DiiLZone Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Problem z optimami yellow na pewno pojawia się przez słabe ładowanie altka na poziomie 14.0V bez używania ładowarki raz na jakiś czas bo kolega tak trochę zajechał optime i teraz kiepsko trzyma ale u mnie jest już prawie 3ci rok (kupiona nowa) tylko, że wcześniej regularnie co 2tyg była podpięta pod cteka a obecnie rzadziej ale raz na tydzień jak robię trasę koło 100km to ustawiam 14.8V czyli tyle ile ładuje ctek agmy. Często zdarza się, że dłużej jest 14.8V ładowana bo gram po spotach czy pod domem no ale wtedy też są pobory inne Nie testuje tego wszystkiego jakoś specjalnie bo po cholerę ale wiem, że taki zestawik jak optima 75 i 500f to chyba nie da się tego rozładować przez odpalanie w zimie... Ostatnio w grudniu padły mi 3 z 4 świec żarowych będąc w Zakopanem gdzie było wtedy -12 i nie mogłem odpalić fury przez 20min ciągle kręciłem zdechł itd ale po napięciu jakie widniało z regulatora altka nic się nie zmieniło przez te 20min ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XdtgS Opublikowano 8 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Odświeżę temat dla zainteresowanych. Cały czas śmigam sobie z tym moim aku pod maską bez jakichkolwiek osłon itp itd, ładuję go co kilka miesięcy prostownikiem Ctek MXS 5.0 i elegancko do dziś trzyma napięcia, zresztą posiadam pewien moduł podpięty pod gniazdo OBD dzięki któremu wygodnie na fonie mam podgląd na to jakie jest obecnie napięcie na aku. Także nie ma źle a nie żałuję audio tripów, więc myślę nie ma się co tego tak obawiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.