Skocz do zawartości

Pytanie odnośnie zakłuceń i poprawności zestawu


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Bawiłem się już w jakieś modyfikacje audio w moim poprzednim aucie, jednak dalej uważam że jestem w tym temacie zielony.

 

Auto:Opel Astra H GTC

Radio:Pioneer MVH-180UB

Do bagażnika kiedyś w padła jakaś "tuba z tesko" zasilana wzmacniaczem boss 2 x70W RMS.

Kable kładłem sam (Chinch hollywood - lewy próg, plus 1x20mm2 - prawy próg).

 

Ostatnio zacząłem się zastanawiać nad słowami ludzi z tego forum "dobrze zrobiony przód i nie potrzeba żadnej tuby". Więc postanowiłem na krótko podłączyć głosniki pod wzmacniacz z bagażnika. Efekt tak mnie zszkował że postanowiłem działać.

 

Tak więc postanowilem zacząć budować taki zestaw (jeśli polecacie jakieś lepsze rozwiązanie w takim samym budżecie w ktorym zaproponowałem produkt to bardzo proszę o post poniżej :))

 

Drzwi wygłuszone matą butylową

Dystanse MDF + głośniki Excursion SX-6C

Moje radio posiada jedynie Chinch dla suba (do 150Hz). Dlatego chciałbym podłączyć wspomniamy wyżej wzmacniacz przez złącze hi input, następnie kabel ze wzmacniacza do kostki głośnikowej za radiem.

 

Zastanawia mnie czy tak długo droga kabli (radio-bagażnik-radio) nie wprowadzi jakichś ogromnych zakłuceń? Jakie kable kupić do tego celu?

Czy reszta moich rozważań ma prawo zadziałać?

 

Z góry dzięki wszystkim za pomoc i pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie najbardziej boję się tego przeprowadzania kabli przez kostke i myslalem o zostawieniu oryginałów. Z tymi ustawieniami w radiu to mnie uratowaliscie :D, jedna rzecz mniej :).

Najpierw chciałbym ogarnac z drzwiami wygluszenie i glosniki, wtedy mozna pomyslec nad radiem. Maciejakis sposób na przeciągnięcie kabli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciagniecie kabli przez przelotke? Wypinasz kostke, szukasz wolnych pinow i wiercisz. Samo przeciagniecie kabla jest juz lajtowe bo miejsca duzo.