nerxu Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 mam pytanie aktualnie mam połączenie takie aku55-----kondzio----wzmak ale coś mi brakuje jak dowalam dużo basu światła przygasają bass jakoś jakby przycichał no ciężko mi to opisać... ale to może nie jest ważne myślę teraz zrobić coś takiego aku55----aku20(żelowy)---kondzio---wzmak tylko czy opłaca się wydawać w to pieniądze ? czy usłyszę różnice ?aku55 kupiony 1.5roku temu.alternator 90wzmak ok 1kw pędzi 2 suby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jak juz to wywal kondzia i daj zelowke po prostu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_plock Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 nerxu, a jakie masz kabelsony pomiędzy alternatorem a aku i z aku do masy ??może to one nie wyrabiają przy mocniejszym uderzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apoc Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 jakie wogole masz kable zasilajace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ponoć żelówka 20Ah daje lepszy efekt od kondzia 100 Farad , więc nie trzeba elektryka żeby Ci odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 WitamMasz ujemny bilans energetyczny przy włączonym silniku i żelówka jego nie zmieni (nadal będą przygasać). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 kable 50mm2 spawara ... - z blachy.kondzia wywalę jak dam zelówkę na tył tylko czy pchać się w ten zakup i czy usłyszę różnice ? bo jak mam nic nie widzieć i słyszeć różnicy to po co przepłacać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apoc Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 A jeszcze to ze bass ci cichnie to nie jest wcale takie "nie wazne" bo mozesz uwalic wzmacniacz jak napiecie bedzie na nim spadac ponizej ~10V... Ostatnio byl temat, idz i sprawdz miernikiem jakie masz na klemach napiecie na wlaczonym silniku, wylacz muzyke, wlacz swiatla i zmierz, pozniej wlacz muzyke i sprawdz jeszcze raz, jesli bedziesz mial ponad 14V bez muzyki i przepasc z wlaczona muzyka szukaj przyczyny w instalacji AKU-wzmacniacze, jesli bedzie wszystko ok, to musisz probowac z żelówką. Jesli bez muzyki bedzie mniej niz 14V sprawdz bezposrednio na altku, dotknij obudowy alternatora i kabla + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 na wyłączonym radiu jest 13.8na 80% graniu jest 13.4aku ma 14mies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 to coś z altkiem nie halo, może regulator napięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 - z blachy.A przewodziki pod maską powymieniane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ok czyli montowanie drugiego aku w bagaju nic nie daje ? i lepiej zostawić tak jak jest ...o co ci chodzi powymieniane ? przecież z aku do blachy są 50mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apoc Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Nie wiem czy to jest realne czy nie bo nie bawilem sie nigdy w kondensatory, ale moze to on jest wadliwy i zbyt szybko sie rozladowuje, odepnij go i sprawdz bo napiecie az tak bardzo nie spada na klemach. Swoja droga napiecie powinno wahac sie w granicach 14.4V, moze u ciebie tutaj wlasnie lezy przyczyna, sprobuj przeczyscic wszystkie miejsca stykow od zrodla pradu, tzn +altek-aku, -silnik-aku i do karoserii. Zobacz jeszcze przed tym jakie masz napiecie bezposrednio na alternatorze, jesli bedzie wiekrze niz na akumulatorze to do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz1969 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 ok czyli montowanie drugiego aku w bagaju nic nie daje ?Nie i lepiej zostawić tak jak jest ...Nie Trzeba sporządzić bilans i stosownie do wyniku zakupić odpowiednie zasilanie (alternator). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 przecież z aku do blachy są 50mm2Wymieniłeś czy myslisz że takie są Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasylwek Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 I raz na zawsze wyjaśnić NA WIĘKSZOŚCI FOR o tematyce CA, że to NIE AKUMULATOR jest źródłem prądu w samochodzie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 I raz na zawsze wyjaśnić NA WIĘKSZOŚCI FOR o tematyce CA, że to NIE AKUMULATOR jest źródłem prądu w samochodzie . Chyba ze samochod ma zgaszony silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Zadbaj o alternator aby w pełni wykorzystac jego mozliwosci.. Co z tego ze bedą akumulatory jak nie bedą w pełni spełniały swoich mozliwosci bo bedą słabiutko ładowane. Kondziory daja minimalny ładunek, ale je przeciez tez trzeba jakos naładowac. Kable są ok ja bym sie przyjzał mozliwosci alternatora zrobic mu jakis test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik83 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Alternator 90A nie obsluzy pieca 1kW wraz z reszta sprzetu w aucie. Tu jest glowny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gocgrz000 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Wymień alternator na 120a zmień kabelek aku altek na 50mm2 i tak samo aku buda i silnik i będzie poprawa na pewno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 aku buda jest 50mm2 no ok altek zmienię na 120 ale to chyba tez się wiąże z wymiana aku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nekci1985 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 no ok altek zmienię na 120 ale to chyba tez się wiąże z wymiana aku ...Czemu?? Nie przeladuje ci akumulatora, dolozysz do bagaznika maly buforowy aku (ok 20Ah) i bedzie miod malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiu Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nerxu,czy od alternatora przewód jest seryjny - z blachy Osobiście uważam to za kalectwo sztuki CA,lecz są osoby które nie narzekają i jest git,jednak dla świętego spokoju podłączyłbym wzmacniacz bezpośrednio pod akumulator [nawet jakimiś krótszymi i cieńszymi (nie głośnikowymi!) przewodami] w celu wyeliminowania być może problemu masy.Posprawdzaj dobrze łączenia przewodu z karoserią,przeczyść te miejsca itd.Każdy proponuje alternator 120A a nikt nawet nie zapytał się jakie trasy pokonuje autor tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik83 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Zmiana alternatora na mocniejszy to same plusy (oprocz obciazenia silnika), niezaleznie od tego kto ile jezdzi.I wcale nie trzeba akumulatora wymieniac (dokladac nowego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 instalacja ma dopiero 6 miesięcy wiec aku blacha jest ok ...trasy jakie normalne codzien gdzieś się jeździ ...a z altka do aku seryjne są przewodu coś 20mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.