K@mil Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Siemka jak w temacie... Jak to zrobić? Mam nową uszczelkę, ale znajomy mówił, żeby dac jeszcze silikon wysokotemperaturowy. Hmmm dobre rozwiązanie?Czy macie może inne sprawdzone specyfiki? Samochód Peugeot 306. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granol Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 K@mil, dobrze odtłuść miske i blok, uszczelke przejedz starym olejem, załóż i skręć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 kolega dobrze ci radzil, popularny gumis dobrze uszczelnia, spusc olej, odkrec miche i dobrze odtlusc zarowno blok jak i miseczke przesmaruj blok i miske tym gumisiem czy jak tam wolisz silikonem wysokotemperaturowym i uszczelke na to i dobrze skrecej nie ma prawa ciec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Albo silikon, albo uszczelka, nigdy 2 na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 a co ty gadasz za glupoty, jak nigdy 2 na raz.... ja zawsze daje i nigdy mi nic nie cieknie a i nie widze aby sie cos nieporzadanego dzialo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 K@mil, dobrze odtłuść miske i blok, uszczelke przejedz starym olejem, załóż i skręćDobrze godo, ino nowy olej byłby lepsiejszy Po kiego chcecie dawać silikon temperaturowy? Na filtr oleju też taki dajecie przy każdej wymianie, czy robicie tak jak zaleca producent, czyli zwilżyć nowym olejem uszczelkę z filtru. Zakładałem tak uszczelkę jak granol napisał w oplowskim 2.0 8V i nic nie cieknie.Porządnie odtłuściłem każdą płaszczyznę i na uszczelkę z obu stron położyłem cienką warstwę świeżego oleju. Gdyby nie to, że po 5tys. wy***** się uszczelka pod głowicą(z kumpla winy) to by to dalej jeździło, bo silnik się nie pocił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Dexter[/b], ]a co ty gadasz za glupoty, jak nigdy 2 na raz.... ja zawsze daje i nigdy mi nic nie cieknie a i nie widze aby sie cos nieporzadanego dzialo....Pod głowicę też? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Pod głowicę też? w simsonie tak najlepszą opcją jest wtarcie odrobiny silikonu w uszczelkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 hehepack[/b], ]w simsonie tak tam to wszystko na silikon ... ja bym jednak nie stosował go przy samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 tylko ten silikon co się daje do simsona nieco się różni od tego do autka. do simsona tubka kosztuje koło 10 zł a do autka szwagier kupował małą tubkę za 150,- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 hehepack, no o takim nie słyszałem, do simsona zawsze się czerwony dawało bo na temp. odporny, o bardziej odpornym, lepszym nie słyszałem.Jeżeli jest i jest dobry to K@mil, skręcaj na silikon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Dexter[/b], ]a co ty gadasz za glupoty, jak nigdy 2 na raz.... ja zawsze daje i nigdy mi nic nie cieknie a i nie widze aby sie cos nieporzadanego dzialo....Pod głowicę też? a nie przygladales sie nigdy uszczelce pod glowice?? Jesli tak to pewnie zauwazyles ze otoczona ona jest taka gumka ktora jest niczym innym jak czyms podobnym do takiego sylikonu ale w formie juz utwardzonej i wymodelowanej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Albo silikon, albo uszczelka, nigdy 2 na raz. No własnie ktoś mi już o tym mówił! Dlatego chciałem się upewnić! To jak mam robić?? kupował małą tubkę za 150,- Dajcie spokój, ja mówiłem o tym za 10-20 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 K@mil, dobrze odtłuść miske i blok, uszczelke przejedz starym olejem, załóż i skręćDobrze godo, ino nowy olej byłby lepsiejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Ok Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dexter[/b], ] Jesli tak to pewnie zauwazyles ze otoczona ona jest taka gumka ktora jest niczym innym jak czyms podobnym do takiego sylikonu ale w formie juz utwardzonej i wymodelowanejpodobnym i nic poza tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 no tez wlasnie wiec nie wiem skad pomysl aby pakowac tam jeszcze silikon, i jeszcze glupio przygadujesz a powiem ci ze troche sie juz narozbieralem roznych silnikow i torche siedze w tych klockach.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 A ja daję albo silikon, albo uszczelkę, nigdy nie łączę tych dwóch rzeczy. Jeśli jest dostępna uszczelka to w jakim celu ładować jeszcze silikon? Im więcej i grubiej elementów spoinujących, tym większe prawdopodobieństwo wydmuchania i wycieku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dexter, ja też albo w pracy/szkole albo w garażu, i nigdy silikonu pod głowicę się nie dawało, w ogóle silikonu razem z uszczelką się nie daje, i sam się nigdy z tym nie spotkałem ani nie słyszałem żeby ktoś inny to polecał. Bo po co ładować silikon pod uszczelkę? Przecież ona jest tak zrobiona żeby już bez żadnych wspomagaczy typu właśnie silkon trzymała - mowa tu silnikach samochodowych, bo do simsonków jak wyżej pisaliśmy to tylko silikon szedł ale oczywiście to jest bez porównania...Jeżeli się zacznie wszystko smarować silikonem to tak jak wyżej kolega napisał - wydmucha go. I już więcej o silikonie i głowicach się nie wypowiadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexter Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 o glowicy Ty przytoczyles ja nawet nie napominalem bo dla mnie to logiczne No to wyobraz sobie np taka sytuacja ze masz zmeczenie materialu i uszczelka tego nie docisniesz i ci saczy jakas ciesz... Nie dasz silikonu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
9kaczor6 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dexter, a nie słyszałeś o grubszych uszczelkach? Nie wiem co prawda o czym tu mowa, ale grubsze uszczelki od tych seryjnych też są na różne rzeczy np. głowicę jak ktoś planuje to warto się zaopatrzyć tym bardziej jak kolizyjna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leemarvin Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zmęczenie materiału? To chyba nie ten dział............Zmęczenie materiału to uszkodzenie, pęknięcie, rozerwanie w wyniku cyklicznie działających sił w jednym kierunku o różnych amplitudach............nijak ma się to do miski olejowej, która w zasadzie ma tylko wytrzymać ciśnienie oleju. Pewnie chodziło ci o odkształcenie materiału. Jesli miska jest wygięta, to daje się nową, a nie kituje szparę silikonem, bo go na bank w tym miejscu wydmucha i to szybko. Zależy też z czego jest miska, jeśli jest aluminiowa, to można ją lekko przefrezować i już jest prosta, a jeśli jest blaszana, to śruby same ją dociągną do bloku, to samo jeśli jest z tworzywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.