zmej Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Dokladnie. Pozwole sobie wkleić odnośnik do tematu z DIYmobile.com którym się kierowałem.http://www.diymobileaudio.com/............pico-fuse-deh-80prs.htmlTo ta sama jednostka oraz bezpiecznik z drugiego zdjęcia oznakowany na płycie jako P251 - zielony smc F07524. P941 - drugi bezpiecznik z pierwszego zdjęcia to ten którego po prześledzeniu prowadzi do wejścia liniowego. Te dwa zmierzone i nie są przepalone.Nie mogę sobie wytłumaczyć czemu jak podłączę zasilanie od akumulatora bezpośrednio - nie mam świstu.Na innym wątku przy innej jednostce Pioneera mowa była a trzech bezpieczników. Jeśli rzeczywiście producent oznakowuje je truj kontem z wykrzyknikiem, to w swojej jednostce ich mam 2. Jedyne miejsce do którego jeszcze nie zajrzałem to panel Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Na elektrodzie w tematach podklejonych jest temat o zakloceniach i jest tam schemat pionka z pokazanymi bezpiecznikami (wkleilbym ale z fona pisze) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Nie mogę sobie wytłumaczyć czemu jak podłączę zasilanie od akumulatora bezpośrednio - nie mam świstuPosiadasz miernik Jeśli tak to wykonaj pomiar napięcia pomiędzy masą radia a klemą minusowa akumulatora oraz pomiędzy plusem radia a klemą plusową akumulatora i napisz jakie będziesz miał wskazania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 TO moze byc trop ale nie musi... U kumpla jest/było 0,2v roznicy na masie... Nic nie dało pociagniecie radia nawet z akumulatorow tylnych, podmianka na inne take nic... Piec sieje na pozostałe i koniec, czary mary bo sprawdzone juz jest wszystko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Nic nie dało pociagniecie radia nawet z akumulatorow tylnych, podmianka na inne take nic...jak podłączę zasilanie od akumulatora bezpośrednio - nie mam świstu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Mowie tu o oddzielnej kwestii i naszym problemie w kumpla furze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Robione w cztery kroki: 1 pomiar - masa 2.1 mV, plus 29,9 mV2 pomiar - radio wzbudzone - masa - 5.1mV, plus - 40.2mV3 pomiar - włączone kontrolki - 10.4mv, plus 48, 7mV4 pomiar - silnik chodzi - masa 22.3, plus 30-31 mV Zapomniałem dodać że pomiar robiłem nie włączając radia. Byłe ciekaw i zrobiłem pomiar przy włączonym radiu:bez silnika masa 14-15 mV, plus 78-80 mVz silnikiem masa 12- 13mV, plus około 68-70 mV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoMadej Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 No niestety, połączenie niesymetryczne przyjęte już w samochodach jest o tyle niefortunne, że jakbyś się nie starał, to i tak robisz pętlę masy, w której obwód wchodzi masa RCA.Jeśli już wiesz jak mierzyć, to pozostaje już tylko szukać rozwiązań z jak najmniejszą różnicą potencjałów na masie.Tekst odnosi się do pomiarów oscyloskopem, ale problem jest ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Wszystko się układa w tej chwile w bardzo logiczne wytłumaczenie Fajnie ze w porę bo kto wie co mógłbym radiu zrobić Początkowo - Radio, wzmacniacz i odseparowany z przodu na zwrotce - radio podłączone standardowo, wzmacniacz na 16mm2, masa od karoserii, blisko. Brak problemów.Następnie doszedł drugi wzmacniacz - bo inne radio i cięcia aktywne, masa na drugim z innego miejsca, Gainy ustawione trochę na oko, stad ten mały zasilający tweetery podkręcony na 1/4 obrotu i nie było słychać świstów.Następnie inne wzmacniacze i ustawienie gaina z miernikiem co dało prawie 3/4 obrotu przy 4R na obu - i tu moment kiedy zaczęłam słuchać inne źródła niż tylko radio Pociągnięcie kabli 35mm2 od akumulatora jedynie do wzmacniaczy oczywiście tylko nasilił problem - teraz jestem tego świadom Jako że akurat mam wolne odłączone kable które zasilały wzmacniacz numer trzy - puszcze je do radia - chyba 10mm2 będzie w sam raz....Dziękuję za pomoc.. Idę grzebać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULII Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 U mnie pomogła zamiana kabli sygnałowych tw - woof i zaizolowanie taśmą "hajendową" połączenia rca z radiem bo metalowe całe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmej Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Po wyprowadzeniu zasilania z rozdzielacza do radia osobny kablem jednak 4mm2 zakłócenia przy włączonym silniku