Skocz do zawartości

zestaw głośniki + radio, proszę o pomoc


rydlik.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, jestem laikiem w tej dziedzinie dlatego zwracam się do was o pomoc.

 

Chciałbym zrobić w aucie dość dobre nagłośnienie z głośników o średnicy 165mm. Posiadam radio Pioneer DEH-2200UB (4x50W). Do przodu kupiłem głośniki:

- HERTZ DCX 165 (dwudrożne)

i teraz moja prośba aby ktoś kto orientuje się w temacie doradził mi jakie głośniki dobrać do tylnych drzwi tak by w aucie był dość dobry bas :) ) (oczywiście w ramach rozsądku), zastawiam się czy do tyłu wsadzić 2 typowe subwoofery, czy coś innego, proszę o konkretny typ model, z góry dziękuje.

 

ps. chciałbym zmieścić się w cenie 200zł

 

 

chciałem jeszcze zapytać o kable łączące do głośników jakiej powinny być średnicy, mam przygotowane o średnicy 0,75 wystarczą czy powinny być o większej średnicy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie podobny temat i teki sam sprzet przy czym uzytkownik "nowy" :zdegustowany:

zebym sie mylil...

 

1. glosniki dwudrozne, wspolosiowe... nie w drzwi, lepiej kupic zestaw-woofer+tweeter

 

2. na tyl to samo co na przod jesli ma sie zgrywac, czyli woofer w spod drzwi i gwizdek gdzies na wysokosci twarzy

 

3. kable powinny wystarczyc, jesli beda glosniki zasilane radiem, jesli piecykiem to proponuje o wiekszej srednicy okolo 1.5mm^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że posiadasz w tylnych drzwiach miejsce na głośniki i że radio ma wyjście na 4 kanały nie obliguje cię do montowania tam jakichkolwiek głośników. Lepiej te 200zl spożytkować na wzmacniacz zasilający te głośniki, które kupiłeś już do przodu (nie wiem czym się kierując bo napewno nie opinią z tego forum), wyjdzie to dużo lepiej.

 

A po pierwsze zanim napisałeś tego posta trzeba było przeczytać FAQ Nazara.