RazeRX7 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam już tłumaczę w czym rzecz:Otóż chciałem sobie wymodzić wyłączanie radia po przekręceniu kluczyka. W obecnej chwili radio działa niezależnie od stacyjki.Tak wygląda kostka mojego radia i:żółty przewód -> BACK UPczerwony przewód -> ACCRadio działa tylko wtedy gdy oba przewody są złączone jak na zdjęciu.Próbowałem do czerwonego przewodu ( ACC ) podłączyć zasilanie z zapalniczki, ale radio nie wyłącza się po przekręceniu stacyjki>Natomiast gdy podłącze przewód z zapalniczki do żółtego przewodu ( BACK UP ) radio uruchamia się tylko i wyłącznie gdy przekręcimy stacyjkę i wyłącza również po przekręceniu stacyjki. Na zdjęciu widać, że od kostki ISO odchodzi czerwony przewód. Istnieje możliwość zrezygnowania z mostka łączącego żółty i czerwony przewód za kostką ISO a połączenie jest żółty -> żółty, czerwony -> czerwony Zapytam jeszcze tak:Gdzie podłączyć stały + a gdzie + po stacyjce Jeszcze chciałbym zapytać do czego służy przewód o oznaczeniu ILM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Odłącz wtyk czerwony od żółtego i złącz z czerwonym idącym od kostki ISO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazeRX7 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Rozumiem, że pod przewód czerwony mam dać + po stacyjce??, ale czy włącze radio bez przekręcania kluczyka??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 hmm... rozchodzi się o to, żeby radio można było włączyć mimo braku kluczyka w stacyjce, ale żeby się wyłączało w momencie wyjmowania kluczyka przy np. wysiadaniu z auta? http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/ignilog.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Bez przekrecenia kluczyka nie wlaczysz. Albo to, albo to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
btn86 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 waski da się mam tak przy fabrycznym wiec i przy innym zapewne tak się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 waski da się mam tak przy fabrycznym wiec i przy innym zapewne tak się da Niestety nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tylko niektóre (najczęściej fabryczne ) mają taką możliwość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
btn86 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 wiec na jakiej zasadzie to działa? CAN ma z tym coś wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiuct Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Logika zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Na ori Audi tak mialem. Wylanczalo sie po wyjeciu kluczyka ale wystarczylo wylaczyc i wlaczyc radio ponownie i gralo. Auto bez szyny CAN. Niestety na niefabrycznych radiach juz to nie dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
philsonic Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 btn86 na fabrycznym radiu dziala ale jak zalozysz np do golfa 5 zwykle radio to przestaje dzialac:/ Ale duzo samochodow ma takze nie musisz wlaczac zaplonu tylko jedna pozycja kluczykiem przed lub radio wylaczy sie dopiero po wycignieciu kluczyka ze stacyjki (VW). W takiej sytuacji nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiuct Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Nie wiem czy wszystkie, ale aftermarketowe blaupunkty miały logikę zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.