Skocz do zawartości

Kupno auta :)


lukasz1983
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

* ma być miejsce na CA i trochę bagażu

To odpuść tego leona od razu z racji napędu na 4 kółka to bagażnik tam jest microskopijny jeden dobry wzmak i sub i co najwyżej zakupy z warzywniaka będziesz mógł wozić i to nie za duże :P Popieram lexusa, a może jeszcze Accord type-r, tu sprawa podobna jak uluxusa jest u mnie od nowości (już 10 lat) słabszy braciszek i nigdy mnie nie zawiódł i pewnie też będę kiedyś zmieniał silniczek na H22, bo z samochodem nie chce się rozstawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Lexa, w sumie ma miano jednego z najlepszych Japońskich sedanów,

a IS 300 z manualem jest naprawdę świetna maszynka, tylko właśnie mój budżet...

A jeszcze do lexus jak jest z przebiciem basu z bagaja, i czy tam czasami nie ma blachy za fotelami?

 

Właściciel Leona właśnie odpisał mi na mejla

 

Wykres z hamowni

http://images38.fotosik.pl/79/763d29745b10ad90m.jpg

 

czyli ile mu dmuchawka podaje 0,95 bara, bo na wykresie jest 957 mbar :looka: czy to w ogóle to...

wnętrze też w naprawdę świetnym stanie, jak byście chcieli Panowie to zapodam zdjecia...

 

Bagaj

http://images40.fotosik.pl/79/90baedc188c40db4m.jpg

 

i tak z miejscem właściwie na styk :P

 

W sumie BMW Będziesz Miał Wydatki ale z e 46 aż tak źle...

W sumie ładne Cupe.

 

Honda Accord, też ciekawa propozycja, chociaż Honda Civic Type-R 2.0

też spoko pomysł no i jest w tym silniku nawet potencjał,

w sumie grono poszukiwanych chciał bym zawęzić do 3 modeli aut a później się skupić na szukaniu

kupno planuje na święta jak się uda :P

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eż ciekawa propozycja, chociaż Honda Civic Type-R 2.0

też spoko pomysł no i jest w tym silniku nawet potencjał

 

Tak dopoki nie jest to ten najnowszy hatchback no bo umowmy sie, zniszczyli mu wyglad :looka: Ale w wersji sedan jest wrecz boski :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o Honda Civic Type R Ep3

 

[ Dodano: 2009-03-15, 22:07 ]

Panowie a zna ktoś jakiegoś speca od BMW z którym można by było pogadać o modelu e46 -tak z ciekawości :looka:

 

[ Dodano: 2009-03-15, 22:09 ]

albo ktoś takowa posiada z forumowiczów... i może się na jej temat wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Leon to bardzo zacny projekt.

Na pewno takie auto nie bedzie jeżdzone delikatnie i w niedziele do koscioła - z tym musisz sie liczyć.

M3 3.0 E36 nie bedzie miało szans z tym leonem. Przypuszczam, ze 3,2 321 hp odejdzie mu dalej, ale na starcie też wymiekknie pewnie ( 4x4 robi swoje ).

E46 M3 problemów mieć nie będzie :zdegustowany:

Cena dziwna bo sam zakup kompresora to jakieś 3K w góre, to zależy skąd i jaki. ( Z USA juz za tyle można kompresor sciagnąć do pojemnosci 1,5-3L )

Oczywiscie to tylko delikatny początek :P Takie soft turbo jakie tam ma nie wymaga nie wiadomo jakich cudów ale swoje trzeba włożyć ( pracy i kasy ) - częsci + strojenia i robocizna. Wiec dziwnym mi jest ta cena.

 

Co do prowadzenia BMW, musiałbys sie przejechac takim autem. Wiele osób jest mocno zaskoczona prowadzeniem takiego wozu. Zawieszenia i układy jezdne z E36 są do dziś uznawane za jedne z najlepszych o tych w E46 i E9x nie mówiąc ( chociaż tym ostatnim nie jechałem ).

