dB Drag Racing Opublikowano 7 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Agent organizacji dBDRA CARAUDIO NETWORK POLAND wprowadza do swojej oferty jeszcze jedną formułę turnieju poświęconą ludziom, którzy modyfikują swoje auta zarówno pod względem car audio jak i tuningu wizualnego.Będziemy tutaj zamieszczać wszystkie informacje związane z tą formułą turnieju. Poniżej podstawowe informacje z regulaminu: [ Dodano: 2010-03-07, 17:53 ]Na chwilę obecną trwają konsultacje z kilkoma klubami tuningowymi w celu uzgonienia szczegółów natomiast ogólne zasady będą następujące:- oceniamy dwa pomiary przy drzwiach otwartych i zamkniętych (wyniki się sumuje a każdy 1dB = 1pkt.)- oceniamy elementy tuningu wizualnego (właśnie są uzgadniane; będzie ich ok. 10-15); kryterium oceny jest bardzo proste i sprawiedliwePRZYKŁAD:oceniany element - np. aerograf - jeżeli jest to są przyznane pkt. jeżeli nie ma to nie ma pkt. Nie ma gradacji co do jakości wykonania czy też wielkości takiego aerografu.Tak samo będzie z pozostałymi ocenianymi elementami.- oceniane elementy będą miały swoją wartość punktową, która będzie dodana do ostatecznego wyniku- wyniki z poszczególnych turniejów w ciągu sezonu będą się sumowały w klasyfikacji generalnej i liczyły do pucharu sezonu, który będzie przyznany na koniec sezonu- w przeciągu całego sezonu będziemy zbierali sponsorów, którzy ufundują nagrody dla zwycięzców w klasyfikacji generalnej Cały czas rozważamy jeszcze jedną ciekawą opcje dodatkowej punktacji za przebyte trasę na dany turniej. Wymagało by to dobrego zorganizaowania. Chciał bym by sami zainteresowani zawodnicy wypowiedzieli się na ten temat:ZASADA: - wprowadzamy 3 strefy1 strefa - mniej niż 100km - 10pkt.2 strefa - między 100 a 250km - 20pkt.3 strefa - powyżej 250km - 30pkt.Te punkty wliczają się tylko do klasyfikacji generalnej nie dodajemy ich do wyników na poszczególnych pojedynczych imprezach.Zamierzam otworzyć niezależny topic dotyczący tylko Tuning dB Cup. Proszę więc zainteresowanych o przeniesienie dyskusji na ten temat do nowego tematu [ Dodano: 2010-03-09, 01:39 ]Jedną z istotniejszych informacji będą kryteria czy też wymogi startu w tej kategorii. Otóż chcemy by w tym turnieju startowały przede wszystkim auta ze świata tuningu a nie zaawansowani zawodnicy z ciśnieniówek więc by móc wystartować w tym turnieju trzeba będzie mieć co najmniej 5 punktowanych modyfikacji tuningowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dBmax Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 można by dodać multimedia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 można by dodać multimedia Gadająca lodówka z tv, automat do koka koli z liczydłem kalorii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dBmax Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 automat do lodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ale to nie juz multimedia tylko lodziara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciemuka19 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Odwołam się do tych dodatkowych punktów za przebyte km z kąt organizatorzy będą wiedzieli kto ile km przebył ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
williams Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 z kąt Poza tym ciekawe pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lolek Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Odwołam się do tych dodatkowych punktów za przebyte km z kąt organizatorzy będą wiedzieli kto ile km przebył ?? Może po tablicach rejestracyjnych? heh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Może po tablicach rejestracyjnych? heh... zawsze mogę startować autem szwagra na portugalskich tablicach który przebywa w Polsce do września tu raczej chodzi o miejscowość zamieszkania wiadomo ze nikt w ciemię nie jest bity i nie będzie podawać fałszywego miejsca zamieszkania bo dostanie Out na dzien dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino_81 Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam.moim zdaniem z tymi kilomtrami to trochę ''pojechali' ale reszta jak najbardziej ok.Hmm ciekawe jak bedzie ze sprzętem?Czy bedzie podzikał też na jakieś kategorie?Czy jeden będzie mógł startować z FI btl 18'' a drugi z JBL 1000W? Trzeba poczekać chyba na jakis regulamin to tego bo jeszcze chyba nic nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam.moim zdaniem z tymi kilomtrami to trochę ''pojechali' ale reszta jak najbardziej ok.Hmm ciekawe jak bedzie ze sprzętem?Czy bedzie podzikał też na jakieś kategorie?Czy jeden będzie mógł startować z FI btl 18'' a drugi z JBL 1000W? Trzeba poczekać chyba na jakis regulamin to tego bo jeszcze chyba nic nie ma Regulamin jest w trakcie przygotowań i jeszcze nie ma ostatecznej formy. Dlatego właśnie został założony ten link byście mogli się wypowiedzieć co uważacie na temat tej formuły turnieju.Odpowiadając na jedno z wyższych pytań: multimedia jak najbardziej będą oceniane punktami.Poniżej podaję listę zaproponowanych elementów, które mają być punktowane: ALUFELGIBODYKIT (dowolna modyfikacja np. zderzaki, tylna lotka, nakładki progowe)KOMORA SILNIKA (dowolna modyfikacja + utrzymanie czystość)WNĘTRZE: - panele drzwiowe - aftermarketowe tapicerki, elementy wykończeniowe - modyfikacje deski rozdzielczejBAGAŻNIK ( oceniana będzie obecność pokazowej zabudowy)LAKIERAEROGRAF: - na zewnątrz auta - wewnątrz autaOBNIŻONE ZAWIESZENIEOŚWIETLENIE (niefabryczne lampy, modyfikacje fabrycznego wyposażenia)MULTIMEDIA: - komora pasażerska - bagażnik Jeżeli chodzi o pkt za km to jest to element, który chciałem również omówić na forum. Dlatego właśnie zadałem pytanie czy uważacie, że jest to dobra forma zachęcenia zawodników do dalszych podróży?? Dla uproszczenia chcieliśmy wprowadzić 2 lub 3 strefy uzależnione od kilometrażu. Każdy zawodnik przy pierwszym starcie poda swój adres zamieszkania (sprawdzony z dowodem) i to będzie traktowane jako jego punkt startowy.Punkty przyznawane za kilometraż będą naliczone dopiero na koniec sezonu i nie będą odgrywały roli na poszczególnych eliminacjach. Po finale ogólnopolskim każdemu z zawodników zostaną przydzielone pkt. za przejechane kilometry i te zostaną dodane do punktacji generalnej, z której wyłonimy mistrza polski i zwycięzce głównej nagrody.Propozycje są trzy:1. Pomijamy kilometraż2. Wprowadzamy dwie strefy: - I - 0km - 150km - II - 150km<3. Wprowadzamy trzy strefy: - I - 0km - 100km - II - 100km - 200km - III - 300km< Jeżeli macie zdanie w tej sprawie to zdeklarujcie się, którą wersję byście wybrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 no dobra, a jak ktoś ma adres zameldowania inny i skąd indziej przyjedzie? Czyli np.: zawody mamy w Wawie pierwsze. Podaje tam, że przyjechałem z Pabianic ( ~160km ) a to mija się z prawdą bo dla przykładu mieszkam i studiuję w Wawie ? Dla mnie pomysł z tymi kilometrami trzeba by moooocno dopracować, żeby był on trafiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazda Hifonics Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 no dobra, a jak ktoś ma adres zameldowania inny i skąd indziej przyjedzie? Czyli np.: zawody mamy w Wawie pierwsze. Podaje tam, że przyjechałem z Pabianic ( ~160km ) a to mija się z prawdą bo dla przykładu mieszkam i studiuję w Wawie ? Dla mnie pomysł z tymi kilometrami trzeba by moooocno dopracować, żeby był on trafiony. Dla mnie osobiście nie ma tu problemu. Liczy sie to co masz w dowodzie i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Dla mnie osobiście nie ma tu problemu. Liczy sie to co masz w dowodzie i koniec.dowodzie osobistym czy rejestracyjnym gdyz dowod osobisty moj jest czysty nie posiadam miejsca stalego zameldowania a paszport ktorym sie tez posluguje i numer ubezpiczenia jest francuski mam podwoje obywatelstwo i co bedziesz mi luczyl 1500 km jazdy na zawody jak komus wpadnie mysl podawania w mijesca zamieszkania rodziny np. zony to tez nie mam za ciekawei bo zona jest niemka wiec co jak co ja jestem za na kazdy dojazd bede mial liczone minimum 1200-1500 km mysle ze miejsce wyjazdu jest kierowane skad czyli z miejsac aktualnego pobytu a nie zamieszkania i tak powinno byc rozpatrywane bo jak moj brat przyjedzie to pobije was wszystkich na zawodach na caly rok z gory Michal ty juz wiesz o kogo chodzi nie wiem ile jest dokladnie do afryki ale napewno duzo wiecej niz wy zrobicei km po polsce ale dlatego on mieszka w polsce bez stalego miejsca pobytu niestety nasze kochane prawo jest tak pojebane ze postawilem dom na ulicy ktora jeszcze od 2 lat nie ma nadanej numeracji wiec nie moge sie zameldowac paranoja wiec w skrócie mieszkam obecnie z Łodzi i stad sa licznoe KM a nie licznone z Lyonu gdzie jestem zameldowany bo wyjdzie wielka bzdura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Animek - dobry przykład napisałeś Moim zdaniem powinno być tak, że "skąd przyjechałeś" . Tylko trzeba by było ubrać to w dobre zdanie w regulaminie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino_81 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Dla mnie osobiście nie ma tu problemu. Liczy sie to co masz w dowodzie i koniec.dowodzie osobistym czy rejestracyjnym gdyz dowod osobisty moj jest czysty nie posiadam miejsca stalego zameldowania a paszport ktorym sie tez posluguje i numer ubezpiczenia jest francuski mam podwoje obywatelstwo i co bedziesz mi luczyl 1500 km jazdy na zawody jak komus wpadnie mysl podawania w mijesca zamieszkania rodziny np. zony to tez nie mam za ciekawei bo zona jest niemka wiec co jak co ja jestem za na kazdy dojazd bede mial liczone minimum 1200-1500 km mysle ze miejsce wyjazdu jest kierowane skad czyli z miejsac aktualnego pobytu a nie zamieszkania i tak powinno byc rozpatrywane bo jak moj brat przyjedzie to pobije was wszystkich na zawodach na caly rok z gory Michal ty juz wiesz o kogo chodzi nie wiem ile jest dokladnie do afryki ale napewno duzo wiecej niz wy zrobicei km po polsce ale dlatego on mieszka w polsce bez stalego miejsca pobytu niestety nasze kochane prawo jest tak pojebane ze postawilem dom na ulicy ktora jeszcze od 2 lat nie ma nadanej numeracji wiec nie moge sie zameldowac paranoja wiec w skrócie mieszkam obecnie z Łodzi i stad sa licznoe KM a nie licznone z Lyonu gdzie jestem zameldowany bo wyjdzie wielka bzduraWitam.Ale kolego przeczytałeś to dokładnie co napisane wyżej?Są 3 strefy!Powyżej 300 km masz tyle samo punktów jak bys przyjechał z honk kongu a że okłamiesz to bierzesz to na siebie,ile jest takich osób które sa zameldowane za granicą a mieszkaja w polsce i w ddatku startują na zawodach??1??2?Nie przesadzajmy!Każdy bierze to na siebie co napisze i tyle,ja nikomu nie będę zaglądał czy przyjechał 5 km czy 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 1 nic nie jest napisane nic nie jest tu wiążące 2 zasady sa dopiero podczas modyfikacji to sa dopiero luzne rozmowy 3 zwisa mi to skad jedziesz 4 podzial tutaj w ilosci km jest tylko teoretyczny a w rozmowach na zywo byly inne postaniowienia rowniez 5 to co jest na forum to tylko czesc planow 6 uwierz mi Sylwek dbmax zrozumial dokladnie to co napisalem a ja jego i nie wtracaj sie w cos o czym szerszego pojecia nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ale kolego przeczytałeś to dokładnie co napisane wyżej?Są 3 strefy!Powyżej 300 km masz tyle samo punktów jak bys przyjechał z honk konguWłaśnie,więc pomyśl i to Ty przeczytaj to co Animek napisał Skoro Animek, jest z łodzi a zawody dajmy na to są w warszawie więc: 2. Wprowadzamy dwie strefy: - I - 0km - 150km - II - 150km< 3. Wprowadzamy trzy strefy: - I - 0km - 100km - II - 100km - 200km - III - 300km<W skali numer "2" kwalifikuje się do "I" a w skali numer "3" kwalifikuje się do "II" lecz gdyby podał miejsce zameldowania znalazłby się w skalach maxymalnych nawet gdyby skala sięgała więcej niż długość naszego kochanego kraju Więc nie bulwersuj się i zamiast polecać czytać ze zrozumieniem sam zacznij Regulamin jest w trakcie przygotowań i jeszcze nie ma ostatecznej formy. Dlatego właśnie został założony ten link byście mogli się wypowiedzieć co uważacie na temat tej formuły turnieju. Osobiście uważam że przykład Animka jest bardzo dobrym przykładem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bambino_81 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Ale kolego przeczytałeś to dokładnie co napisane wyżej?Są 3 strefy!Powyżej 300 km masz tyle samo punktów jak bys przyjechał z honk konguWłaśnie,więc pomyśl i to Ty przeczytaj to co Animek napisał Skoro Animek, jest z łodzi a zawody dajmy na to są w warszawie więc: 2. Wprowadzamy dwie strefy: - I - 0km - 150km - II - 150km< 3. Wprowadzamy trzy strefy: - I - 0km - 100km - II - 100km - 200km - III - 300km<W skali numer "2" kwalifikuje się do "I" a w skali numer "3" kwalifikuje się do "II" lecz gdyby podał miejsce zameldowania znalazłby się w skalach maxymalnych nawet gdyby skala sięgała więcej niż długość naszego kochanego kraju Więc nie bulwersuj się i zamiast polecać czytać ze zrozumieniem sam zacznij Regulamin jest w trakcie przygotowań i jeszcze nie ma ostatecznej formy. Dlatego właśnie został założony ten link byście mogli się wypowiedzieć co uważacie na temat tej formuły turnieju. Osobiście uważam że przykład Animka jest bardzo dobrym przykłademTak ja to dokładnie przeczytałem ale chyba ty nie zrozumiałeś czy będą 2 strefy czy trzy?co mnie to obchodzi?czy to az tak ważne jest?bez przesady Nic ci nie dadza nawet tysiace kilometrów jak nie będziesz miał auta na 100% zrobionego, takie strefy mogą mieć znaczenie tylko przy takich samych punktacjach dlatego ja jestem od samego początku za NIE WPROWADZANIEM tych stref Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Temat z odległością dojazdu nie jest nowy i przez różne organizacje był już kilka razy podejmowany (np. AYA w Niemczech). Tak w realu jak i tylko w przymiarkowych planach. W ubiegłym sezonie planowliśmy takie coś wprowadzić tylko miało to dotyczyć opłat rejestracyjnych - im z dalsza dojedziesz na zawody tym mniejsza jest opłata rejestracyjna.U nas próbowałem symulacji tylko na papierze, Niemcy z EASCA zaczęli przez chwilę nawet w realu. Były 4 strefy kilkometrowe i do tego odpowiednie stawki rejestracyjne. O ile dobrze pamiętam to w przypadku SQL było u nich coś takiego:- do 50km - 15Euro (pełna stawka rejestracyjna dla SQL)- do 150km - 10Euro- do 300km - 5 Euro- powyżej 300km - za free lub za 1 EuroPo kilku pierwszych eliminacjach wymiękli. Ja również za dokładnie nie mogłem ogarnąć tematu nawet symulacyjnie, aby robić to naprawde rzetelnie, a nie "na oko". Po prostu za mała stawka w stosunku do dużej dodatkowej roboty bez gwarancji rzetelnosci danych. Oczywiście można to było rozegrać na meldunku w dowodzie lub bazie informacji podawanych w formularzach rejestracyjnych, tylko że prawdopodobnie byłaby to wielka fikcja, bo nagle pewna część sprytnych "wyprowadziłaby się" gdzieś dalej, a ja nie miałem zamiaru robić się detaktywem sprawdzającym czyjś meldunek w dowodzie osobistym. Duża chmura, ale deszczu chyba z tego będzie mało. Według mnie szkoda prądu. Po finale ogólnopolskim każdemu z zawodników zostaną przydzielone pkt. za przejechane kilometry i te zostaną dodane do punktacji generalnej, z której wyłonimy mistrza polski i zwycięzce głównej nagrody.No nie wiem. Wydaje mi się, że zamiana kilometrów na punkty, to również częściowe zamazywanie prawdziwych osiągnieć zdobywanych przez zawodnika podczas zawodów. Ktoś wypierdzi sobie lepszy wynik, z racji swej wyższej wiedzy lub umiejętności w budowie systemu, a i tak inny może zostać Mistrzem Polski, tylko dlatego że na zawody miał dalej. Zachęta do jazdy może i jest, ale do walki o Mistrza poprzez osiagnięte wyniki, to już trochę mniejsza. Tyle z mojej strony. Dumajcie dalej. A może akurat to wypali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Cieszę się że dyskusja się rozwija. Chwilowo większość głosów jest raczej za nie wprowadzaniem tego zasady.Nawiązując do przykładów z zagranicy jest również organizacja dB Cup w Niemczech, która również przydziela pkt. za kilometry i u nich to funkcjonuje od dwóch lat (z tego co słyszałem od założyciela tej organizacji całkiem dobrze im to wychodzi)Jd ma jednak racje, że to mnóstwo pracy (niemcy mają bardzo fajny program autorski, który im to ogarnia więc problem z głowy).Jeżeli mieli byśmy więc to robić to tylko wtedy kiedy przyniosłoby to jakieś dobre efekty czyli zachęciło ludzi do dalszych podróży. Moje pytanie więc jest następujące: czy dodatkowe pkt. będą dla was motywacją żeby jeździć w dalsze trasy, czy raczej wolicie by wyniki końcowe nie były powiązane z ilością przejechanych kilometrów?? Zawsze możemy poszukać innych rozwiązań do zachęcenia zawodników do podróży przez nasz piękny kraj.Więc chwilowo mamy 4:0 dla nie wprowadzania kilomentrarzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dBmax Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 może po prostu sprawdzona zasada o mnożeniu punktów w zależności od rangi imprezyoczywiście należy podać wcześniej raz ile będą mnożone punktyw tydy można organizować konkursy na spotkaniach klubowych w obecności jednego lub 2 sędziów i mnożyć punkty x1i tak dalej myślę że zachęta jasna i logiczna i nie ma żadnych pokus do naciąganiamoże jakiś informację o podziale na klasymyślę że wystarczą 2 klasy np. do 1300wat i ponadmoc mierzona czyli rzeczywista w trakcje pomiaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Moim skromnym zdaniem nie ma sensu z tymi dodatkowymi punktami za kilometry.Jak ktoś jest dobry, to wynikiem chce być najlepszy a nie, cieszyć się że dostał tyyyle punktów bo przejechał z np Szczecina do Rzeszowa.Wystarczy rozwiązanie, że są turnieje są x1, x2 lub x3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 może jakiś informację o podziale na klasymyślę że wystarczą 2 klasy np. do 1300wat i ponadmoc mierzona czyli rzeczywista w trakcje pomiaru jeżeli chodzi o podział na klasy to trzeba by się zastanowić czy w tym sezonie będzie to konieczne?? nie chciał bym uzyskać efektu, gdzie w każdej z kategorii będzie startowało 3-4 zawodników, bo wtedy nie ma konkurencji. jeżeli jednak mieli byśmy wprowadzić taki podział to uważam że maks. 2 klasy i ta granica do 1,3kW i powyżej byłyby w sam raz. Zastanawialiśmy się jeszcze nad wprowadzeniem górnego ograniczenia co do mocy wzmaków z jaką można startować, by nie było takich sytuacji znowu, że będą zrobione 2-3 auta 10kW które będą deklasowały konkurencje. Co myślicie o górnej granicy 4kW?? Pamiętajcie, że to jest turniej dla samochodów raczej cywilnych normalnie jeżdżących a takie auta rzadko kiedy mają większe moce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Klasy street tez sa klasami dla aut cywilnych wiec po jaka cholere wprowadzac ograniczenia w klasie W-tuning ?? skoro potrafia wydac na zakupy z allgero wiecej niz na wzmak to juz ich problem to bylo by to samo jak byc w klasach street zabronil uzywac wzmacniaczy powyzej 4 KW to juz troche zenda jak ktos potrafi to i z gowna bat ukreci ale limity to lipa i to straszna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.