Skocz do zawartości

ZikZag

Użytkownik
  • Postów

    211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Podlaskie

Ostatnie wizyty

753 wyświetleń profilu
  1. Witam. Chce ruszyć temat z ustawianiem dsp i szukam utworów np. Sam wokal, sam bęben, bas, jakieś z tzw scena później łącznie wszystko razem. Może ktoś takie coś posiada albo wie gdzie szukać albo pod jakim tytułem. Robię to amatorsko wiec nie musi być w flac.
  2. Jest coraz ładniej i ze sztuka.. Zakłócenia zostały mi tylko podczas wyłączania samochodu taki delikatny nie miarowy pisk z 3 sec. Czy może to być wina za długich(poplątanych albo przy jakimś urządzeniu zwrotek) kabli głośnikowych ? Wzmacniacz nie ma nic do tego bo nawet na odłączonym wzmaku tak się dzieje. Owy pisk słychać tylko w tylnych głośnika gdyż dsp ciągle je zasila.
  3. Przekaźnik zmieniłem i działa ale.. przenosząc dsp do bagażnika chciałem aby dsp wł i wył razem z zapłonem ( mam takie miejsce w bagażniku ) a nie radiem gdzie radio wyłącza się z 10 sec wraz z dsp. Odpielem w dsp Rem In i wiecie co ? Dsp dalej się włącza razem z radiem. Chciałem wybudzac plusem po zapłonie a plus i minus zrobić na stale ale chyba się tak nie da i trzeba stały plus zrobić po zapłonie. Czy czegoś nie rozumiem? Pewnie chaotycznie ale może ktoś zrozumie ;)
  4. Chyba wiem czemu mi się nie udaje.. bo jest uszkodzony. Nie słychać przekaźnika tzw. pyknięcia. Pomierzyłem to po wciśnięciu guzików na pilocie nie przełącza prądu. Tylko na gniazdach NC i COM jest przejście i bez różnicy czy wył czy wł. Ponad rok działał, napisałem do sprzedawcy czy można dokupić sam przekaźnik czy znowu z pilotami. Przy okazji zapytałem sprzedawcy czy wie jak podłączyć pod moje "widzi mi się " ;)
  5. Prośbę mam.. Jak podłączyć przekaźnik 12v wraz z pilotem aby dawał plus na remote od razu po zapłonie a po wciśnięciu na pilocie off odłączał plus na remote ? Bo głowie się i nie mam pojęcia. Być może muszę zaprogramować przekaźnik?
  6. Coś tam się dzieje powoli do przodu w sprawie poprawy prądowej oraz juz dsp jest w bagażniku i będzie miało swoje zasilanie.. ciągle w proszku ale powoli powoli ;) bałagan póki co ale czekam jeszcze na śrubki od terminali wzmacniacza oraz na inne kable i dopiero będę zmieniał w komplecie wszystko. Przy okazji chce wygluszyc blachę pod tylną kanapą.
  7. Czy bezpiecznik midival są lepsze lub gorsze od anl ? Nabyłem drogą kupna na szrocie za całe 10 zł takie cudo.. wstępnie ma służyć jako rozgałęziacz w bagażniku. Znalazłem też oprawę wraz z bezpiecznikiem również typu midival która mógłbym zamontować przy akumulatorze. Tylko czy warto ?
  8. Niestety ale żadna z nich. Nie udało mi się znaleźć takiej samej wtyczki. Można było by drutować i oszczędzić ale odpuściłem i wzięłem oryginalna 4 metrową przedłużkę dsp. Póki co jestem na etapie poprawy sekcji zasilania tj. zakupu oprawy, bezpiecznikow, konektorow a później zawiozę do lutowania i zakucia a później montaż. Nie usłyszę w audio różnicy ale będę spał spokojniej.
  9. Tyle wiem z FAQ nazara. Jeśli mam około 4.5 długości kabla zasilającego o grubości 25mm2 a suma zabezpieczeń wzmacniacza i dsp wynosi 85A. Idąc dalej w FAQ napisane jest ze zabezpieczenie przy akumulatorze musi być ciut mniejsze od sumy zabezpieczeń na urządzeniach. Druga sprawa czy dać dodatkowe zabezpieczenie do dsp za rozetka ? Pytam abym później już nie musiał nic zmieniać. Zabezpieczenie dsp bezpiecznikiem rurkowym 5A.
