Tak, podłączyłem pilot do przewodu w radiu służącego do podania sygnałów z konwertera sterowania z kiery. I działają ale tylko te cztery przyciski. Znalazłem w sieci informacje że ramka transmisyjna jest taka sama dla sygnału IR jak dla sterowania po kablu. Nawet były realizowane projekty gdzie ludzie sczytywali protokół z pilota IR i na tej podstawie robili własny konwerter. Jak przeglądałem schematy elektryczne radia to sygnały sterowania IR i "po kablu" przychodzą na inne nóżki procesora w radiu. Może więc być tak że procesor w radiu obsługuje tylko te cztery przyciski "po kablu" i wtedy jest pozamiatane albo że jednak dane w ramce dla IR i po kablu się różnią. Bez informacji od kogoś kto ma lub miał takie radio niewiele zrobię. Samochód to Octavia 1. Owszem były w tych autach jako opcja kierownice z multifunkcją ale nie bardzo mi fabryczne rozwiązanie odpowiada. Fabrycznie były cztery przyciski do obsługi tempomatu i cztery do radia. Chce zrobić wszystkie osiem dla radia, tempomat i tak mam w manetce. Oprócz wspomnianych i działających regulacji głośności, source i ATT zależy mi na przyciskach lewo, prawo, góra dół. Poszukam jeszcze tych oryginalnych konwerterów. Kupiłem wcześniej konwerter STK460, który według sprzedawcy ma obsługiwać drabinkę rezystancyjną ale nie udało mi się go uruchomić. Możliwe że dawałem złe wartości rezystorów. Jak ktoś korzystał z tego urządzenia i coś wie więcej też będę wdzięczny za info. pozdrawiam