Z tego co widzę, Mechman ma już nowe modele po 500A i nawet Meade916 towarzyszy w budowaniu tych cacuszków a skubany jest w tym mistrzem. Pytanie czy obecnie w Polsce można dorwać 300, 400A?
REKLAMA
:)
|

Wzmacniacz Ground Zero GZCA 5.0K-SPL do Pride ST 18.
#22
Napisano 09 sierpień 2020 - 16:17
Wasilik kiedyś pokazywał testy swoich jak oddają ponad 300A u niego w aucie oczywiście na sporych obrotach silnika. Więcej oddających w pl raczej nie znajdziesz wszystkie są w tej okolicy a czy są takie super to jednoznacznej opinii nie ma. Każdy znajomy ma z innego źródła i każdy miał jakieś przejścia. Ja osobiście mam Wasilikowy i po roku zaczął szarpać ładowaniem to mu odesłałem na wymianę szczotek (w sumie to całego regulatora) i komutatora więc raczej jak każdy tylko maluje i ładnie się świecą a te główne bebechy nie są wymieniane na nowe jedynie jakieś tricki i może poprawione chłodzenie przez co są w stanie tyle oddać (seryjnie 210A). Widziałem te zabawki z USA
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#23
Napisano 11 sierpień 2020 - 20:05
Pozostaje uzbroić się w cierpliwość i gotóweczkę
Volvo V40 140A, Varta 70Ah/760A AGM, Big 3 53mm2 Hollywood OFC ~ Vordon HT-852BT 7" ~ Audio System M130 EVO 2 ~ Audio System X12-900 900WRMS@2Ohm ~ Audio System 12 BR-L Box ~ Audio System monoblok M850.1D.
#24
Napisano 12 sierpień 2020 - 12:01
A jest coś co bez większej rzeźby podejdzie do opla vectry C? Ewentualnie do gwiazdy s203 lub s204 w benzynie? Decyzja jeszcze nie zapadła czy reanimuje opla czy zmieniam na merca w kombi
Galaxy Note 9, PXA H800, U-dim ProX T2, U-dim ProX M3 pod U-dim JR.4.300 plus U-dim ProX M6 pod U-dim JR.2.370, RM 212 SL pod ProX 1k 1D
#25
Napisano 13 sierpień 2020 - 19:03
Mam kontakt z typkiem co posiada Vectre C i ma w nim jakiś większy altek i dodatkowo wypuszczał prosto z pod szczotek regulatora kabelki (mam fotki roboty) do zewnętrznego płynnego regulowania poziomu ładowania także jakbyś potrzebował to mogę popytać ale to odezwij się już na pw.
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#27
Napisano 29 maj 2021 - 23:37
I odpowiednio przerobić mocowania
https://www.mechman....illet-gm-truck/
Volvo V40 140A, Varta 70Ah/760A AGM, Big 3 53mm2 Hollywood OFC ~ Vordon HT-852BT 7" ~ Audio System M130 EVO 2 ~ Audio System X12-900 900WRMS@2Ohm ~ Audio System 12 BR-L Box ~ Audio System monoblok M850.1D.
#28
Napisano 28 lipiec 2021 - 15:19
wiem że odgrzewanie kotleta ale dla potomnych... GZCA12.0 SPL M1 spięte w 0.8 pod dwoma st18.... się męczy. Więc spawarka 8kw pod jedną sztukę to takie moim zdaniem minimum. Jak przepnę piec (mam za mało terminali przyłączeniowych w tej chwili) na B2 osprey (dwie sztuki w linku 0.8 ohm) to znam relację czy i o ile poprawiło się na ucho.
#29
Napisano 06 sierpień 2021 - 17:25
W sumie to nie tylko dla potomnych, dla mnie temat jest nadal rozwojowy tyle że przesunięty w czasie
A powiedz mi czym zasilasz to wszystko? Tj jakiś alternator, kable, bezpieczniki, aku?
Volvo V40 140A, Varta 70Ah/760A AGM, Big 3 53mm2 Hollywood OFC ~ Vordon HT-852BT 7" ~ Audio System M130 EVO 2 ~ Audio System X12-900 900WRMS@2Ohm ~ Audio System 12 BR-L Box ~ Audio System monoblok M850.1D.
#30
Napisano 22 sierpień 2021 - 17:44
Więc tak.
Obecna konfiguracja to:
ST18 sztuk dwie spięte w 0.8 na kablu
Piec B2 zero.8 osprey sztuk dwie w linku
altek.... seria 90a z dołożonym regulatorem (ładowanie 16v)
ogniwa lishen 18ah 4 pakiety.
