VDK Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Witam Wszystkich. Jak w temacie... Ostatnio 4 godziny sie siłowałem z przepchaniem przewodu przez otwór z fabryczna wiązką na wysokosci kolumny kierowniczej (za bezpiecznikami) i sie poddałem. Uzywalem szukajki ale w zadnym temacie niema nic napisane o przewodach i któredy je przepuscic. Citroen C4 2005r. wersja 5 dzwiowa Exclusive.Zgłoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Za akumulatorem wchodzisz między błotnik a zakole. Potem zaślepką do progu i drugą do środka auta na wysokości słupka przedniego. Potem standardowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaszunia1 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 C4 vts temat w instalacjach. To coupe ale raczej front taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Nie ma się co pchać w seryjną wiązkę bo nic tam raczej nie przeciśniesz. Wywal aku i blachy jeżeli są i rozejrzyj się może gdzieś jest jakiś otwór zaślepiony gumowym korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 W vts dokładnie tak samo: Za akumulatorem wchodzisz między błotnik a zakole. Potem zaślepką do progu i drugą do środka auta na wysokości woofera w drzwiach. Potem standardowo...Nie ma się co pchać w seryjną wiązkę bo nic tam raczej nie przeciśniesz. Wywal aku i blachy jeżeli są i rozejrzyj się może gdzieś jest jakiś otwór zaślepiony gumowym korkiem Szkoda czasu, nie ma takowych. Ps. fotki wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VDK Opublikowano 19 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 dziękuję Panowie za szybka odpowiedz. Jutro będę rozbieral i próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyubi Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Siema. Mam C4 coupe w 5d myślę że to samo. i miałem tam sprzęt. Patrząc od przodu silnika z prawej strony pod wycieraczką kierowcy idzie też tą drogą z tego co pamiętam linka otwierania maski. (najlepiej zdjąć ramiona wycieraczek i plastik podszybia) Jest tam fabryczny otwór wypychasz gumę i masz przelot do środka. Łatwiej przeciągać od strony silnika do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VDK Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 A jakiej średnicy jest ten otwór na linke maski?? Zeby nie bylo ze rozbiore a kabel sie nie zmieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyubi Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 To nie jest ten sam otwór co linka tylko obok. Hm zależy co budujesz to takie kable musisz mieć. Zawsze możesz sobie go rozwiercić...Średnicy dokładnie Ci nie podam bo nie pamiętam ale myślę że 2cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VDK Opublikowano 21 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 No to pasuje, mój kabel ma 12mm średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.