sanders156 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 WitamMoze mamy mechanikow na forum lub ludzi znajacych ceny usul , zaznaczam ze nie bedzie to robione w ASO a raczej u zwyklego garazowego mechanika... Do zrobienia jest:-wymiana oleju razem z filtrami -wymiana uszczelki pod kolektorem wydechowym-wymiana uszczelki pod miska olejowa -wymiana cieczy chlodniczej Czesci dostarczam ja interesuje mnie ile robocizny moze zawolac bo uwazam ze nie jest to bardzo duzo pracy a narazie jeden zawolal mi 300zl czy to uczciwa cena ? Wydaje mi sie ze jak na kogos kto nie placi VAT to sporo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hellsin Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 jak nie kupujesz u nich to takie ceny wołają, bo mało kto chce się babrać w to Olej z filtrami oraz płyn chłodniczy wymienili by Ci gratis zapewne, jak byś kupował u nich, co do uszczelek - pewnie ze 200 zł by zaśpiewali za wymianę, bo olejowa jeszcze ujdzie, chociaż jest niewdzięczna, natomiast kolektor lubi się zapiekać ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Najgorsze to kupić wszystko a potem szukać jelenia na samą robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Powiem ci tak moge kupic "u nich" dla nie bez roznicy , normalnie jak mu olej przywioze to robi za 25zl dlatego 275 za dwie uszcelki i zlanie plynu wydawalo mi sie sporo no ale moze nie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Toż to potrzeba Ci tylko dostęp do kanału , 2 browce i pół dnia ;) ....aaaaa no i przydałby się jakiś "penetrator w spreyu" bo śruby na kolektorze wydechowym z natury są oporne i przydaje się je na kilka dni przed "właściwą operacją" popsikać np. na noc ;) Co do cen w warsztacie ... policz dokładnie . Jeśli nie masz narzędzi , to wypadałoby je kupić . Koleś kupił i teraz muszą się amortyzować ;) Pół dnia też mu zejdzie (roboczogodzina kosztuje), no i doliczyłbym też późniejsze pranie, bo to czasem ręka się omsknie (olej!) i piękny strumień cieplutkiego oleju ląduje na ubraniu ...czasem trzeba wywalić do kosza cały ubiór . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Mój szwagier jest mechanikiem i wiem że nie robi zazwyczaj na częściach klienta bo często są z nimi kłopoty.Ogólnie odsyła z kwitkiem.Pewnie dlatego ktoś Ci krzyknął 3 paczki żebyś spadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Wymień sobie sam wspomniane uszczelki to przekonasz się czy to uczciwa cena czy nie. Mechanik musi wziąć poprawkę na to, że dłużej mu zejdzie jeśli szpilka wydechu się ukręci, a o to nietrudno.Z racji sanek wymiana uszczelki miski olejowej też nie należy do takich co trwają 15min. Co do kupowania części dowiedz się w jakiej cenie ta osoba może mieć dla ciebie wspomniane części. W przypadku np. normalnych warsztatów wiele z nich mają spore zniżki w sklepach w swojej okolicy. Oferują tańszą usługę, ale części w cenach zbliżonych do normalnych(lub po prostu normalnych detalicznych) i na tym też zarabiają.Jeśli nie masz żadnych zniżek ty w sklepie moto, to tobie wszystko jedno, w tym momencie patrzysz tylko na tańszy koszt usługi. Myślę, że cena jest dobra za tę usługę. Ostatnio z kumplem wymienialiśmy w 1.9CDTI w astrze H uszczelnienie miski(nie ma tam uszczelki tylko masa uszczelniająca). Zeszło nam praktycznie cały dzień. Nie obyło się bez odkręcenia silnika z łap i podniesieniu go.Jak w tym momencie można wymagać, żeby mechanik zażądał 100zł za wymianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrik2008 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 300 zł za taką robociznę to nie jest źle, zwłaszcza że np. w niektórych serwisach wołają 200 zł za roboczogodzinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Toż to potrzeba Ci tylko dostęp do kanału , 2 browce i pół dnia ;) Tyle czasu nie mam ostatnio pracuje 7dni w tygodniu 6dni po 8 godzin w pracy stacjonarnej reszt czasu wolnego allegro... Wiec niestety skonczyly sie czasy kiedy robie takie naprawy.... Wymień sobie sam wspomniane uszczelki to przekonasz się czy to uczciwa cena czy nie. Mechanik musi wziąć poprawkę na to, że dłużej mu zejdzie jeśli szpilka wydechu się ukręci, a o to nietrudno.Z racji sanek wymiana uszczelki miski olejowej też nie należy do takich co trwają 15min. Co do kupowania części dowiedz się w jakiej cenie ta osoba może mieć dla ciebie wspomniane części. W przypadku np. normalnych warsztatów wiele z nich mają spore zniżki w sklepach w swojej okolicy. Oferują tańszą usługę, ale części w cenach zbliżonych do normalnych(lub po prostu normalnych detalicznych) i na tym też zarabiają.Jeśli nie masz żadnych zniżek ty w sklepie moto, to tobie wszystko jedno, w tym momencie patrzysz tylko na tańszy koszt usługi. Myślę, że cena jest dobra za tę usługę. Ostatnio z kumplem wymienialiśmy w 1.9CDTI w astrze H uszczelnienie miski(nie ma tam uszczelki tylko masa uszczelniająca). Zeszło nam praktycznie cały dzień. Nie obyło się bez odkręcenia silnika z łap i podniesieniu go.Jak w tym momencie można wymagać, żeby mechanik zażądał 100zł za wymianę? O ile sie orientuje to w vectrze B nie jest to takie trudne... ze czas sie ceni tez wiem bo swoj cenie... Sam kupuje czesci bo od Stachowiaka mam pewnosc co kupuje ale oczywiscie mechanior tez moze kupic dobre nie neguje... 