Skocz do zawartości

VDK

Użytkownik
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O VDK

  • Urodziny 08.07.1987

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  1. Ja tego lanzara 154d spaliłem w 30 sek przy około 1kw tak więc proponuję ostrożnie z gainem bo to jakaś porażka jest
  2. Panowie weekend majowy sie zaczął... moze jakies spotkanko na podpromiu??
  3. Do transmitera wpinasz aux usb albo karte pamieci a ten wysyla droga radiowa do odtwarzacza juz sam dzwiek. To tak jak bys sluchal jakiejs stacji radiowej.
  4. Jak w temacie badz jakis pasujacy do w/w.
  5. Masa masa i jeszcze raz masa sprawdz mase od akumulatora do budy i zadbaj o dobre polaczenie wzmacniacz-buda. Zrobil bym big 3 od razu.
  6. Moze masz problem z zasilaniem dlatego te kondensatory ciagle wywala...? Co do Swesta to również polecam
  7. Skoro Ci wszystko mruga w aucie to instalka do przegladniecia i poprawy (sprawdź zasilanie na zaciskach wzmacniacza) a dopiero potem szukaj kolejnego wzmacniacza.
  8. To masz kiepsko połączone kable bo tez mam tego gti i ładnie chodzi. Posprawdzaj polaczenia masy.
  9. A jakiej średnicy jest ten otwór na linke maski?? Zeby nie bylo ze rozbiore a kabel sie nie zmieści
  10. dziękuję Panowie za szybka odpowiedz. Jutro będę rozbieral i próbował.
  11. Witam Wszystkich. Jak w temacie... Ostatnio 4 godziny sie siłowałem z przepchaniem przewodu przez otwór z fabryczna wiązką na wysokosci kolumny kierowniczej (za bezpiecznikami) i sie poddałem. Uzywalem szukajki ale w zadnym temacie niema nic napisane o przewodach i któredy je przepuscic. Citroen C4 2005r. wersja 5 dzwiowa Exclusive. Zgłoś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...