Skocz do zawartości

PODZIĘKOWANIE


r_wolf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy i zapewne jedyny post na tym forum (no chyba, że wypiję więcej piwa i się rozkręcę).

 

Chciałbym w tym miejscu podziękować Wam wszystkim, za to że mogę dziś cieszyć się przyzwoitą muzą w moim małym klasyku.

 

Zarejestrowałem się na forum w marcu z zamiarem zadania pytania z serii "Jakie głośniki w tylną półkę?"

W porę się opamiętałem - przeczytałem FAQ, parę postów i stwierdziłem, że sferze CA jestem zieloniutki i cienki jak bibułka.

Dzięki lekturze forum, waszym wypowiedziom, liznąłem trochę wiedzy (co nie zmienia faktu, że w dalszym ciągu jestem cienki jak bibułka)i powoli zacząłem kompletować klocki do mojego auta. Parę gratów kupiłem nawet od kolegów z forum. Poświęciłem sporo czasu (i browaru) by odpowiednio przygotować auto pod CA. Warto było poczekać parę miesięcy (na zbieranie sprzętu i wygłuszanie drzwi) by cieszyć się teraz fajnym graniem.

 

Jeszcze jedno słówko do "nowych". Chcecie o coś zapytać? Skorzystajcie najpierw z zakładki "szukaj". Nie dziwcie się, że jesteście karceni za Wasze pierwsze posty z pytaniami, które naprawdę były poruszane dziesiątki lub setki razy na forum. Szukanie nie jest trudne i nie boli - ja jestem tego żywym przykładem.

 

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwieram kolejne piwo. Czuję się trochę onieśmielony....

 

Nie jestem podstawiony :lol: Tym bardziej nie jestem objawieniem.

 

Chciałbym tylko, żebyście wiedzieli, że ogromnie doceniam, że to forum istnieje - dzięki Wam bowiem można zrobić sobie fajną orkiestrę w aucie własnymi siłami, oszczędzić trochę pieniędzy na nietrafione zakupy lub "fachowców". Dzięki Waszej pasji zwykły śmiertelnik amator jest w stanie zrobić - z pozoru niemożliwą - świetnie grającą instalację za naprawdę nieduże pieniądze.