M3 E46 ( cabrio jeździłem troche z kumplem ) to prawdziwy generator adrenaliny. Ogólnie E46 to fajny wózek i bardzo polecam. Wielu kolegów z klubu bmw chwali sobie bardzo ten model. Ja także :P

A propo o spalaniach to nie mówmy bo oszczędni kupują sobie klekota i pali 8 :P

Na Japoncach tez sie troche kumam ale jakos te suszarki no i jakosc wykonania środka nie podoba mi sie w ogóle. Praca i przyjemnosc z jazdy jaka płynie z prowadzenia BMW czy Audi to jest to. Jeszcze S4 2,7 biturbo jest bardzo fajne i to brałbym pod szczególną uwagę :P zwłaszcza avant

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz Miał Wydatki to mit, który trzeba łamać i pomimo tego że jestem fanem beemek i mam e36, a planuje zmiane na e46 to tylko dlatego że naprawdę wydonie mi się tym autem jeździło i praktycznie nic procz regulatora napiecia nie wymienialem (no i olej) przez 20kkm w 16letnim aucie. spalanie poki nie cisniesz tez na poziomie

 

kupuj e46 iBedziedz Mogł Wyprzedzać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten Leon to bardzo zacny projekt.

Na pewno takie auto nie bedzie jeżdzone delikatnie i w niedziele do koscioła - z tym musisz sie liczyć.

M3 3.0 E36 nie bedzie miało szans z tym leonem. Przypuszczam, ze 3,2 321 hp odejdzie mu dalej, ale na starcie też wymiekknie pewnie ( 4x4 robi swoje ).

E46 M3 problemów mieć nie będzie :rotfl:

Cena dziwna bo sam zakup kompresora to jakieś 3K w góre, to zależy skąd i jaki. ( Z USA juz za tyle można kompresor sciagnąć do pojemnosci 1,5-3L )

Oczywiscie to tylko delikatny początek Takie soft turbo jakie tam ma nie wymaga nie wiadomo jakich cudów ale swoje trzeba włożyć ( pracy i kasy ) - częsci + strojenia i robocizna. Wiec dziwnym mi jest ta cena.

 

Co do prowadzenia BMW, musiałbys sie przejechac takim autem. Wiele osób jest mocno zaskoczona prowadzeniem takiego wozu. Zawieszenia i układy jezdne z E36 są do dziś uznawane za jedne z najlepszych o tych w E46 i E9x nie mówiąc ( chociaż tym ostatnim nie jechałem ).

M3 E46 ( cabrio jeździłem troche z kumplem ) to prawdziwy generator adrenaliny. Ogólnie E46 to fajny wózek i bardzo polecam. Wielu kolegów z klubu bmw chwali sobie bardzo ten model. Ja także :P

A propo o spalaniach to nie mówmy bo oszczędni kupują sobie klekota i pali 8 :P

Na Japoncach tez sie troche kumam ale jakos te suszarki no i jakosc wykonania środka nie podoba mi sie w ogóle. Praca i przyjemnosc z jazdy jaka płynie z prowadzenia BMW czy Audi to jest to. Jeszcze S4 2,7 biturbo jest bardzo fajne i to brałbym pod szczególną uwagę :P zwłaszcza avant

 

Faktycznie ten Leon to naprawdę zacny projekt

z tego co się jeszcze o nim dowiedziałem t;

 

przyśpieszenie 0-100km/h 5,5s (wartość uśredniona)

V max ponad 260 km/h

aktualny właściciel zakupił auto parę lat temu w Niemczech

cały czas jest serwisowane tylko w ASO Seat, książka, rachunki itp

jest gwint

silnik nie był zakuwany

sam właściciel nie wie jakie ciśnienie dmucha kompresor, porostu jeździ i na bieżąco serwis

nie wiadomo na czym jest to zestrojone, w papierach coś jest ale brak znajomości niemieckiego (właściciel)

średnio na baku ponad 400 km, trasa ponad 600km

itp itd etc

co mnie zniechęca do tego auta to fakt że wymiany oleju były robione jak serwis radzi

a w autkach z podniesioną mocą nie seryjnie przeważnie skraca się wymiany o ok 30-50%

wiec stan silnika może być różny, zwłaszcza ze takim autem nie da się ciągle jeździć spokojnie

za mało szczegółowych informacji, właściciel auta po prostu na niektóre pytania nie zna odpowiedzi

z deka mikry bagażnik, ale to nie problem zawsze można coś wrzucić na tylne siedzenia

 

Honda Civic Type-R EP3 w sumie bezawaryjne auto, ładna linia, wzorowe prowadzenie ale,

właśnie trochę mnie odstrasza ta suszarka, na krótki trasy owszem ale moim zdaniem na trasy rzędu 800-900km

może być głośno w środku, w sumie ludzie nie kupują Type-R-a w trasę :P

a bagaj to chyba mniejszy niż w Leonie

 

Co do Bmw ser M aż tak dobrej pracy to nie mam żeby utrzymać M Powera

 

Nad S4 też się zastanawiałem ale pojawiają się prawdopodobnie problemy z turbo sprężarkami,

są łożyskowane na łożyskach porcelanowych z tego co się orientuje (mogę się mylić)

a fachowo, profesjonalnie i z doświadczeniem zajmuje się parę firm w Polsce, regeneracja i naprawami tego typu turbin

i strasznie ciężko o dobry zadbany egzemplarz, znajomy w tamtym roku w poszukiwaniu dobrej sztuki przejechał parę tysięcy

kilometrów aż w końcu kupił A6 4.2 V8

 

Bedziesz Miał Wydatki to mit, który trzeba łamać i pomimo tego że jestem fanem beemek i mam e36, a planuje zmiane na e46 to tylko dlatego że naprawdę wydonie mi się tym autem jeździło i praktycznie nic procz regulatora napiecia nie wymienialem (no i olej) przez 20kkm w 16letnim aucie. spalanie poki nie cisniesz tez na poziomie

 

kupuj e46 iBedziedz Mogł Wyprzedzać :P

 

Co do tego mitu, fakt faktem takowy istnieje ale ja nie jestem jego wyznawca,

moim zdaniem wykreowali go ludzie którzy zakupili BMW a których nie było stać na utrzymanie auta a o takich nie trudno.

 

W ostatnich dniach sporo myślałem jakie auto będzie mi pasować

i fakt faktem wszystko zmierza do tego ze będę się skupiał nad zakupem BMW E46 Cupe, 325 lub jak w oko wpadnie to 328

ładna sylwetka, komfortowe wnętrze, dobre osiągi, masa rzeczy do tuningu mechanicznego,

w moim przypadku będę się skupiał raczej na tuningu N/A oraz Car Audio i wszystko co z nim związane do tego auta

Jedyne co mnie boli w tym Aucie to prawdopodobnie ciężki temat z drzwiami pod głośniki, głośnik przykręcone do boczka

nie ma jak przykręcić głośnika do drzwi, zostaje jedynie zrobienie komór z żywicy.

 

Zakup planuję za parę tyg., w okresie świątecznym,

wiec jak dojdzie do zakupu to się z Wami tym podzielę.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz1983, jak bedziesz mial juz model ktory chcesz kupic to mozesz napisac do mnie na gg 5713758 to poprosze kumpla o sprawdzenie autka[jakies kolizje itp...] bo jego stary jest psem w drogwce ale wiesz jak bedziesz pewny bo bezsensu u mnie bede zawracal glowy...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są łożyskowane na łożyskach porcelanowych z tego co się orientuje (mogę się mylić)

a fachowo, profesjonalnie i z doświadczeniem zajmuje się parę firm w Polsce, regeneracja i naprawami tego typu turbin

hehe regeneracja jakichkolwiek turbin w polskich partackich firmach to wielka Pomylka przez duze P i jedna wielka loteria

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w tamtym roku w poszukiwaniu dobrej sztuki przejechał parę tysięcy

kilometrów aż w końcu kupił A6 4.2 V8

teraz znalezienie u nas dobrej S-ki to naprawdę cud na aledrogo pojawiają się ciągle te same w nie ciekawym stanie ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audio w e46 to wcale nie az taki problem jest miejsce na 16. wystarczy zalozyć dystanse i wposzerzyc lekko otwory, ale to naprawde nie problem, no i nie ma problemu z przerobkami tapcerki. duzo prosciej niz np w e36. syki tez sa przy oslonach lusterek. wiec moim zdaniem e46 jako auto do audio nie jest zle, jak wiadomo sedany/ coupe sa trudniejsze do naglosnienia, ale basik jest moim zdaniem choc trudniejszy do uzyskania to fajniejszy. tez patrze pod katem CA i moim zdaniem e46 jest ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz1983

doszły mnie słuchy że może skusiłbyś się na e46.

