Skocz do zawartości

Mocniejszy altek do Civic V hb 1,3


Ricola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak ktoś szuka dobrego altka to niech kupi takiego z 4.2 TDi Audi albo V10 5.0 TDI z VW.

Cenowo nie miażdy, za to parametrami już tak.

 

No właśnie taki alternator jak proponujesz nie nadaje się na podmiankę do starszych typów samochodów.

Jest taka Amerykańska firma PowerMaster, która produkuje alternatory uniwersalne i do samochodów

nowego i starego typu, cenowo wychodzą nie ciekawie ale parametrami to miażdżą te, które podałeś.

Robią na zamówienie alternatory jakie tylko sobie życzysz, ostatnio widziałem nawet 320 Amps 14 Voltage

Teraz nadchodzi kijowy sezon i nie za bardzo mam no to środki ale na wiosnę ściągam sobie taki alternator.

 

W poniższym linku alternatory Powermaster.

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=powermaster&_sacat=33573&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=&_osacat=33573&bkBtn=&_trksid=m270

 

Jest jeszcze druga firma Powerline, robi jeszcze mocniejsze niż Powermaster

 

Altek Powerline:

http://motors.shop.ebay.com/i.html?_nkw=powerline&_sacat=33573&_dmpt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&_odkw=&_osacat=33573&bkBtn=&_trksid=m270

Edytowane przez dzidzi_2006
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150A byly montowane dla silnikow 2.5 TDS

Ano ja tez tak myslalem i kupiłem w ciemno nie pytajac nawet sprzedajacego... Altek z Omegi TD/ BMW 2.5 TDS i jakież bylo moje zdziwienie kiedy zobaczyłem nadruk 95A :O A ze jest nienacznie mocniejszy od mojego to odpuscilem rzezby a juz mialem do niego potoczone tulejki i praktycznie szedłem z nim do auta...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dając mocniejszy altek nic nie odczujesz na silniku.zero spadku mocy.przeciez nie wykorzystasz go w 100% nawet dajac 90A nie ma praktycznie szans na to.

ile tak naprawde ci CA bierze?moze 20 maxc 30A ciaglego poboru w co i tak nie wierze.moze jak bass uderzy to podskoczy na moment,ale od tego jest kondzior :krzeslem: .

jak juz to zainwestuj w jakis zelowy akumulator

Edytowane przez duber
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Altek z Omegi TD/ BMW 2.5 TDS

 

to nie sa takie same silniki jak zwyklo sie uwazac :) opel w porownaniu do bmw zrobil pare innych modow, po za tym silnik tds jest konstrukcja steyer'a. oplowskie mialy inne turbo, szpilki w glowicy inaczej rozmieszczone, wieksze kanaly wodne i chlodnice wieksza, przy tym roznily sie osprzetem i jak widac altkami tez, chociaz wierzyc mi sie nie chce zeby 2.5td z omegi mial 95A, moze sprzedajacy pocianal walka i dal od 1.7 tds

 

jak juz to zainwestuj w jakis zelowy akumulator

 

do tej hondy szkoda kupowac tak drogiego aku, bo ma nietypowy ksztalt i ciezko go w inne auto wmontowac :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzidzi_2006 mogą Ci wyprodukować 500 a nawet 600Amperowy altek, nie ma żadnego problemu, warunkiem jego wydajności jest nie schodzenie z obrotów poniżej 2000obr gdyż poniżej produkuje mniej amper niż np 70A dlatego też kupując taki duzy altek wstawia się np jeden słabszy powiedzmy 250A aby na biegu jałowym nie było odczuwalnie braku mocy

 

Osobiście miałem w civicu 1.6 SOHC 165A altek i podczas normalnej jazdy nie było różnicy ale przy słuchaniu na maxa w rytm basu było mocno odczuwalne szarpanie samochodu na drugim biegu nawet przy 3 tys obrotów!!

Obecnie mam 240A i silnik ponad 2x większy i nie czuję żadnej różnicy. Właśnie jestem w trakcie opracowywania mocowania do dodatkowych dwóch altków i zobaczymy wtedy czy będzie odczuwalna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mixhal dlaczego ci szarpal na 2 biegu?przeciez nawet gdyby prądu bylo malo to najwyzej ładowanie by sie zapalilo,prądu na iskre braklo?nie mozliwe,wtedy prad szedl by z aku a poprostu ładowania by nie bylo gdyz bylo by za malo pradu z altka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzidzi_2006 mogą Ci wyprodukować 500 a nawet 600Amperowy altek, nie ma żadnego problemu, warunkiem jego wydajności jest nie schodzenie z obrotów poniżej 2000obr gdyż poniżej produkuje mniej amper niż np 70A dlatego też kupując taki duzy altek wstawia się np jeden słabszy powiedzmy 250A aby na biegu jałowym nie było odczuwalnie braku mocy

 

A to Ty mi tłumaczysz o takim altku co ma wydajność 70/180, a ja tu mówię o takim co ma tylko i wyłącznie moc 160 i przy obrotach 800RPM i nic nie będzie żadnego spadku ani szarpania.

 

Na biegu jałowym jest w stanie oddać 160 amper i jak WARN 180km i masz obroty, powiedzmy 5 tysięcy to też masz te 160 amper.

Edytowane przez mastah22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duber chodzi o to że silnik był tak mocno obciążony przez altek że aż były mocno wyczuwalne szarpniecia czyli potrzebna była duża moc do napędzenia alternatora ! Nawet wyprzedzanie robiło się problematyczne gdyż diametralnie zwiększył się czas wyprzedzania. Natomiast bez praktycznie żadnego poboru prądu nie zauważyłem żadnej różnicy w porównaniu do stockowego altka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...