Skocz do zawartości

Skrzynia basowa aktywna


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem nowy,nie znalazłem podobnego tematu więc tak,chciałbym kupić jakąś skrzynie aktywną(nową)mam na nią ok 1400 zł tylko nie piszcie o tym,że za tą kasę można złożyć już coś konkretnego bo to wiem ale mi chodzi żeby już wszystko było: wzmak,sub i kable a nie bawić się w składanie wszystkiego.Jak mówiłem jestem jeszcze zielony więc proszę o linki ze sprzętem i wasze porady(co można kupić dobrego za tą cenę).Przeglądając te różne skrzynie widzę,że za 300 zł głośnik ma 1000 w a za np: 800zł ma 700 w więc nie kumam,a wiem,że moc nie jest w pełni adekwatna do jakości.Więc proszę Was o porady ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Więc tak muza to rap,klubowa,techno i z radia ,wielkość suba to bym preferował tak 30cm czyli 12",audi a4 kombi i oczekuje żeby to ładnie grało nie chodzi mi o to żeby było słychać ze 100 metrów ale żeby był czysty i głęboki bas nie łupanka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie robi manta i blaupunkt, w za 1400 zł to ich kupisz kilka sztuk.

 

niestety nie spotkałem się z chociaż przyzwoicie grającą (z grającą też się chyba zagalopowałem) skrzynią aktywną

 

Hehepack ma racje.. oferta skrzynek aktywnych jest sprzetem dla niskobudzetowych audiofilów.. Z jakoscią ma tyle wspolnego co znaczek mercedesa przyklejony do maluszka

 

Pomysł hehepack-a , zbudowania skrzyni indywidualnie ma sens-mozna sobie dopasowac elementy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to co proponujecie ? ja na początku myślałem nad Alpine SWR-1022D i jakimś wzmaku tylko że jak pisałem do tego trzeba odpowiednią skrzynkę,w miarę wzmaka i kable.

 

a ten głośnik co napisałem z dobrym wzmakiem zagrałby lepiej od jakiejkolwiek skrzyni aktywnej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach