DJ_SM Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 leemarvin, ja w tym przypadku nie rozpatruję kwestii modzenia, ale storunem ekonomia/charakterystyka silnika. Sam mam zetora i takim samym nakładem kosztów można zrobić tez rakietę i co ważniejsze sprzęgło mnie nie ogranicza jak w przypadku dwumasu spokojnie 400Nm w chwili obecnej mogę przenieść Przed zakupem trzeba sobie zadać pytanie do czego ma służyć auto czy do zwijania asfaltu do bagażnika czy do śmigania ze spalaniem 3,8l/100km ON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Dlatego własnie napisałem, że ASV jest lepszym motorem niż AFN. Ma znacznie lepszą kulturę pracy, osiągi w serii, a zużycie paliwa jest porównywalne z AFN-em, z tym że ASV lepiej jedzie moim zdaniem. Co nie zmienia faktu, że AFN był naprawde porządnym, wytrzymałym i niezawodnym silnikiem, ale znalezienie obecnie zdrowego AFN-a graniczy chyba z cudem.Motory ASV również nie miały problemów ze zmianą na zwykły zamach i sprzęgło ze sprężynami A 400Nm na zwykłym sprzęgle raczej długiej przyszłości mu nie wróży, pare mocnych startów i po tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 A 400Nm na zwykłym sprzęgle raczej długiej przyszłości mu nie wróży, pare mocnych startów i po tarczy trzeba wiedzieć co założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebring Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Focus 1.8Tdci spala 4.5L (jak ci sie nigdzie nie spieszy) 5.5L (jak plynnie jezdzisz) max 7.5L (jak wstawiasz) autko fajnie sie prowadzi, jest elastyczne i z wyprzedzaniem jak na 100koni nie ma problemu. Lekka gleba + dobre opony i mozna brac zakrety naprawde szybko. Awaryjnosc bardzo niska. Od taki przetestowany przyklad. Jeszcze Ibiza TDI mniejsze pieniazki jak przy ałdi czy fałwej, a radocha z jazdy taka sama;] pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 trzeba wiedzieć co założyć To co trzeba załozyć, żeby wytrzymało 400Nm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 leemarvin, trzeba złożyć sprzęgło z kilku modeli silników VW, Kolega ma takie w Ibizie 390Nm i śmiga już rok problemów żadnych. Podstawa to tarcza firmy SACHS z g60 bo inne miały tendencję do uślizgiwania przy 360Nm. Ale na ten temat jest dużo na innym forum i jak ktoś zainteresowany to trafi. Wiadomo nie będzie to wyczynowy ale do ulicznego użytku wystarcza spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Jak sprzęgło z G60 to nie 400Nm, bardziej VR6 + zamach z podłużnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 leemarvin, każdy ma swój patent, "mój" się sprawdza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A co sądzicie o Renault Megane Coupe po liftingu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A co sądzicie o Renault Megane Coupe po liftingu? Brzydal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 A co sądzicie o Renault Megane Coupe po liftingu? Brzydal Mnie się zaś bardzo to auto podoba szczególnie w budzie poliftowej - o gustach się nie dyskutuje Chodzi mi bardziej o koszta utrzymania, awaryjność itp. Może ktoś się wypowiedzieć na temat tego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 macios ja mam w domu B5 z 1,8 już rok a teraz zmieniłem moją vectre na drugą B5w dieslu 1,9tdi i dla mnie to dobre auta ,jeździłem a4 z 1,6 w benzynie i dla mnie to napewno za mało na tą bude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macios Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 macios ja mam w domu B5 z 1,8 już rok a teraz zmieniłem moją vectre na drugą B5w dieslu 1,9tdi i dla mnie to dobre auta ,jeździłem a4 z 1,6 w benzynie i dla mnie to napewno za mało na tą bude No w dieselku to już w ogóle malina ale raczej jednak zdecyduję się na Renault Megane Coupe 1,9 dTi albo dCi. Za 10k dostanę 99-00`w dobrym stanie a Audi za 10k jak się już trafi niezłe to będzie co najwyżej 96`i do tego też nie wiadomo w jakim stanie... Ale następne będzie na pewno Audi. Z tym, że zapewne wymarzone TT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.