  10. Zamówiłem jednak oryginalne przedłużenie instalacji i dsp będzie w bagażniku. Mam pytanie bo chce kupić oprawę wraz z bezpiecznikiem anl. i.. Wzmacniacz ma 2x40 A to bezpiecznik przy akumulatorze dać 60 A ? Podłączając dsp pod instalacje CA jakie dać zabezpieczenie ? Oryginalne jest jakieś na kablu plusowym. Zmieniać czy zostawić? Prąd wraz z minusem będzie rozdzielone z głównej instalacji CA.
  11. Wpadłem znowu na wspaniały pomysł.. a może żeby nie sztukować i ciągnąć 3 żyłowy kabel to przenieść dsp do bagażnika? Plusy ? Kabel chinch może być i 0.5 do wzmacniacza ( nic po drodze nie będzie zbierał) Sekcja zasilająca ca będzie bardzo blisko. Pusty schowek z przodu ( póki co lezy tam dsp wraz z kablami) Minusy ? Hmm.. przeciągnąć w peszlu z skrzyneczki w progu z przodu na tył kabel do bagażnika. Kwestia zabawy z kablami i tutaj albo zakup na Aliexpres gotowej przedłużki 4m za 218 zł. Albo przecinam kabelki w połowie i przenoszę kostkę do bagażnika i sam robie kabel co nie jest trudne. Kwestia lutowania izolacji itp. Hmm..
  12. Znajdę gdzieś taki pin ? U mnie w lokalnych sklepach nie mają i muszę szukać w internecie. Nie chcę ciąć obecnych kabli i odepnę pin i podłącze swoje. ( plus,minus,remote). Druga sprawa to zakupiłem 25mm przekroju kabla na plus i minus od akumulatora. I mam prośbę czy macie jakieś zestawy do polecenia jeśli chodzi o bezpiecznik z oprawa z anl oraz o konektory ? Będę potrzebował również jakiś rozgałęziacz który będzie w bagażniku. Wstępnie do zasilania wzmacniacza oraz dsp. Szukać pojedynczo czy w zestawach ? Jakieś firmy ? Na co mam zwrócić uwagę abym później już do tematu nie wracał.
  13. Ostatnio brak czasu ale ogólnie jest "bajka" po przełączeniu na dsp guzik w strone dsp a nie pass system dostał skrzydeł, złapał oddech i miota lux.. ale muszę jeszcze zejść z gain na wzmacniaczu i w systemie dsp dać na volume 0 bo obecnie musiałem go przyciszyć.. Zostaje mi kwestia krótkotrwałego pisku podczas wyłączania samochodu gdzie zapiszczy z 3 sec gdy jeszcze radio nie wyłączy dsp (tak mi się bynajmniej wydaje) ciągnąć plus minus oraz remote wł dsp ? Czy może spróbować po zapłonie z innego źródła remote dsp (rem in) ? Czy nie bawić się w półśrodki i ciągnąć progiem 3 żyły do wspólnego zasilania CA ? Docelowo będzie 20/25 mm kabel do wzmacniacza, aczkolwiek i obecny jakos nie narzeka ale nie chciał bym później czytać wiadomości lokalnych o tym że spłonęło komuś auto :o
  14. Puzu pz c7 W całym pasmie, nie gra jakoś mega cicho tylko brakuje im pazura jak by coś je trzymało za "jaja" i bały się pokazać co potrafią. Dziś/jutro podłącze inny wzmacniacz na przód. Kable zasilające i tak będę zmieniał, napewno zasilanie muszę zmienić w dsp albo zmienię remote wybudzajace/usypiajace dsp. Gdyż ponieważ podczas wyłączania radia dsp jeszcze działa i zbiera sygnał z przepustnicy.
  15. Tak jak piszesz.. Obecnie pracuję na 3. 1/2 przód a 3/4 w mostku, ale nawet na 1/2 czy 3/4 bez sub tzw mostka gra na każdym kanale słabo tzn można kręcić gain na full a w radiu skala się kończy a tu ani lotu ani polotu. Obecnie dsp jest wyłączone z filtrów i gra na samym tylko konwertowaniu sygnału z radia to rca. Z filtrami można podbić tu i uwdzie ale chciałbym najpierw dojść na customie. W dsp mogę włączyć filtry i volume podnieść o parę kresek do góry to pewnie będzie głośno a i suwakiem na odpowiednie Hz i kick się znajdzie. Tylko wtedy suba dziwnie mi tnie i jest jak w garnek a nie ma zejścia ( nie, nie ma w dsp zabawy z ustawianiem sekcji subwoofera. ) Dsp daje mi możliwość konfigurowania zmiany 4 kanałów przód L i P oraz tyl L i P.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...