Skocz do zawartości

subwoofer 130mm w tylne dzrwi ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam w vectrze b z przodu zestaw u-dimension el comp 6(jeszcze bez wzmacniacza), i cały czas zastanawiam się co jeszcze wstawić w tylne drzwi, bo mam tam seryjne odłączone głośniki 130mm. Dzisiaj wpadłem na pomysł żeby wstawić w tylne drzwi subwoofer 130mm coś takiego http://allegro.pl/subwoofer-sinuslive-bass-pump-iii-80w-8ohm-130mm-i3322159757.html. Chciałbym się spytać , co myślicie o tym [pomyśle, bo ja nie mam żadnego doświadczenia, i czy te "subwoofery" dają prawdziwy bas, czy tylko się tak nazywają ?

 

Czy może lepszą opcja będzie wstawienie w tył zestawu el comp 5 ? zależy mi ogólnie żeby zwiekszyć troche bas, ale niechce nic wozić w bagażniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba musisz poczytać co to jest za urządzonko Sinusliva , bo działa na innej zasadzie niż myślisz ;) 

Sprawa druga , to dołożenie 13cm woferka tej klasy raczej nie przyniesie zakładanego rezultatu . Można wsadzić tam jakieś kopliwe wofery zasilone sporym wzmacniaczem i oczywiście  drzwi przygotować na beton hmm ...oj  chyba taniej (ze 2x) i lepiej wyjdzie wsadzić małą 20L skrzynkę w bagażnik ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak nic nie czytałem o nim tylko to co na aukcji, ale teraz się domyślam, że generuje ono wibracje, a nie dźwięk. 

Nas skrzynką sporo myślałem, i jednak nie... myśle , że jak dołożę dobry wzmacniacz, wytłumie wszytskie drzwi i dam jakiś zestaw do tyłu to mi wystarczy basu.

A więc tak do tych el comp6 dokupywać el comp5 żeby ładnie współgrało, czy znajdę może coś lepszego w tej cenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz przez to powiedzieć , że głośniki do tylnych drzwi są droższe od perfekcyjnie zrobionego przodu i subwoofera  ?


NIe chce żadego subwoofera, ani tuby bo kilku moich kolegów ma coś takiego i nie wiem co w tym takiego fajnego, że bas zagłusza reszte dźwięków.