500zl z czesciami i plynami to nie jest tak duzo biorac pod uwage ze to tylko takie poprawki na teraz bo silnik i nie tylko bedzie remontowane i przerabiane w przyszlosci gdy juz wrocimy do stanu prawie fabrycznego Ok wiec jeszcze zapytam jednego znajomego ktory swoja droga wymienil mi tuleje plywajace tylnego zawieszenia za 60zl za komplet i zrobil to dobrze tylko niestety samochodu potrzebuje na codzien i nie ma kto jechac do niego prawie 120km zawiesc samochod , takie czasy albo mam czas ale kasy brakuje i musze robic sam albo kasy nie brakuje ale czasu nawet nie ma zeby samochod odstawic do mechaniora Dzieki za wypowiedzi nie czuje sie okradany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 i nie wstyd Ci jak mu placisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skola Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 cena jest w miare ok, tak jak piszą wyzej miska to lajt, olej wiadomo ale uszczelka pod kolektorem dokładnie szpilki czasami lubią sie zrywać a to zeliwo i ciężej nawet potem przyspawać ..... ja mam za free, robię wszystko sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Spoko juz zrezygnowalem bo glebszej analizie z robienia teraz uszczelki od kolektora , zrobie tylko czesci eksploatacyjne + uszczelka miski i bede myslal co chce osiagnac w samochodzie , czy potrzebuje wiecej mocy czy tylko niezawodnosci i wygody , a moze w miedzy czasie znajde jakas i500 i spelnie stare marzenie ... kto to wie temat mozna zamknac juz poznalem opinie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 500zl z czesciami i plynami to nie jest tak duzo biorac pod uwage ze to tylko takie poprawki na teraz bo silnik i nie tylko bedzie remontowane i przerabiane w przyszlosci gdy juz wrocimy do stanu prawie fabrycznego To nie jest dużo, ale jak ta przyszłość nie jest zbyt odległa, to bym poczekał i w jednym terminie dopiął wszystko na ostatnią śrubkę. Warto też poprosić znajomego mechanika, nawet alcoholika spod sklepu(na pewno jakiegoś znajdziesz), żeby sprawdził czy po regeneracji w zakładzie wszystko jest dobrze np. czy nie urwali jakiejś śruby itp. bo dzisiaj jakość usług mechanicznych jest kiepska(wiem to z własnego doświadczenia i znajomych). Samemu raczej bym się tego nie podejmował(brak wiedzy, brak narzędzi, brak czasu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Przyszlosc jest nie pewna i zalerzy od wielu czynnikow , plan byl/jest taki zeby doprowadzic vectre do stanu fabrycznego takie hobby a pozniej ja ulepszyc , koszta nie graja roli bo mialo by to byc rozlorzone w czasie , rok - dwa , zobacze cy bedzie mnie stac na dwa samochody jezeli tak to bede polowal na orginalna vectre i500 a aktualna wyremontowana dam dziewczynie na dojazdy do pracy , solarium basen i inne pierdoly na jakie ja ostatnio nie mam czasu ja wozic A I500 znowu ta sama historia remont rozlorzony na pare lat i samochod ma miec u mnie dorzywocie , niestety naraie nie ogladalem takiej I500 ktora byla by warta ceny , niestety czesto sa bardzo zmeczone co mi nie przeszkadzalo by tak bardzo gdyby wlasciciele byli rozsadni i nie przesadzali z cenami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Z dożywociem furki, to raczej będzie ciężko."a aktualna wyremontowana dam dziewczynie na dojazdy do pracy , solarium basen i inne pierdoly na jakie ja ostatnio nie mam czasu ja wozic"Ale Ty jesteś zakochany! Gdybym miał inwestować tyle czasu i ciężko zarobione pieniążki, żeby oddać to kobiecie, która raczej tego nie doceni, to by mnie... ale to moje zdanie i gratuluję wybrance takiego faceta. Jeśli jesteś przed ślubem, to czuję się zaproszony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Przyszlosc jest nie pewna i zalerzy od wielu czynnikow , plan byl/jest taki zeby doprowadzic vectre do stanu fabrycznego takie hobby a pozniej ja ulepszyc , koszta nie graja roli bo mialo by to byc rozlorzone w czasie , rok - dwa , zobacze cy bedzie mnie stac na dwa samochody jezeli tak to bede polowal na orginalna vectre i500 a aktualna wyremontowana dam dziewczynie na dojazdy do pracy , solarium basen i inne pierdoly na jakie ja ostatnio nie mam czasu ja wozic A I500 znowu ta sama historia remont rozlorzony na pare lat i samochod ma miec u mnie dorzywocie , niestety naraie nie ogladalem takiej I500 ktora byla by warta ceny , niestety czesto sa bardzo zmeczone co mi nie przeszkadzalo by tak bardzo gdyby wlasciciele byli rozsadni i nie przesadzali z cenamiZamiast I500 kup normalną vectrę 2.5 V6(2.6 z racji osprzętu unikałbym) i włóż tam 3.2 z omegi na gratach z 2.5 podczas remontu silnika. Będziesz mieć więcej mocy niż w i30 i moment nieco lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.