Skocz do zawartości

Jak ustawić mniej wiecej taki zestaw?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Na wstępie chciałbym oglosic, ze nie znam się za bardzo na car audio, więc przywedrowalem do was z pomocą. Posiadam Skode Fabie Combi a w niej:

 

Radio: JVC KD-R469

Glosniki: Seria (z twiteerami w drzwiach)

Piec: Gelhard GXV 376 TC

Skrzynia: Crunch Drive Series FB-12

 

Okablowanie to nie jest skretka na tzw Janusza z kabli powyrywanych z gniazdek domowych, tylko porzadne, grubsze kable dedykowane pod audio, na plusie oczywiscie bezpiecznik 60A. Kabel remote podlaczony pod 12V z stacyjki, ponieważ niebieski daje 6V (ten z sterowania wzmacniaczem a sam wzmacniacz potrzebuje napiecia 12V do wzbudzenia).

 

Moje pytanie brzmi - jak ustawic mniej więcej, aby to zagralo? Na sluch mi za bardzo to nie wychodzi. Jakies sugestie, ktore mi pomoga? Skrzynie mam podlaczona pod mono - mostek (na wzmaku sama skrzynia ma byc napedzana).

 

Proszę o pomoc, bede wdzieczny. Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W wzmacniaczu ustawilem LPF i HPF na okolo 60Hz, w radiu tam nie bylo za duzo co ustawiac (jedynie bas mial ustawienie 80, 100... Hz) a głośność suba ustawilem sobie na 1/5. Loud w radiu ustawilem na 2 (max), mic oraz treble rowniez na 2 a bas chyba na 4 (z osmiu dozwolonych ustawien). Ponadto glosnosc suba w radiu rowniez ustawilem na 4 (z osmiu dostępnych). Wiem, tak po chinsku poustawialem to. Na tym ustawieniu nie zauwazylem charczenia ktoregos z glosnikow, gra (jak na moje) czysto. Jezeli cos zle porobilem, prosilbym o poprawienie mnie.:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.