arturbp Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 witam jak myslicie czy cyfrowy monoblock sprawdzi sie w instalacji sq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jesli cyfrowka to tylko w klasie t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 witam jak myslicie czy cyfrowy monoblock sprawdzi sie w instalacji sq W jakim pasmie ma pracować ten wzmacniacz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturbp Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 myslałem o połaczeniu helixa e10 z p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcyś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Helix E10 to jak dla mnie średni piecyk. Nie wiem czy dlatego, że to cyfra czy nie. Po prostu średnio mu wychodziła kontrola nad głośnikiem. Z tego co pamiętam to Audio Art 200.2 z subem sobie lepiej radził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Robiłem ostatnio porównanie PS400M z cyfrowym Alpine wygrał PS ale różnica nie była aż tak duża jak na początku przypuszczałem. Co prawda był to test na skrzyni Closed przez co nie dałem szans rozwinąć skrzydeł PS-owi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 (edytowane) Robiłem ostatnio porównanie PS400M z cyfrowym Alpine wygrał PS ale różnica nie była aż tak duża jak na początku przypuszczałem. Co prawda był to test na skrzyni Closed przez co nie dałem szans rozwinąć skrzydeł PS-owi. Czy zatem byłbyś skłonny opowiedzieć się za tym , ze w pasmie niskotonowym nie ma zdecydowanego faworyta gdy chodzi o stosowana technikę , a raczej decydująca jest jakościowa klasa wzmacniacza. Edytowane 30 Sierpnia 2010 przez nakamichi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Porównanie robiłem na "murzyńskich" bębnach czyli w paśmie około 60-80 Hz gdyż niższe częstotliwości bardziej czuję niż słyszę i przez to moja zdolność oceny jest mocno ograniczona. Miarowe uderzenia zespołu bębnów były bardziej równomierne fonicznie i sprężyste i miałem wrażenie że jestem w stanie "wyłapać" większą liczbę bębnów grających w tej orkiestrze. Możliwe, że powinienem porównywać również w inny sposób ale .... chętnie posłucham jak inni testują i oceniają te pasmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakamichi Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Porównanie robiłem na "murzyńskich" bębnach czyli w paśmie około 60-80 Hz gdyż niższe częstotliwości bardziej czuję niż słyszę i przez to moja zdolność oceny jest mocno ograniczona. Miarowe uderzenia zespołu bębnów były bardziej równomierne fonicznie i sprężyste i miałem wrażenie że jestem w stanie "wyłapać" większą liczbę bębnów grających w tej orkiestrze. Możliwe, że powinienem porównywać również w inny sposób ale .... chętnie posłucham jak inni testują i oceniają te pasmo. Czasami mam wrażenie , ze wzmacniacz cyfrowy lepiej "obrysowuje" dźwięk dużych instrumentów , jest bardzie sprężysty i "twardszy" . Dłużej obcowałem z Focalem FP 1.800 LE i tego moge polecić do instalacji SQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.