Skocz do zawartości

AUTA DO OCENY


ŁYSY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ŁYSY, Jak jedno tak drugie ma słabe aluminiowe zawieszenie które w połączeniu z naszymi drogami wymaga wymiany praktycznie co rok. Ale ogólnie samochody bardzo fajne jednak stylistycznie passat jest ładniejszy bo audi wewnątrz to jak stara 80 :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

greg-si, zaparowane lampy o niczym świadczyć nie muszą, bo w mojej gen Accorda była wada seryjna i od strony kierowcy parowały i nie każdy wymienił i spotyka się bezwypadkowe a lampa paruje :hyhy: Znaczki ? Można w salonie zamówić bez oznaczeń :)

 

jak dla mnie to pasek czy a4 to prawie to samo :hyhy: w końcu jeden koncern

 

ten Pasek 2.8 jest trochę zepsuty przez te lexus-looki i podwójny wydech na stronę... O aluminiowo-podobnych dywanikach w środku nie wspomnę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciaty, wiem o tym że nie zawsze jest że bity. Nowe lampy jak się kupuje potrafią parować przez jakiś czas a później przestają.

Napisałem to co budzi moje zastrzeżenia i na co bym zwrócił uwagę.

Sugestia nic więcej bo niby co więcej można powiedzieć po zdjęciach w dodatku takich małych i niedokładnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ŁYSY, w pierwszym poście przedstawiasz trochę skrajności, A4 sedan, a Passat Kombi, to zupełnie dwa różne samochody, Pasek jest wielki, oferuje pełno miejsca, za to w Audi wystarczająca ilość miejsca jest jedynie z przodu. Silnik 1,6 w Audi jak już ktoś wyżej napisał zdecydowanie sobie nie radzi, 1,9tdi 110km jest już lepszy, chociaż jednak dosyć emerycki, ja bym poszukał jakiejś benzynki, chociażby 1,8, bez turbo, bo doładowane egzemplarze mogą być nieco bardziej wyeksploatowane. A4 jest ok, w końcu to Audi, jednak chyba w tej cenie wolałbym naprawdę zadbaną B4, bo A4 cierpi strasznie na problemy z zawieszeniem, jakrockerz_12 wspomniał jego aluminiowe elementy lecą jak cholera, drążki stabilizatorów, elementy gumowe i same wachacze. Passat jakoś nigdy mnie nie przekonywał, szczególnie ze względu że ma go 1/3 Polski, połowa z jego właścicieli ma lub będzie miała ukradziony samochód, a tak naprawdę w wersji benzynowej wiele nie oferuje, diesle są oszczędne i to jest główny powód tak częstego występowania. Co do silników V6 z VAG'ów są ok, ale chyba bym się skłaniał ku wersji 2,6, bo jest mniej wysilona, bardziej długowieczna i mniej awaryjna od 2,8. Ja bym się na Twoim miejscu zakręcił za Japońcem, a jeśli musi być coś z VAG'a to może Seat Toledo? To znacznie mniej popularne wozidła, przez co można liczyć na nieco lepszy stan, a standard jest VAG'owski :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek jest wielki, oferuje pełno miejsca, za to w Audi wystarczająca ilość miejsca jest jedynie z przodu

Passat B5 i Audi A4 to praktycznie to samo auto.

W obu z nich jest ciasno z tyłu. Oba mają te same układy napędowe(silnik montowany jest wzdłużnie w obu z nich) :)

To nie to co passat b4, gdzie z tyłu było od groma miejsca, bo silnik był montowany poprzecznie.

 

1,9tdi 110km jest już lepszy, chociaż jednak dosyć emerycki,

Pojeździj, a później tak mów. 90KM w pasku b4 jakoś do emeryckich nie należy, przyśpiesza to jak na tak małą moc i masę(1200kg) całkiem przyzwoicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cursor, A4 B5 było tłuczone ne płycie Golfa 4, ilość miejsca porównywalna w obu modelach, pasek oferuje sporo więcej.

