Skocz do zawartości

Audi A4 B5


macios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

leemarvin, ja w tym przypadku nie rozpatruję kwestii modzenia, ale storunem ekonomia/charakterystyka silnika. Sam mam zetora i takim samym nakładem kosztów można zrobić tez rakietę i co ważniejsze sprzęgło mnie nie ogranicza jak w przypadku dwumasu :rotfl: spokojnie 400Nm w chwili obecnej mogę przenieść Przed zakupem trzeba sobie zadać pytanie do czego ma służyć auto czy do zwijania asfaltu do bagażnika czy do śmigania ze spalaniem 3,8l/100km ON
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego własnie napisałem, że ASV jest lepszym motorem niż AFN. Ma znacznie lepszą kulturę pracy, osiągi w serii, a zużycie paliwa jest porównywalne z AFN-em, z tym że ASV lepiej jedzie moim zdaniem. Co nie zmienia faktu, że AFN był naprawde porządnym, wytrzymałym i niezawodnym silnikiem, ale znalezienie obecnie zdrowego AFN-a graniczy chyba z cudem.

Motory ASV również nie miały problemów ze zmianą na zwykły zamach i sprzęgło ze sprężynami

A 400Nm na zwykłym sprzęgle raczej długiej przyszłości mu nie wróży, pare mocnych startów i po tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus 1.8Tdci spala 4.5L (jak ci sie nigdzie nie spieszy) 5.5L (jak plynnie jezdzisz) max 7.5L (jak wstawiasz)

autko fajnie sie prowadzi, jest elastyczne i z wyprzedzaniem jak na 100koni nie ma problemu. Lekka gleba + dobre opony i mozna brac zakrety naprawde szybko.

Awaryjnosc bardzo niska.

 

Od taki przetestowany przyklad. Jeszcze Ibiza TDI :?: mniejsze pieniazki jak przy ałdi czy fałwej, a radocha z jazdy taka sama;]

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leemarvin, trzeba złożyć sprzęgło z kilku modeli silników VW, Kolega ma takie w Ibizie 390Nm i śmiga już rok problemów żadnych. Podstawa to tarcza firmy SACHS z g60 bo inne miały tendencję do uślizgiwania przy 360Nm. Ale na ten temat jest dużo na innym forum i jak ktoś zainteresowany to trafi. Wiadomo nie będzie to wyczynowy ale do ulicznego użytku wystarcza spokojnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sądzicie o Renault Megane Coupe po liftingu?

 

Brzydal :hyhy:

 

Mnie się zaś bardzo to auto podoba szczególnie w budzie poliftowej - o gustach się nie dyskutuje :P Chodzi mi bardziej o koszta utrzymania, awaryjność itp. Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego auta? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macios ja mam w domu B5 z 1,8 już rok a teraz zmieniłem moją vectre na drugą B5

w dieslu 1,9tdi i dla mnie to dobre auta ,jeździłem a4 z 1,6 w benzynie i dla mnie to napewno za mało na tą bude

 

No w dieselku to już w ogóle malina ale raczej jednak zdecyduję się na Renault Megane Coupe 1,9 dTi albo dCi. Za 10k dostanę 99-00`w dobrym stanie a Audi za 10k jak się już trafi niezłe to będzie co najwyżej 96`i do tego też nie wiadomo w jakim stanie... Ale następne będzie na pewno Audi. Z tym, że zapewne wymarzone TT :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...