cursor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Mechanicznie tigra to praktycznie Corsa B. Zawieszenie jest nieco sztywniejszcze(grubsze stabilizatory, twardsze sprężyny i chyba nieco niższe). Silniki i skrzynie biegów to praktycznie corsa B, tylko ich ilość jest mocno ograniczona.Z tego co kumpel mówił to pas przedni jest w tych autach taki sam. Przód praktycznie cały dałoby radę założyć z tigry do corsy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek679 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Widziałem jak wygląda Opel Tigra po wypadku i dlatego nigdy bym takiego auta nie kupił, poziom bezpieczeństwa jak w maluchu. Dołóż trochę i kup sobie Astrę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrsaint Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Z tym spalaniem 6 - 7 to z pewnoscia przy dynamicznej jezdzie... mhmm z pewnoscia, zona miala Corse B 1.4 i jak sie troche dynamiczniej jezdzilo to lekko 8 wciagala. Podobnie zreszta jak Golf IV 1.6 ale nie 16V tylko, ze tak powiem zwykly, jak smigalem normalnie to zejscie ponizej 8l byloby meczarnia dla mnie, jak jezdzilem od siebie do bydgoszczy ok 100km dynamiczniej to 10 bylo wiec wir w baku. Fakt nigdy sie nic nie rozsypalo co nie moge powiedziec wlasnie o 16V z doswiadczenia ale pewnie mialem pecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 mhmm z pewnoscia, zona miala Corse B 1.4 i jak sie troche dynamiczniej jezdzilo to lekko 8 wciagala.Najoszczędniejsze 1.4 w corsie B to stare C14NZ(60KM), nowsza wersja z elektrycznym EGR(niebieskie bądź zielone "i" w oznaczeniu silnika na klapie) już nie jest tak oszczędne Widziałem jak wygląda Opel Tigra po wypadku i dlatego nigdy bym takiego auta nie kupił, poziom bezpieczeństwa jak w maluchu. Dołóż trochę i kup sobie Astrę.Ten sam problem będzie w Polo, 106, Saxo itp. Te auta nie mają tyle miejsca na strefę kontrolowanego zgniotu co większe modele.Inna kwestia, że nie ma co patrzeć na to jak wygląda przód auta po czołowym zderzeniu, jak już to należy zwrócić uwagę na wnętrze.Auta od kilkunastu lat są projektowane tak, żeby pasażerowie byli bezpieczni, a auto może złożyć się jak harmonijka(tyle, że tak jak to producent chce) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.