Prądu starcza na... jeden kawałek XD Dokupiłem 2 pakiety ogórków ale jeszcze niezałożone. Wynik z dzisiaj 155.8 31hz.
#31
Napisano 24 sierpień 2021 - 09:55


Volvo V40 140A, Varta 70Ah/760A AGM, Big 3 53mm2 Hollywood OFC ~ Vordon HT-852BT 7" ~ Audio System M130 EVO 2 ~ Audio System X12-900 900WRMS@2Ohm ~ Audio System 12 BR-L Box ~ Audio System monoblok M850.1D.
#32
Napisano 24 sierpień 2021 - 16:46
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
#34
Napisano 01 wrzesień 2021 - 21:19
Czyli jednak "ogórki" robią robotę? Najpierw były niebieskie "smerfy"? ale 37Ah. Teraz są zielone "ogórki" ale już tylko 17Ah.. Plan był na chociaż dwa pakiety, ale pytanie, czy poradziły by sobie zamiast AGM z odpalaniem małego silnika? małego bardzo..;P Pakiet cewek kar audio jest na pokładzie..
Polo 6n0 1996r 1.0i..;/ Valeo 180A Varta agm 68Ah
+/- 70mm2 cu
Maxwell 500F
Kicker kx2500.1
Kicker Solo x12 @ 106L @ 35Hz
144,95dB @ 35Hz
#35
Napisano 08 wrzesień 2021 - 16:40
Znowu aktualizacja.
W aucie obecnie znajduje się 7 pakietów ogórków. Prąd w miarę stabilny. Można już coś zagrać. Za jakiś czas będzie na aucie wszystkie 9 pakietów.
Wjechał alternator 180a z zewnętrzną regulacją (jeszcze auta nieodebrałem).
na 7 pakietach wynik lekko w górę 156.25 31hz.
Auto w 100% fabryczne bez grama maty. Teraz będę walczyć z usztywnieniem dachu.
aaa.... i czy 2 pakiety poradzą siebie z odpaleniem małego silnika. Bez najmniejszego stresu. Powiem więcej. Zaryzykuję stwierdzenie że takiego 4ro cylindrowego diesla ogarnie 1 pakiet ogórków i to zimą. Warunek to odpowiednie doładowywanie pakietu.
#36
Napisano 17 wrzesień 2021 - 22:21
Podobno super kondki nie należą do zbyt bezpiecznych stąd było moje pytanie odnośnie zastosowania AGM, po prostu jako strażak mam już we krwi kwestię bezpieczeństwa
Tutaj to nie wyglądało fajnie
Jeszcze jakiś czas temu to po prostu kilka aku z tyłu i po problemie.
Volvo V40 140A, Varta 70Ah/760A AGM, Big 3 53mm2 Hollywood OFC ~ Vordon HT-852BT 7" ~ Audio System M130 EVO 2 ~ Audio System X12-900 900WRMS@2Ohm ~ Audio System 12 BR-L Box ~ Audio System monoblok M850.1D.
#37
Napisano 18 wrzesień 2021 - 09:33
Tam wtedy problem chyba był przez przeładowanie kondów czyli regulator zewnętrzny napięcia altka nie był zabezpieczony na ponad 16v doszło do jego uszkodzenia co skutkowało ładowaniem ponad 16v w kondy no i doszło do tragedii. Sprawny pakiet maxwella do 16v nie ma prawa się zapalić jeśli nie mamy gdzieś bubla... AGM to przeszłość szkoda na to wywalać hajsu. Lto jest podobno bezpieczniejsze od superkondów aczkolwiek też mogą spowodować komplikacje w samochodzie ;p taki przypadek jak na filmie zdarza się bardzo rzadko. Sam jeżdżę z pakietem 500f ponad 2 lata i to leży sobie luźno w bagażniku bez obudowy czy jakiegokolwiek przymocowania tylko dosuwa go obudowa subwoofera do boczku bagażnika. Znajomi też po kilka lat i często więcej pakietów także nie ma co skreślać po jednym poważnym przypadku w Polsce
Front: Alpine CDE-178BT / Pride Onyx 5 v.2 / Pride Easy 25C / Eyebrid 2y100
Sub: Pride T v.3 15" / 120L @ 31Hz 149.03dB @ 25Hz / Hifonics XX-Goliath 5kW
Altek 280+Amp / 2x50mm^2 / BIG3 / Maxwell 500F / Optima Yellow Top 75Ah / Audi A3 8L
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych