onizuka Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Witajcie serdecznie, mam takie krótkie pytanie. Czy poprowadzenie przedewodu masowego bezposrednio z akumulatora do wzamacaniacza w bagazniku ( tak samo jak plusowego ) ma jakieś przewagi czy wartości dodane ( np redukcja szumów jakiś spadków czy coś ) nad takim przewodem podłączonym pod punkt na karoseri w okolicy samego juz wzmacniacza ? Przewód około 6,5 m, 35mm2, czysta miedź, spawalniczy. Pozdrawiam Onizuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Nie, jak coś jest nie tak w instalacji to i tak będą szumy. Lepiej poprawić masy albo zrobić Big3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XdtgS Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Zdecydowanie najlepiej zrobić Big 3 a przewód masowy jak najbliżej wzmacniacza/y w porządnie przygotowanym do tego miejscu tj goła blacha i na to np wazelina techniczna. Od kilku lat zdaje to u mnie egzamin bez najmniejszych problemów (mam specjalny konektor masowy z Hollywood), 0 korozji itd. A do tego taniej wyjdzie na przewodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 @XdtgS lepiej ten nadmiar kabla wpakować w big3 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XdtgS Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Otóż to, u mnie obecnie mam 3 punkty idące z - akumulatora do kilku punktów w "strefie" silnika tak by cała karoseria wiedziała o co chodzi 53 mm2 OFC, na takich rzeczach niestety nie można skąpić bo to się odbije w przyszłości. Z masą w samochodzie jak w życiu. musisz swoje zrobić by była Jeśli w danym punkcie masz chociaż odrobinę rdzy czy czegokolwiek to jedziesz nakładką na wkrętarkę z szczotką drucianą do gołej blachy, tutaj nie ma kompromisów. Prosty przykład, zaśniedziałe punkty lamp w samochodach, przez to później ktoś daje na hamulec a tu mu się jeszcze połowa innych świateł świeci. Po prostu prąd śmiga sobie gdzie chce, a zwłaszcza do najbliższych punktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onizuka Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Dziękuję bardzo za tak liczne odpowiedzi ! Spieszę z małym sprostowaniem. Otóż narazie nie posiadam żadnych problemów ponieważ jestem na, ,właśnie,, etapie położenia przewodów pod granie. W aucie nie mam problemów z masą z karoseri tj. jakiś spadków. W powyższym pytaniu ( nie sprecyzowałem niestety ) chodziło mi dokładnie o taką sytuacje że jak w aucie mam żarówki zamieniki ledowe to radio orginalne łapie wtedy szumy i jakieś artefakty. Z tego co wiem to bezpośrednie podłaczenie takiego radia pod akumulator ( masa z aku ) usuwa ten problem. Jestem ciekawy czy wzmacniacz też może łapać takie przygody jeżeli będzie miał masę z karoseri. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XdtgS Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2023 Nie ma sprawy to przyjemność pomagać Masa wszędzie jest najważniejsza, jak stary samochód posiadasz? No i te zamienniki ledowe, najczęściej to jest chiński shit przez który możesz mieć problemy w razie kontroli policyjnej czy nie daj Boże kolizji, ubezpieczalnia doczepi się do tego kompletnie bankowo. Czy jak odepniesz te ledy i podłączysz zwykłe żarówki to nadal masz jakieś problemy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.