Skocz do zawartości

Woofer i wzmak


krige
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tutaj dość nowy i nie mam za dużego pojęcia o CA wiec chce się was poradzić :D

 

Mam Skodę Felicie, słucham przeważnie mocniejszej muzyki takiej jak Hard Rock, Metalcore, Industrial Rock itp.

 

Nie poszukuje jakiegoś high-endowego zestawu ponieważ samochód już ma 13 latek i nie muszę wykruszać rdzy basem i nie jestem audiofilem, szukam czegoś co umili mnie podróżowanie :P

 

Jaki Woofer byście polecili? Oczywiście gotowy zestawik już czyli woofer+skrzynia i jakiś wzmak do tego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mnie o sam woofer w skrzyni i jakis wzmacniacz co to napędzi nic szczególnego.

 

Jak mówiłem nie znam się zbytnio na CA i nie wiem jakie ceny są żeby uzyskać dobry bas w skrzyni, anie jakiś szajs z alledrogo.

 

Nie chce zajmować skrzynia polowy bagażnika ponieważ zależny mnie na tym aby był jak najwięcej pojemny i zależny mnie tez na szybkim demontażu owego sprzętu ponieważ zdarza mnie się wozić duże rzeczy albo psa który jest sporych rozmiarów i zajmuje cały bagażnik sam :)

 

Wiem ze to może się wydawać dla was speców śmieszne i nie warte zachodu ale chce poprawić sobie trochę odsłuch muzyki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to chodzi Ci chyba o subwoofer a nie woofer :P

 

Tu masz komplet, który powinien Ci starczyć na początek:

 

http://www.strefacaraudio.pl/topic/13391-reaudio-re12s4-axton-c400x2/

 

Do tego kabelki i powinieneś tylko nieznacznie nagąc budżet :wink:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak o subwoofer mnie chodziło myślałem ze nie ma różnicy pomiędzy tym a ty a tu jednak człowiek był w błędzie ;]

 

Ok fajny zestawik tylko brak skrzyni a ja nie posiadam w domu narzędzi którymi mógłbym ją wykonać, no chyba ze wytnę wszystko piłką ręczną :P

 

Kable już mam pociągnięte na tył auta wiec to już mam za sobą :D

Odnośnik do komentarza