Skocz do zawartości

Car Audio do oceny - doradźcie! ;)


macios
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Liczę na Waszą pomoc! Jestem "zielony" w temacie więc proszę o cierpliwość :rotfl: Planuję jakiś przyzwoity zestaw Car Audio za niezbyt duże pieniądze, gdyż budżet mam ograniczony :hyhy: Poniżej dam moją wstępną propozycję i mam nadzieję, że mi doradzicie bądź wprowadzicie jakieś korekty! :rotfl:

 

RADIOODTWARZACZ (do 300 zł): Kenwood 3044GY

 

GŁOŚNIKI (do ok. 250 zł): Helix DB 62.1

 

WZMACNIACZ (do ok. 500 zł): Rockford Fosgate Prime R300-4

 

SUBWOOFER (do ok. 300 zł): Rockford Fosgate R1

 

WYGŁUSZENIE: STP M1

 

Co sądzicie o takim zestawie? Generalnie więcej pieniędzy myślę, że nie będę w stanie wydać niestety... Już i tak zmieniłem początkową konfigurację nad którą się zastanawiałem

 

Z góry dziękuje Wam za pomoc i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo wiele zależy od preferencji słuchacza, a Ty nie napisałeś jakiej muzyki słuchasz ani czego oczekujesz od systemu wiec ciężko cokolwiek doradzić... tylko nie pisz proszę, że słuchasz każdej muzyki, a sprzęt ma grać głośno i czysto bo było chyba ze 100 takich samych tematów :hyhy:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo wiele zależy od preferencji słuchacza, a Ty nie napisałeś jakiej muzyki słuchasz ani czego oczekujesz od systemu wiec ciężko cokolwiek doradzić... tylko nie pisz proszę, że słuchasz każdej muzyki, a sprzęt ma grać głośno i czysto bo było chyba ze 100 takich samych tematów :hyhy:

 

No fakt zapomniałem tego napisać :rotfl: Słucham głównie muzyki elektronicznej a ściślej mówiąc trance`u A co do moich oczekiwań to ciężko mi jest je określić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach