ŁYSY Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 WITAMwybieram się jeszcze w tym tygodniu do kutna po auto pasata: http://moto.allegro.pl/item736638479_vw_pa...db_zarejes.htmllub audi : http://moto.allegro.pl/item740979178_zarej...limatronik.htmlco myślicie o tych autach , może zauważyliście jakieś niedomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 i jedno i drugie bdb autka mam znajomych co uzytkuja takie samochody i sobie chwala, a wolalbym audi bo lupiej mi stylistycznie podchodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 ŁYSY, Jak jedno tak drugie ma słabe aluminiowe zawieszenie które w połączeniu z naszymi drogami wymaga wymiany praktycznie co rok. Ale ogólnie samochody bardzo fajne jednak stylistycznie passat jest ładniejszy bo audi wewnątrz to jak stara 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 pasek:zaparowane lampy co może świadczyć o czymś no i tył nisko siedzi jakoś dziwnieaudi:brak znaczków na tylnej klapie (może celowo zdjęta a może bity) no i te obszycie kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Szczerze mówiąc jak dla mnie oba odpadają.Wolałbym chociażby najsłabszego TDI.1.6 w takiej budzie to padaka, 1.8 już lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 a co powiecie o tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9892717 [ Dodano: 2009-09-16, 21:45 ]wydaje mi się czy ten pasek: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9922286 ma jakąś niską cene jakby to zagazować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przem@S Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 ludzie boja sie takich duzych pojemnosci i melexow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaty Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 greg-si, zaparowane lampy o niczym świadczyć nie muszą, bo w mojej gen Accorda była wada seryjna i od strony kierowcy parowały i nie każdy wymienił i spotyka się bezwypadkowe a lampa paruje Znaczki ? Można w salonie zamówić bez oznaczeń jak dla mnie to pasek czy a4 to prawie to samo w końcu jeden koncern ten Pasek 2.8 jest trochę zepsuty przez te lexus-looki i podwójny wydech na stronę... O aluminiowo-podobnych dywanikach w środku nie wspomnę ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 Maciaty, wiem o tym że nie zawsze jest że bity. Nowe lampy jak się kupuje potrafią parować przez jakiś czas a później przestają.Napisałem to co budzi moje zastrzeżenia i na co bym zwrócił uwagę.Sugestia nic więcej bo niby co więcej można powiedzieć po zdjęciach w dodatku takich małych i niedokładnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 ŁYSY, nie lepiej diselek 1.9 TDI? 110 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 ŁYSY, w pierwszym poście przedstawiasz trochę skrajności, A4 sedan, a Passat Kombi, to zupełnie dwa różne samochody, Pasek jest wielki, oferuje pełno miejsca, za to w Audi wystarczająca ilość miejsca jest jedynie z przodu. Silnik 1,6 w Audi jak już ktoś wyżej napisał zdecydowanie sobie nie radzi, 1,9tdi 110km jest już lepszy, chociaż jednak dosyć emerycki, ja bym poszukał jakiejś benzynki, chociażby 1,8, bez turbo, bo doładowane egzemplarze mogą być nieco bardziej wyeksploatowane. A4 jest ok, w końcu to Audi, jednak chyba w tej cenie wolałbym naprawdę zadbaną B4, bo A4 cierpi strasznie na problemy z zawieszeniem, jakrockerz_12 wspomniał jego aluminiowe elementy lecą jak cholera, drążki stabilizatorów, elementy gumowe i same wachacze. Passat jakoś nigdy mnie nie przekonywał, szczególnie ze względu że ma go 1/3 Polski, połowa z jego właścicieli ma lub będzie miała ukradziony samochód, a tak naprawdę w wersji benzynowej wiele nie oferuje, diesle są oszczędne i to jest główny powód tak częstego występowania. Co do silników V6 z VAG'ów są ok, ale chyba bym się skłaniał ku wersji 2,6, bo jest mniej wysilona, bardziej długowieczna i mniej awaryjna od 2,8. Ja bym się na Twoim miejscu zakręcił za Japońcem, a jeśli musi być coś z VAG'a to może Seat Toledo? To znacznie mniej popularne wozidła, przez co można liczyć na nieco lepszy stan, a standard jest VAG'owski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Pasek jest wielki, oferuje pełno miejsca, za to w Audi wystarczająca ilość miejsca jest jedynie z przoduPassat B5 i Audi A4 to praktycznie to samo auto. W obu z nich jest ciasno z tyłu. Oba mają te same układy napędowe(silnik montowany jest wzdłużnie w obu z nich) To nie to co passat b4, gdzie z tyłu było od groma miejsca, bo silnik był montowany poprzecznie. 