Skocz do zawartości

Czy do wzmacniacza morel mps 4.400 4x 70rms opłaca się kupować głośniki morel tempo ultra 120rms?


Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym satysfakcjonujo wyposażyć alfę gt. Wzmacniacz mam kupiony i z racji że jestem laikiem to gubię się w kwestii doboru głośników. Zależy mi na dobrej jakości ale pytanie czy droższe i wyższej mocy głośniki morel tempo ultra, zagrają lepiej na tym piecu niż np morel maximo ultra czy morel tempo 6.

Maximo ultra 90 watt mocy znamionowej

Tempo ultra 120 watt rms 250 max

Tempo 6 120 watt mocy znamionowej

Wzmacniacz Morel mps 4.400 4x70 watt rms 4x100 watt max

Radio Alpine cde133bt

Auto na drzwiach cienka pianka ale przy wymianie głośników chce również dodatkowo wygluszyc czymś lepszym.

Proszę o wsparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Napisano 3 minut temu

Chciałbym

 

Pierwszy post po 29min od rejestracji i to jeszcze o najczęściej opisywanych zestawach ...brawo! 

 

 

Sprawa druga i co gorsze ważniejsza ... nie nauczono Cię w domu że jak gdzieś wchodzisz to należy się przywitać? Od razu walisz co Ty byś tam chciał ale już zacząć od przywitania w odpowiednim dziale trudno? Wysil się choć trochę ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór i przepraszam za mój brak manier. Siedzę już ponad godzinę czytając różne fora i jestem już tym zmęczony. Szukałem nawet na anglojęzycznych ale każdy człowiek, jego życie i pytania jakie może żądać to przeróżne różności i chciałbym po prostu odpowiedzi na głupie ale proste pytanie. Czy warto wydać więcej na głośniki troszku mocniejsze niż piecyk? Są zdania że się powinno mieć mocniejsze głośniki niż wzmacniacz, są zdania odwrotne oraz takie które mówię że powinny mieć tyle samo mocy. Mi zależy przede wszystkim na jakości i czy ona nie ucierpi przez słabszy wzmacniacz? czy nie zaszkodzi takie połączenie? Trzy pytania wyszły :/

Nie lubię tłumaczenia ale siebie chyba też także to zrobię :D