K@mil Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witajcie...Długo sie nie nacieszyłem samochodem Sprzęgło mi się ślizga ;/ Czeka mnie wymiana.Przerabiał ktoś temat?Co polecacie?Jakie koszty? Mam koło dwumasowe, a to droga rzecz ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk9753 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Właśnie, znajomy ostatnio przerabiał to w passacie TDI. Wymianiał sprzęgło i dwu-mas. Lukasowskie koło udało mu się wyrwać za 1300zł i sprzęgło za lekko ponad 700zł. Kosztów robocizny nie liczył bo robił to kolega który jest troszkę mechanikowaty, ale z tego co się orientuje to za taką usługę biorą najmarniej 300zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Potwierdzam, kuzyn ma A3 1.9 tdi od nowosci ( 98r ) i przy 270 tyś km musiał wymienic oprócz sprzęgła także dwumas. Kosztowało to w sumie 3000 zł na częsciach lukasa ( w tej cenie znajduje sie także wymiana paska klinowego, napinaczy, rolek i robocizna ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 z tego co wiem to istnieje mozliwosc zamiany kola dwumasowego na standardowe jednomasowe, nie orientuje sie tylko co do kosztow w Polsce. Znajomy zmienial z rok temu w passacie awx (tdi 130KM) i zadowolony do dzisiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Trzeba jednak brac pod uwagę to, że jednomas wporwadza pewne drgania w układ. Niekorzystnie odbija sie to najczęsciej na skrzyni biegów.Przy dwumasie tego nie ma, dlatego, że jego konstrukcja praktycznie w pełni absorbuje takie drgania.Mimo to ja widze tam tylko jednomas. Jak wejdziesz w dwumas to automatycznie wchodzisz w opcje wydania ok. 2 średniawych pensji na naprawę. Też zwróć uwage, kto to bedzie robił bo są tacy partacze że głowa boli, włącznie z tym, że potrafią uszkodzić koło 2masowe przy montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Trzeba jednak brac pod uwagę to, że jednomas wporwadza pewne drgania w układ. Niekorzystnie odbija sie to najczęsciej na skrzyni biegów.wydaje mi się że policzone to jest przez producenta ze sporym marginesem bezpieczeństwa bo tak jak pisałem kolega już naprawdę troszkę kilometrów zrobił a nogi lekkiej nie ma. Jeśli ja osobiście stanął bym przed widmem takiego wyboru poszedł bym w jednomasowe koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Dziwna sprawa, dzisiaj jezdzi normalnie, przyspiesza nawet jak sie troche biegi pociągnie... Hmmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Może olejem rzyga na tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Okazało się, że urwała się obejma od filtra paliwa i nie wchodził na obroty Nie dostawał paliwa tym samym mulił się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk9753 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Mała awaria dużo krzyku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 No a tym samym 3 tysiaki w kieszeni ... sory 2998zł , bo taka objemka to ze 2 zeta jednak kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ale panikarz :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Śmieszne Jednak na filtrze się nie skończy... Mam błąd 00575 ;-)Od czasu do czasu przy wysokich obrotach, auto wchodzi w tzw tryb awaryjny. Dziś będę czyścił zawór N75, niedługo wywalę katalizator, oraz wyczyszczę łopatki w turbinie ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 wyczyszczę łopatki w turbinie kurz sie zebral czy co ?? :D a masz turbine ze zmienna geometria czy jescze normalne łopaty ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Mam błąd 00575 ;-) Niestety przy A4 błędy i wyskakujące kontrolki ABS i AIRBAG to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Raczej kierowniczki przeczyść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Dziś będę czyścił zawór N75, niedługo wywalę katalizator, oraz wyczyszczę łopatki w turbinie ;-) zaślep jeszcze egr, a zobaczysz jak autko zacznie śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 DJ_SM, gdzie to znajdę?? Wczoraj czyściłem zawór N75.... Nadal auto wpada mi w ten tryb awaryjny powyżej 3 tysięcy....Ale nie zawsze... Chyba muszę wyczyścić to turbo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Sprawdź dolot i podciśnienia. Przerabiałem to Ps. U mnie sprawdziło się zupełnie coś innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 K@mil, masz tzw. no lauf. i jest to spowodowane prawdopodobnie tym że zapieczone są owe kierowniczki w turbinie i silnik wpada w trub awaryjny. Co go EGR to w AFNie jest to połączenie kolektora wydechowego z kolektorem ssącym. Na kolektorze ssącym masz taką "gruszkę' do której idzie czarny wężyk i to ona odpowiada za otwieranie i zamykanie tego kanału. I dobrze by było jakbyś go zaślepił bo ładuje masę syfu w kolektor.http://img526.imageshack.us/img526/6278/egr110kmyy5.jpg Tak wygląda kolektor przy działającym EGR:http://images30.fotosik.pl/205/e0a95312019ae0c5med.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Moja propozycja. Zacznij od zaślepienia zaworu EGR.Chociażby na próbę z puszki po piwie dotnij uszczelkę. Wg autodaty, błąd ten oznacza:Intake Manifold PressureA więc problemy z ciśnieniem w dolocie U kumpla w astrze wypluwało błąd nieszczelności w dolocie. Okazało się, że EGR nie zamykał się do końca i puszczał ciśnienie z powrotem w wydech.Wyczyściłem EGR i auto odzyskało moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 cursor, mam styczność z tymi silnikami w w 95% jest to wina kierowniczek a w pozostałych przypadkach uszkodzony N75 lub przewodu podciśnienia Nardzo łatwo można sprawdzić podpinając pod VAG i wykonać test można zaobserwować czy sztanga odpowiedzialna za ruch kierowniczek pracuje normalnie. Jak sie ma wskaźnik doładowania to widać co się dzieje, koledze w golfie ładowało ponad 1,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
philsonic Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 DJ_SM, ma racje raczej kirownica spalin w turbo zadkokiedy przemienik (N75) pada. Odrazu wyczys turbo. Jak nie masz VAG zeby sprawdzic w nastawach podstawowych to odepnij gruszke od kierownicy i poruszaj kierownica jak sie tnie choc trocu to do czyszczenia. Nie moze sie przycinac nawet wpolozeniach krancowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Przyczyna znaleziona ;-) http://audiobas.pl/audi/small_10.jpg http://audiobas.pl/audi/small_13.jpg http://audiobas.pl/audi/small_11.jpg http://audiobas.pl/audi/small_14.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Co ta spręzyna ma zmienną geometrie łopatek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.