Skocz do zawartości

Przewód masowy wzmacniacza.


onizuka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie serdecznie,  mam takie krótkie pytanie.

 

Czy poprowadzenie przedewodu masowego bezposrednio z akumulatora do wzamacaniacza w bagazniku ( tak samo jak plusowego ) ma jakieś przewagi czy wartości dodane ( np redukcja szumów jakiś spadków czy coś ) nad takim przewodem podłączonym pod punkt na karoseri w okolicy samego juz wzmacniacza ? Przewód około 6,5 m, 35mm2, czysta miedź, spawalniczy.  

 

Pozdrawiam Onizuka 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie najlepiej zrobić Big 3 a przewód masowy jak najbliżej wzmacniacza/y w porządnie przygotowanym do tego miejscu tj goła blacha i na to np wazelina techniczna. Od kilku lat zdaje to u mnie egzamin bez najmniejszych problemów (mam specjalny konektor masowy z Hollywood), 0 korozji itd. A do tego taniej wyjdzie na przewodzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to, u mnie obecnie mam 3 punkty idące z - akumulatora do kilku punktów w "strefie" silnika tak by cała karoseria wiedziała o co chodzi :D 53 mm2 OFC, na takich rzeczach niestety nie można skąpić bo to się odbije w przyszłości. Z masą w samochodzie jak w życiu. musisz swoje zrobić by była :D Jeśli w danym punkcie masz chociaż odrobinę rdzy czy czegokolwiek to jedziesz nakładką na wkrętarkę z szczotką drucianą do gołej blachy, tutaj nie ma kompromisów. Prosty przykład, zaśniedziałe punkty lamp w samochodach, przez to później ktoś daje na hamulec a tu mu się jeszcze połowa innych świateł świeci. Po prostu prąd śmiga sobie gdzie chce, a zwłaszcza do najbliższych punktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za tak liczne odpowiedzi ! 

 

Spieszę z małym sprostowaniem. Otóż narazie nie posiadam żadnych problemów ponieważ jestem na, ,właśnie,, etapie położenia przewodów pod granie. W aucie nie mam problemów z masą z karoseri tj. jakiś spadków. W powyższym pytaniu ( nie sprecyzowałem niestety ) chodziło mi dokładnie o taką sytuacje że jak w aucie mam żarówki zamieniki ledowe to radio orginalne łapie wtedy szumy i jakieś artefakty. Z tego co wiem to bezpośrednie podłaczenie takiego radia pod akumulator ( masa z aku ) usuwa ten problem. Jestem ciekawy czy wzmacniacz też może łapać takie przygody jeżeli będzie miał masę z karoseri. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy to przyjemność pomagać :) Masa wszędzie jest najważniejsza, jak stary samochód posiadasz? No i te zamienniki ledowe, najczęściej to jest chiński shit przez który możesz mieć problemy w razie kontroli policyjnej czy nie daj Boże kolizji, ubezpieczalnia doczepi się do tego kompletnie bankowo. Czy jak odepniesz te ledy i podłączysz zwykłe żarówki to nadal masz jakieś problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...