prawie ustało. Po wsłuchaniu się, bo podłączyłem stronami tym razem, poczułem tylko po lewej stronie. Kabel podmieniony z Tectechnology jakiś na hollywooda skrętka i teraz super. Zauważyłem jedynie ze po dociśnięciu radia na miejsce są drobne prawie niezauważalne zakłócenia niz testowany przy radiu wyciągniętym. Podobno bo blisko wiązki za radiem więc też uślałem o jakieś zabezpieczeniu, ale "hajendowej" taśmie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_kna Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 dziś próbowałem podłączyć wzmaczniacz i skrzynie basową niestety gdzieś popełniłem błąd. głośnik "puka" swoim rytmem i wygląda to tak jakby wogóle nie dostawał sygnału od radia. jeśli odłącze 2xchiche od radia to jest cisza... podłącze je znowu i znowu puka swoim rytmem. wzmacniacz dostaje na pewno prąd 12 V, dostaje uziemienie i kabel wzbudzeniowy. pali się na nim zielona lampka wzkaująca że prąd dostaje(prądowo chyba wszytsko jest okej). co zrobiłem źle ? te chinche są uszkodzone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Jak masz inne RCA, to zrób podmiankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Co za radio? Bo tez nie napisales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_kna Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Jak masz inne RCA, to zrób podmiankę.czyli spróbować wymienić kable chnchowe? a radio to pioneer deh-2320UB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 W pionku lubi pasc bezpiecznik. Poczytaj o tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_kna Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 W pionku lubi pasc bezpiecznik. Poczytaj o tym.czytałem. czyli na tę chwile muszę sprawdzić :- stan radia- wyprobować inne chinche jakies inne pomysły gdzie szukac dalej jak to nie pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafaelTS Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Nie wiem co to masz za szumy ale mi na dniach padł w pionku bezpiecznik... Po sprawdzaj sobie wszystko po kolei i na spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_kna Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 ale jak wszystko. przeciez nie jestem w stanie całego pojazdu rozebrac i sprawdzic. słaby jestem w tym po prostu. dziwne to że skrzynia gra obrotami silnika;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafaelTS Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Wszystko to o czym pisze miki87 punkt po punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek0995 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 W kwestii bezpiecznika chciałbym dodać, że może on wyglądać tak jak na załączonym obrazku (oczywiście to w sporym powiększeniu ). Jeśli jest zepsuty, ścieżka jest po prostu przerwana. (kolor zielony: płytka, szary: ścieżki/pola lutownicze).http://obrazki.elektroda.pl/3913414000_1415209625.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekT1987 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Słuchajcie dobrzy ludzie,czy ktoś z was instalował kiedyś przy alternatorze filtr przeciwzakłuceniowy? W jaki sposób go podłączyliście,czytałem pdf o zakłuceniach ale nie jestem pewny czy dobrze kminię jak ma to wyglądać w praktyce.Kabelki w gotowych filtrach są niesamowicie cienkie.Jeśli można jakiś rysunek lub foto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Po co Ci to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekT1987 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Już tłumaczę.Gdy silnik jest wyłaczony wszystko jest Ok,gdy odpalę auto i dam gazu słychać świst w głośnikach im wyższe obroty tym jest głośniejszy.Przeprowadziłem nawet taki mały eksperyment a mianowicie wziołem domowy wzmacniacz (yamaha ax 500) zasilanie oczywiście z sieci 220V włożyłem go do bagażnika podłączyłem pod niego cały przedni system sygnał był podawana z radia w samochodzie clarion dxz 858 rmp.Odpaliłem silnik przygazowałem kilka razy i zero świstów czy innych zakłuceń.Podłączyłęm z powrotem samochodowy wzmacniacz genesis dual mono i świsty powróciły.Na mój rozum zakłucenia pochodzą z alternatora,miałem już kilka wzmacniaczy (oczywiście samochodowych) i na każdym to samo.Na jednych świsty były cichsze na innych nieco głośniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Gwarantuje CI ze taki filtr nic poza szkodą dla pasma nie wniesie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.