1,9tdi 110km jest już lepszy, chociaż jednak dosyć emerycki,Pojeździj, a później tak mów. 90KM w pasku b4 jakoś do emeryckich nie należy, przyśpiesza to jak na tak małą moc i masę(1200kg) całkiem przyzwoicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 cursor, A4 B5 było tłuczone ne płycie Golfa 4, ilość miejsca porównywalna w obu modelach, pasek oferuje sporo więcej. Pojeździj, a później tak mów. 90KM w pasku b4 jakoś do emeryckich nie należy, przyśpiesza to jak na tak małą moc i masę(1200kg) całkiem przyzwoicieW A4 B5 z 110-konnym dieslem spędziłem kilka tys km i w porównaniu z B4 1,9tdi 90km, z którym notabene też obcowałem wydaje się jakby te konie gdzieś wyparowały. Pasek b4 zbierał się podobnie do Audi. Audi jest przytulne, nieźle wyposażone, ale moim zdaniem przereklamowane, znacznie bardziej wolałbym B4, z którym też miałęm trochę do czynienia, może nie diesel ale miałem i wywarł na mnie pozytywne wrażenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 cursor, A4 B5 było tłuczone ne płycie Golfa 4, ilość miejsca porównywalna w obu modelach, pasek oferuje sporo więcej.A4 i passat b5 to jedna płyta. Na płycie golfa była klepana A3, która jest mniejsza od A4.A3 ma też tak samo jak golf IV silnik poprzecznie, a A4 i passat B5 mają go już wzdłużnie(rozwiązanie takie jak audi stososuje od dawna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekos Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Audi - widziałem kumpla 1.8turbo po dachowaniu, jak wyleciał na torach.. samochód po kompletnej blacharce, wymianie zawieszenia - szok Passat - szwagra 1.9TDI 110koni z przebiegiem ponad 600tyś cofnięty na 330tyś i odpicowany przed sprzedażą (wymienione przednie fotele, kierownica itp) Z tym mi się kojarzą te samochody Moim zdaniem nie ma się co napalać na tanie cacka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigAngelo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 jak napisał rockerz_12, słabe zawieszenia w obu autach no i od tego passat bardzo chodliwy u złodzieji, mojemu koledze zwedzili juz dwa. Pozatym wedlug mnie passaty są troche przereklamowane w Polsce bo to VW a wcale nie są takie boskie.a brałes pod uwage mondeo?? tu masz aukcje http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9831298 , rocznik młody w porównaniu do tych audi i passata tu masz nastepnego http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9851204 , sam mam mondeo i spisuje sie super a jezdze juz ponad 2 lata i nic nie tykalem w nim pozatym maja dosc bogate wyposazenie w przeciwienstwie do VW. Ale to tylko moje sugestie, kazdy ma swoje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Oba auta sa mocno przereklamowane w stosunku do tego co oferuja a "rodzynkow" od kobiety z przebiegiem 180tys na rynku jest cala masa jest w czym wybierac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Wszystkie z linków maja skrecone przebiegi... albo wytarta kierownica albo obsztya albo cos jeszcze. Proponowałbym moze rozejrzec sie za jakims oplem astrą albo bmw 3/5 bo tam utrzymanie zawieszenia nie kosztuje tyle co w aluminiowych VAG-ach - wierz mi to dośc bolesne kupować klocki zawieszenia w ASO ( zamienniki to istny syf i starczaja na kilka miesiecy ) - sprawdzone kumpel ma B5 2.8 a ja sam mam A6 2002r z PL salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BigAngelo Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 dokladnie jak VW czy audi to mozna sie zaplakac. W mondeo koszty zawieszenia sa znacznie mniejsze, pozatym mondeo jaki focus maja jedne z najlepszych zawieszen w sensie o prowadzenie w swojej klasie. dlatego wedlug mnie przewyzsza te przereklamowane auta ktorymi polacy sie zachwycaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefanb Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Wszystkie z linków maja skrecone przebiegi... albo wytarta kierownica albo obsztya albo cos jeszcze.Nie twierdze że nie są skręcone, ale po prawie 200 tys to kierownica ma prawo się już zetrzeć, ja mam 203 tys samochód od nowości i mi się kiera bardzo starła już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 moja a3 ma 185 i zero przetarć na kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 osobiscie szukalem paska dla siebie, 1.9 tdi lub 2.3 v5 w kombi przejrzalem kolo 20 paru autek i sobie odpuscilem. kazde miala jakas duza wade przewaznie przelot - max co spotkalem to 214 na liczniku a ze sterownika odczytane 460 tys. podobnie bmw e 46 - dobry kolega pojechal po auta dla siebie i mnie pod francuska granice z moim miernikiem lakieru i swoim lapem z interfejsem - tam sie okazalo ze 179tys km z licznika ma sie nijak do 308 faktycznie ktore to bmw mialo. wiec i tam robia juz przebiegi. plany sie zmienily i szukam cos rodzinnego i nowszego - np. c-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szybkilopez86 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 nie wiem czy to kwestia zdjecia ale jak dla mnie przednie lewe drzwi w passacie byly malowane bo różni się odcień od błotnika i tylnich drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 A ja poddam ci pod przemyslenie taka opcje jak vectra b za ta kase jaka chcesz przeznaczyc dostaniesz juz po liftowa , duze wygodne samochody , tanie czesci z silniczkiem 1,8 lub 2,0 zagazowany potrafia byc naprawde ekonomiczne i dynamiczne za razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek860824 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 A ja poddam ci pod przemyslenie taka opcje jak vectra b za ta kase jaka chcesz przeznaczyc dostaniesz juz po liftowa , duze wygodne samochody , tanie czesci z silniczkiem 1,8 lub 2,0 zagazowany potrafia byc naprawde ekonomiczne i dynamiczne za razem Zgadzam się - warto rozważyć Vectrę B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.