Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki miski olejowej :)


K@mil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kolega dobrze ci radzil, popularny gumis dobrze uszczelnia, spusc olej, odkrec miche i dobrze odtlusc zarowno blok jak i miseczke przesmaruj blok i miske tym gumisiem czy jak tam wolisz silikonem wysokotemperaturowym i uszczelke na to i dobrze skrecej :) nie ma prawa ciec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K@mil, dobrze odtłuść miske i blok, uszczelke przejedz starym olejem, załóż i skręć

Dobrze godo, ino nowy olej byłby lepsiejszy :)

 

Po kiego chcecie dawać silikon temperaturowy? Na filtr oleju też taki dajecie przy każdej wymianie, czy robicie tak jak zaleca producent, czyli zwilżyć nowym olejem uszczelkę z filtru.

 

Zakładałem tak uszczelkę jak granol napisał w oplowskim 2.0 8V i nic nie cieknie.

Porządnie odtłuściłem każdą płaszczyznę i na uszczelkę z obu stron położyłem cienką warstwę świeżego oleju.

Gdyby nie to, że po 5tys. wy***** się uszczelka pod głowicą(z kumpla winy) to by to dalej jeździło, bo silnik się nie pocił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dexter[/b], ]a co ty gadasz za glupoty, jak nigdy 2 na raz.... ja zawsze daje i nigdy mi nic nie cieknie a i nie widze aby sie cos nieporzadanego dzialo....

Pod głowicę też? :przestraszony:

 

a nie przygladales sie nigdy uszczelce pod glowice?? Jesli tak to pewnie zauwazyles ze otoczona ona jest taka gumka ktora jest niczym innym jak czyms podobnym do takiego sylikonu ale w formie juz utwardzonej i wymodelowanej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dexter, ja też albo w pracy/szkole albo w garażu, i nigdy silikonu pod głowicę się nie dawało, w ogóle silikonu razem z uszczelką się nie daje, i sam się nigdy z tym nie spotkałem ani nie słyszałem żeby ktoś inny to polecał. Bo po co ładować silikon pod uszczelkę? Przecież ona jest tak zrobiona żeby już bez żadnych wspomagaczy typu właśnie silkon trzymała - mowa tu silnikach samochodowych, bo do simsonków jak wyżej pisaliśmy to tylko silikon szedł ale oczywiście to jest bez porównania...

Jeżeli się zacznie wszystko smarować silikonem to tak jak wyżej kolega napisał - wydmucha go.

 

I już więcej o silikonie i głowicach się nie wypowiadam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmęczenie materiału? To chyba nie ten dział............

Zmęczenie materiału to uszkodzenie, pęknięcie, rozerwanie w wyniku cyklicznie działających sił w jednym kierunku o różnych amplitudach............nijak ma się to do miski olejowej, która w zasadzie ma tylko wytrzymać ciśnienie oleju. Pewnie chodziło ci o odkształcenie materiału. Jesli miska jest wygięta, to daje się nową, a nie kituje szparę silikonem, bo go na bank w tym miejscu wydmucha i to szybko. Zależy też z czego jest miska, jeśli jest aluminiowa, to można ją lekko przefrezować i już jest prosta, a jeśli jest blaszana, to śruby same ją dociągną do bloku, to samo jeśli jest z tworzywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...