ŁYSY Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 WITAMPosiadam wzmacniacz ALPINE MRV-F545Gdy podgłoszę na radyjku do połowy wzmacniacz się wyłącza i na wyświetlaczu pojawia się migający komunikat CUR drugi wzmacniacz na suba gra nadalGdy wyłącze i włącze radio problem znikaCo to znaczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Cos związane z impedancja głosnika..Napisz jakie masz radio-jak ustawione wyjscieGłosnik-jak spienty itd Nie znam dobrze anglika-moze ci pomoze, albo ktos ci to wyjasni:"The "CUR" display means that the amp is drawing excessive current and the protection circuit is activating. Too low impedance or shorted speakers will cause the amp to draw excessive current" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunius Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 "napis CUR znaczy ze wzmacniacz jest przeciążony i obwód zabezpieczenia jest aktywowany (ot taka dioda protect w innych wzmakach). Za niska impedancja lub zwarcie na głośnikach powoduje ze wzmacniacz jest przeciążony" ot takie tłumaczenie "ze słuchu". pozdro!marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 niunius, podejzewałem ze to od przeciazenia, ale nie byłem pewny. Zreszta chciałem poczekac na specyfikacje ŁYSY-ego,Teraz mozemy juz z pewnoscią działac dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard13 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Posiadam wzmacniacz ALPINE MRV-F345, jest to jednostka bliźniacza tylko mniejsza.Taki sam miałem objaw i zniwelowało to kiedy zasiliłem grubszym kablem z akumulatora.Prawdopodobnie nie otrzymuje wzmacniacz dobrego zasilenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 O tym tez myslalem ale znam cene tej alpinki wiec przez głowe mi przechodzą raczej dobre kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 A więc trochę się pobawiłem i myślę że to brak zasilania dzieje się tak gdy napięcie spada poniżej 11V chyba trzeba w końcu zmienić altek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 ŁYSY, odrazu altek? a może aku pierw? Może wystarczająca okaże się wymiana przewodów również tych między altkiem i aku i dokładne przeczyszczenie wszystkich punktów styku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Napięcie mierzyłem kolejno od wzmaka aż do samego alternatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard13 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dodam jeszcze że przewód masowy też pociągnąłem z akumulatora, wcześniej był przy karoserii, widocznie te Alpiny są czułe na prąd?A akumulatory jak i alternator mam sprawne, objawów takich nie było kiedy samochód był uruchomiony, widocznie napięcie z akumulatorów nie wystarcza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 A jakiej grubosci są te przewody? Taki spadek to albo zle złaczone (za słabo) albo zbyt cienki przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Przewody mają po25mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 kable mile widziane by były 35mm2.. Na dobrych instalacjach nawet 50mm2..Ale 25mm2 to za mało biorąc pod uwage ze widzisz spadki napiec, przy tem mocy-nie dziwie sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard13 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 To nie wina grubości kabli ja podobny wzmacniacz mam na 16mm2, wcześniej pracował na wspólnym kabli z innym wzmacniaczem, rozdzieliłe je i wszystko w porządku, bez przesady z tymi grubościami.Człowiek napisał że ma słabe ładowanie i to jest jego przyczyna, niedoładowany akumulator słabe napięcie na zasilaniu, co mu pomogą grube kable jak ładowanie jest 11V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 włącza się zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe czyli albo za mała impedancja, albo zwarcie. Może to byś spowodowane kilkoma czynnikami:1. uszkodzenie instalacji2. uszkodzenie któregoś głośnika3. uszkodzenie lub błędnie zrobiona zwrotnica systemu4. błędne podłączenie głośników musisz sprawdzić instalację, odłącz wszystkie głośniki od wzmacniacza, od wszystkich kanałów, podłączaj je po jednym i sprawdzaj, będziesz wiedział na którym kanale masz problem i dalej trzeba szukać po kablach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.