Skocz do zawartości

Losowy gwizd alternatora w głośniku


Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

pojawił mi się dziwny problem, mianowicie raz na jakiś czas słyszę zakłócenia w jednym kanale (typowy gwizd altka)... Gwizd pojawia się na chwilę i znika, do tej pory była cisza...

Pacjent BMW X5 E53, alpine pdr-v75, sony xav-ax100

 

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak określiłeś, że tylko na jednym kanale występuje świst ? Jakie kable sygnałowe, jak poprowadzone, gdzie masz akumulator, przewody zasilające jakie i gdzie poprowadzone. Wzmacniacze i gdzie umiejscowione, akumulator w bagażniku czy podmaską. Kurde wypadało by podać więcej szczegółów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak określiłeś, że tylko na jednym kanale występuje świst ? Jakie kable sygnałowe, jak poprowadzone, gdzie masz akumulator, przewody zasilające jakie i gdzie poprowadzone. Wzmacniacze i gdzie umiejscowione, akumulator w bagażniku czy podmaską. Kurde wypadało by podać więcej szczegółów.

 

Zapewne , bo to pierwszy tego rodzaju przypadek i źródeł należy poszukiwać tak aby odkryć nierozpoznaną do tej pory przyczynę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak określiłeś, że tylko na jednym kanale występuje świst ? Jakie kable sygnałowe, jak poprowadzone, gdzie masz akumulator, przewody zasilające jakie i gdzie poprowadzone. Wzmacniacze i gdzie umiejscowione, akumulator w bagażniku czy podmaską. Kurde wypadało by podać więcej szczegółów.

Przepraszam,,faktycznie mało danych sprzedałem... Określiłem "na ucho", sygnałówki hollywood 4 kanałowe poprowadzone lewą stroną progami (z dala od jakiegokolwiek prądowego). Wzmacniacz w lewym boczku bagażnika (tam gdzie ori), aku w bagażniku. Kable zasilajace - spawarka 50 mm. Wzmacniacz jest już jeden, wcześniej miałem dwa... Do niedawna była błoga cisza, przed świętami pojawił się gwizd (niezawsze, pojawia się w pełni losowo na chwilę).

 

 

 

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co bym zrobił to, dokręcenie wszystkich połączeń zasilania, Następnie dołożył dodatkowy kabel masowy do masy RCA. No i uważniej obserwował kiedy owy świst występuje, przypuszczam że winny może być silnik elektryczny, który uruchamia się na chwilę, np. wentylator chłodnicy, jakaś pompka wspomagająca, itp. U mnie w omedze v6 jest wentylator wspomagający dogrzewanie EGR, i do puki łożysko nie stanie i nie zacznie wyć to wiele osób nie wie że coś takiego ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co bym zrobił to, dokręcenie wszystkich połączeń zasilania, Następnie dołożył dodatkowy kabel masowy do masy RCA. No i uważniej obserwował kiedy owy świst występuje, przypuszczam że winny może być silnik elektryczny, który uruchamia się na chwilę, np. wentylator chłodnicy, jakaś pompka wspomagająca, itp. U mnie w omedze v6 jest wentylator wspomagający dogrzewanie EGR, i do puki łożysko nie stanie i nie zacznie wyć to wiele osób nie wie że coś takiego ma.

 

No właśnie obstawiam coś, co włącza się przy niższych temperaturach i nie działa przez cały czas, tylko chwilami. Dodatkowo zacząłem się zastanawiać nad alternatorem, czy przypadkiem nie zbliża się np jego koniec i coś w środku zaczyna mi siać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...