Tutaj masz link to fury którą sprzedaje znajomy(znajomy to za dużo powiedziane bo nie znam go osobiście choć z mojego miasta):

http://tcs.null.pl/Forum/viewtopic.php?t=8443

Chyba sprzedaje pewien w 100% nie jestem ale możesz się z nim skontaktować.

http://tcs.null.pl/Forum/viewtopic.php?t=8451&start=0

tutaj są samochody które miał. Na prawdę człowiek dba o samochody i z czystym sumieniem mogę polecić Ci autko od niego.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukasz1983

doszły mnie słuchy że może skusiłbyś się na e46.

Tutaj masz link to fury którą sprzedaje znajomy(znajomy to za dużo powiedziane bo nie znam go osobiście choć z mojego miasta):

http://tcs.null.pl/Forum/viewtopic.php?t=8443

Chyba sprzedaje pewien w 100% nie jestem ale możesz się z nim skontaktować.

http://tcs.null.pl/Forum/viewtopic.php?t=8451&start=0

tutaj są samochody które miał. Na prawdę człowiek dba o samochody i z czystym sumieniem mogę polecić Ci autko od niego.

Pozdrawiam

 

Dzięki

 

Zamieściłem na forum BMW ogłoszenie że kupie E46 i właśnie ten Koleś odpisał ze ma na sprzedanie to autko.

A w sumie mam mały dylemat 325 czy 328 :D

 

A do reszty Forumowiczów jak ktoś by miał namiary na E46 325 Coupe

najlepiej w M pakiecie w b.d stanie z maksymalnym wyposażeniem za ta kasę co mogę wyłożyć

i pewna to proszę o kontakt przebieg najlepiej jak najmniejszy, udokumentowany

 

GG 6649899

 

dozer-no1@wp.pl

 

Z góry Dzieki

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszedłem na wikipedie, ale też trudno się połapać, jakbyś mógł dopisać do jakich modeli naleza dane silniki, cały czas e46:

 

318 - ???

320 - m50 ?

323 - m52 ?

325 - m54 ?

328 - m52 ?

 

i wyjaśnij mi jedną rzecz dlaczego ogolnie 323 są uważane za jeden z najmniej awaryjnych motorow ?

 

oraz co w koncu jest najlepsze ? :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezne od rocznika

320 323 328 to silniki m52 w produkowane latach od 1994 do 2001

320 325 330 to silniki m54 produkowane w latach 1999-2005

318 byly m43 produkowane w latach 1997-2001

po 2001 silniki 4 cylindrowe czyli 318 min, sa juz nowej seri n, tych juz nie ogarniam,

 

 

323 m52 to to samo co 320 m52, 328 m52, takz trwalosc ta sama,

byly jeszce silniki m52 TU na podwojnym wanosie, 323 ma pojemnosc 2500 i moc 170km jest zdlawione kolektorem ssacym, ale osiagi auta te same co stare 325 m50 192km, porownojac oczywiscie z e36 323,

 

m54 to poprawione m52, ma blok aluminowy ale tuleje cylindra stalowe czy tam zeliwne,w m52 jest aluminium powleczone nikasilem, m54 ma podwojny wanos,

 

mialem m52 nigdy wiecej,

 

m50 bylo w e36 do 94, z wanosem lub bez do 92 bez wanosa pozniej z wanosem,

 

 

bardzo fajna stronka polecam http://bmwfans.info/original/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra M54 o którym wspominasz to E46 a nie E36. Można zawsze swapować tylko po co? Lepiej wstawić M54 3.0

 

Zreszta to, ze auto bierze olej to norma. Wielu znajomych ma samochody ktorych ceny w salonach przyprawiają o zawrot głowy. Przykład takiego MLa 320cdi 2008r, który bierze ok 1L oleju na 1000km i to jest normalne. Moje audi a6 2002 2,0 benz ok 0,5L/1000. Bez 1L mobila1 w zapasie nigdzie sie nie ruszaj takimi autami :cwaniak:

 

Wracając do sedna tematu. Audi S4 nie ma raczej problemów z turbo przy prawidłowym uzytkowaniu auta do jakiś 170 tyś km chociaż kumpel zmieniał je dopiero przy 210 tyś - loteria. Potem masz 2 opcje. Regeneracja, która jest czystą pomyłką albo wydanie 3-4 tyś na nowe hybrydy z USA, dzieki ktorym 350 koni masz w ręku dlatego ze wydajnosc standardowych KKK konczy sie na 320 koniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem m52 nigdy wiecej,

 

Tzn. co w nim takiego złego :padam: że nie polubiłeś tego silnika?

 

Ja zamierzam kupić właśnie E46 Coupe, tylko mam już taki mętlik w głowie ze.... sam już nie wiem co wybrać,

325, 328 koszty utrzymania obydwu modeli są porównywalne jak nie takie same,

więc ja bym się skłaniał ku 328, ale jak z tym jest w rzeczywistości :cwaniak:

 

zaraz ktoś może dopisze że jak już 328 to może 330 itd...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra M54 o którym wspominasz to E46 a nie E36. Można zawsze swapować tylko po co? Lepiej wstawić M54 3.0

tak piszemy o e46, robilem swapa do e30 i wiem ile to kosztuje,

 

Tzn. co w nim takiego złego że nie polubiłeś tego silnika

najbardziej mnie wkurzalo klepanie samoregulatorow, oleju bral 1litr na 1000km

320 sa troszke slabe, 323 juz fajnie jezdzi moze trafisz dobre m52 kotory jedzi na ful synetyku to moze nie bedzie klepal ani barl oleju,

 

z tego co widze ze masz tyle kasy na wydanie ze styknie na mlodsze e46 z silnikiem m54 wiec 325 lub 330 bym bral na twoim miejscu, lub dieselka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co widze ze masz tyle kasy na wydanie ze styknie na mlodsze e46 z silnikiem m54 wiec 325 lub 330 bym bral na twoim miejscu, lub dieselka

 

Też się właśnie nad tym zastanawiam, może młodsze, ale z drugiej strony lepiej kupić zadbany egzemplarz

z wiadoma przeszłością od osoby która to auto już posiada jakiś czas (trochę starsze) niż od handlarza, takie moje zdanie choć i na to nie ma reguły

 

Z Twoich wypowiedzi można wywnioskować ze lepiej się skupić na M54 325 lub 330,

325 m54 to jest wersja 192 konna?

Co do 330 tez się nad tym modelem zastanawiałem ale sam nie wiem,

Może się zapytam tak, spalanie chyba będzie się różniło minimalnie, tak ja wnioskuje, więc luzik,

ale właśnie jak jest z obsługą silnika, kosztem części eksploatacyjnych itp.

Jakie są opinie na temat 330 3.0?, bo z tego co wyczytałem na forum Bmw posiadacze tych aut raczej nie narzekają itp

ale jak z tym w praktyce jest...

 

Co do disla, tez ciekawa propozycja, chociaż z drugiej strony, jak się coś posypie w dislu mowa o 3.0

to można popłynąć i to ostro, droższe serwisowanie itp w porównaniu do benzyny,

druga sprawa to ta że ja robię rocznie max 15-16 tys km więc moim zdaniem lepiej skupić się na silniku benzynowym

 

Co do młodszych modeli może coś w ten deseń ( trochę zszedłem z koloru bo w grę wchodzi tylko srebrny lub czarny ale ten tez jest nie kiepski)

 

Link do

BMW 330 Ci COUPE 330Ci

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8158204

tylko komu wierzyć :looka:

 

Link do

BMW 325 Coupe

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7759717

 

 

http://moto.allegro.pl/item589802160_200sx...ng_edition.html

 

Moj kumpel ma s14 na podobnym setupie legitymujace sie moca 280km/410nm i z palcem w dupie wciaga kazde z wymienionych BMW,i mozna jeszcze wiecej...sr to mocnoo rozwojowa jednostka.

 

Dzięki za propozycje ale wole na początek skupić się nad czymś wolnossącym, dopracować autko, poznać je, a ew później dołożyć jakiś kompresor

Chociaż S14a tez spoko zapinacz ale mi to już podchodzi pod stricte sportowe auto.

 

Pozdrawiam.

 

[ Dodano: 2009-05-02, 23:01 ]

Up Panowie

 

Autko w końcu zakupione :hyhy:

 

http://images45.fotosik.pl/116/fd09928c9d5ed614m.jpg http://images48.fotosik.pl/116/2a2384a978593ae4m.jpg http://images40.fotosik.pl/112/6128e849ea79483bm.jpg

 

Mniej niż 7 s do szczęścia :]

Jazda tym autem to sama przyjemność :rotfl:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...