Skocz do zawartości

Bas w Audi A6 C5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, 
na początku napiszę, że jestem kompletnie zielony w temacie car audio, a tematem musiałem się zainteresować ze względu na prezent jaki planujemy zrobić mojemu kumplowi. Dostał on pierwszy samochód- Audi A6 C5 kombi z 2000 roku, ale brakuje mu basu. Na allegro znalazłem coś takiego https://allegro.pl/oferta/obudowa-skrzynia-basowa-glosnik-jbl-audi-a6-c5-7713590155.

Czy to ma sens? I jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć jaki byłby koszt założenia tego do samochodu to byłbym wdzięczny. 
Oczywiście jeśli macie jakieś sugestie albo propozycję to jestem otwarty. 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


jaki byłby koszt założenia tego do samochodu to byłbym wdzięczny

 

Czyli co , na Sylwestrze zgubiłeś telefon i mamy za Ciebie zadzwonić do tej firmy z Twojego miasta?  Może z buta tam podejdź i zapytaj ... podsyłam adres "PERFECT Romanowska 55F lokal 10" jakbyś nie mógł znaleźć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co , na Sylwestrze zgubiłeś telefon i mamy za Ciebie zadzwonić do tej firmy z Twojego miasta?  Może z buta tam podejdź i zapytaj ... podsyłam adres "PERFECT Romanowska 55F lokal 10" jakbyś nie mógł znaleźć .

Chodziło mi o cenę orientacyjną. Znalazłem tą ofertę po 17 i nie miałem jak zadzwonić, ale zrobię to jutro. A telefon po sylwestrze mam :) 

 

 

 

Nie wkladaj tego szajsu.

A co byś proponował? Budżet to mniej więcej 700zł za całość z montażem.

 

Dzięki za pomoc :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A co byś proponował? Budżet to mniej więcej 700zł za całość z montażem.

Dzięki za pomoc :)

 

W tej kwocie nic. Nie masz ani kabli , nawet wzmacniacza z hi input a dałeś link do biedy za 530zl A gdzie montaż skoro nie chcesz tego robić sam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji