PREOUT z regulacją głośności na wzmacniaczu przy pomocy radia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 jak stałe?przecież sygnał to sinusoida? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Dlatego umieściłem w cudzysłowie.Chodzi mi o to, że jedne radia mają je większe, inne mniejsze, ostatnimi laty moda jest na to pierwsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 ale to już chyba ze względu na zakłócenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Niby tak, ale w takim razie czemu nie przyjął się zbalansowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lklukasz Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 słuszna uwagaa szkoda moj wzmak przyjmuje i cos w instrukcji pisali ale sie nie zaglebialemtrzeba to zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swest Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Mi przekroczyć narzucony kanon? a co to jest niby to co robię, o czym pisze ze wzmakami radiami itp. przekraczam granice dla wielu nie dostępne rozbieram drogie sprzęty i robię doświadczenia, a ktoś inny to weryfikuje na odsłuchach, dla mnie narzucony kanon to właśnie podłączyć wzmaka i radio a resztę sobie pogdybać na forum co by było gdyby ja działam realnie analizuje schematy porównuje, biorę lutownice i łamie kanony w realu stad moje opinie na dane tematy, a skąd twoje? A co do drugiej części twej wypowiedzi to nie kumam co twoje złamanie kanonu da e-vol wprowadza zniekształcenia zgadzasz się z ta opinia? a co za różnica cy zrobi te zniekształcenia jeszcze w radiu czy we wzmaku i tak to wyjdzie na głośnik (w rozważaniu tylko tych zniekształceń nie mylić pojęć ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Mi przekroczyć narzucony kanon? a co to jest niby to co robię, o czym pisze ze wzmakami radiami itp. przekraczam granice dla wielu nie dostępne rozbieram drogie sprzęty i robię doświadczenia, a ktoś inny to weryfikuje na odsłuchach, dla mnie narzucony kanon to właśnie podłączyć wzmaka i radio a resztę sobie pogdybać na forum co by było gdyby ja działam realnie analizuje schematy porównuje, biorę lutownice i łamie kanony w realu stad moje opinie na dane tematy, a skąd twoje? Moje zostaw w spokoju A co do drugiej części twej wypowiedzi to nie kumam co twoje złamanie kanonu da e-vol wprowadza zniekształcenia zgadzasz się z ta opinia? a co za różnica cy zrobi te zniekształcenia jeszcze w radiu czy we wzmaku i tak to wyjdzie na głośnik (w rozważaniu tylko tych zniekształceń nie mylić pojęć ) Każda wprowadza zniekształcenia , powiedzmy na tym samym poziomie bez względu gdzie się ja zastosuje . Ale ja nie pisałem nic o zniekształceniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.