 

Pojeździj, a później tak mów. 90KM w pasku b4 jakoś do emeryckich nie należy, przyśpiesza to jak na tak małą moc i masę(1200kg) całkiem przyzwoicie

W A4 B5 z 110-konnym dieslem spędziłem kilka tys km i w porównaniu z B4 1,9tdi 90km, z którym notabene też obcowałem wydaje się jakby te konie gdzieś wyparowały. Pasek b4 zbierał się podobnie do Audi. Audi jest przytulne, nieźle wyposażone, ale moim zdaniem przereklamowane, znacznie bardziej wolałbym B4, z którym też miałęm trochę do czynienia, może nie diesel ale miałem i wywarł na mnie pozytywne wrażenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cursor, A4 B5 było tłuczone ne płycie Golfa 4, ilość miejsca porównywalna w obu modelach, pasek oferuje sporo więcej.

A4 i passat b5 to jedna płyta.

 

Na płycie golfa była klepana A3, która jest mniejsza od A4.

A3 ma też tak samo jak golf IV silnik poprzecznie, a A4 i passat B5 mają go już wzdłużnie(rozwiązanie takie jak audi stososuje od dawna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi - widziałem kumpla 1.8turbo po dachowaniu, jak wyleciał na torach.. samochód po kompletnej blacharce, wymianie zawieszenia - szok :)

Passat - szwagra 1.9TDI 110koni z przebiegiem ponad 600tyś cofnięty na 330tyś i odpicowany przed sprzedażą (wymienione przednie fotele, kierownica itp)

 

Z tym mi się kojarzą te samochody :hyhy:

Moim zdaniem nie ma się co napalać na tanie cacka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak napisał rockerz_12, słabe zawieszenia w obu autach no i od tego passat bardzo chodliwy u złodzieji, mojemu koledze zwedzili juz dwa. Pozatym wedlug mnie passaty są troche przereklamowane w Polsce bo to VW a wcale nie są takie boskie.

a brałes pod uwage mondeo?? tu masz aukcje http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9831298 , rocznik młody w porównaniu do tych audi i passata tu masz nastepnego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9851204 , sam mam mondeo i spisuje sie super a jezdze juz ponad 2 lata i nic nie tykalem w nim pozatym maja dosc bogate wyposazenie w przeciwienstwie do VW. Ale to tylko moje sugestie, kazdy ma swoje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie z linków maja skrecone przebiegi... albo wytarta kierownica albo obsztya albo cos jeszcze.

 

Proponowałbym moze rozejrzec sie za jakims oplem astrą albo bmw 3/5 bo tam utrzymanie zawieszenia nie kosztuje tyle co w aluminiowych VAG-ach - wierz mi to dośc bolesne kupować klocki zawieszenia w ASO ( zamienniki to istny syf i starczaja na kilka miesiecy ) - sprawdzone kumpel ma B5 2.8 a ja sam mam A6 2002r z PL salonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie jak VW czy audi to mozna sie zaplakac. W mondeo koszty zawieszenia sa znacznie mniejsze, pozatym mondeo jaki focus maja jedne z najlepszych zawieszen w sensie o prowadzenie w swojej klasie. dlatego wedlug mnie przewyzsza te przereklamowane auta ktorymi polacy sie zachwycaja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie z linków maja skrecone przebiegi... albo wytarta kierownica albo obsztya albo cos jeszcze.

Nie twierdze że nie są skręcone, ale po prawie 200 tys to kierownica ma prawo się już zetrzeć, ja mam 203 tys samochód od nowości i mi się kiera bardzo starła już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie szukalem paska dla siebie, 1.9 tdi lub 2.3 v5 w kombi

przejrzalem kolo 20 paru autek i sobie odpuscilem. kazde miala jakas duza wade przewaznie przelot - max co spotkalem to 214 na liczniku a ze sterownika odczytane 460 tys. podobnie bmw e 46 - dobry kolega pojechal po auta dla siebie i mnie pod francuska granice z moim miernikiem lakieru i swoim lapem z interfejsem - tam sie okazalo ze 179tys km z licznika ma sie nijak do 308 faktycznie ktore to bmw mialo. wiec i tam robia juz przebiegi.

 

plany sie zmienily i szukam cos rodzinnego i nowszego - np. c-max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja poddam ci pod przemyslenie taka opcje jak vectra b za ta kase jaka chcesz przeznaczyc dostaniesz juz po liftowa , duze wygodne samochody , tanie czesci z silniczkiem 1,8 lub 2,0 zagazowany potrafia byc naprawde ekonomiczne i dynamiczne za razem

 

Zgadzam się - warto rozważyć Vectrę B :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...