Skocz do zawartości

dźwięki alternatora w głośnikach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Olo, u Ciebie to są ewidentnie uwalone masy na chinchach przy radiu. połącz masę od Chinch kabelkiem do obudowy radia i zobaczysz, że przestanie piszczeć. To typowa przypadłość Pionków.

 

wypróbuje to :D i dam znac

 

p.s Kubus jak my dawno temu już nie rozmawialiśmy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

heja,

 

wczoraj mialem troche wolnego i rozebralem kokpit w swojej Tośce zeby gdzies z masa do obudpwy sie podciagnac. KU*^&&^% avensis jest w srodku plastikowy, szlag mnie trafil bo jedna śrubę, ktora znalazłem (łaczyła szkielet metalowy) za cholera nie moglem sie do niej dostac. Musiałbym rozebrac połowe przodu zeby sie tam dostac.

 

Powiedzcie mi jedna rzecz czy moge sie kablem owinac i mase z pary wyjsc RCA (ktoryej nie uzywam) podciagnac do obudowy radia. Czy to jest dozwolone i nie ma jakiegos negatywnego wplywu na prace jednostki, wyjsc RCA itp....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jedna rzecz czy moge sie kablem owinac i mase z pary wyjsc RCA (ktoryej nie uzywam) podciagnac do obudowy radia.

A w jakim celu?

Pozatym czesto w sprzecie audio jest tak ze masa zasilania jest izolowana od masy sygnalowej.

No i mase zasilania tak czy siak powinienes miec na obudowie bo zazwyczaj w srodku jest masa radia podlaczona do obudowy.

No ii w taki sposob tworzysz petle masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ige ale , juz sie normalnie poddalem dzisiaj. Ze 2 godziny dłubałem i powiem tak nie jest to problem masy chyba (nie znam sie na tym) ale udało mi sie dostac w koncu do konstrukcji i zanim złozyłem to do kupy wlaczylem i bylo pieknie myslalem ze to wlasnie poprzez ten kabelek co pociagnalem do obudowy od konstrukcji auta, ale złozyłem wszystko odpalam i dalej ch*jnia, wiec nie wylaczajac tego demontuje od poczatku nasłuchajac w ktorym momencie bedzie znowu git, dopiero jak zaczalem wyjmowac ta wieze (radio+klima) z konsoli to znowu bylo dobrze.

Poprostu gdzies ktores z tych wiazek kabli musi robic przebicie i w momencie kiedy wkladam do srodka to poprostu gdzies cos porusze i jest kupa a kabli jest tam w ch*j i nie mam juz pomyslu, wszystkie RCA sa oddzielnie poizolowane, zeby przez przypadek sie nie stykały. Te koncowki z radia, ktore tez nie sa uzywane, rowniez.

 

Macie jakis pomysl bo mi juz wszystko opadło?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jakim celu?

Pozatym czesto w sprzecie audio jest tak ze masa zasilania jest izolowana od masy sygnalowej.

No i mase zasilania tak czy siak powinienes miec na obudowie bo zazwyczaj w srodku jest masa radia podlaczona do obudowy.

No ii w taki sposob tworzysz petle masy.

W takim celu, że zdarzają się sytuacje, że masa wyjść RCA w radiu potrafi się uwalić(obruszane gniazda lub zimny lut, szczególna przypadłość pionków) i podłączając na chwilę masę gniazd RCA do obudowy radia daje się to szybko wychwycić(momentalnie zakłócenia giną) :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja wczoraj miałem fajny przypadek z zakłóceniami (na razie nie rozwiązany)

Robiłem klientowi dość fajny zestawik w E46 i jak wszystko poskładałem to oczywiście wykonałem test na odpalonym silniku no była cisza :/

Klient zabrał samochód wyjechał za bramę i za moment się wraca że mu coś brzęczy w głośnikach ja do samochodu odpalamy gasimy furę i cisza (on w szoku :P ) Po około 10 min doszliśmy że zakłócenia wchodzą po włączeniu świateł mijania (xenony) :P Zakłócenia są stałe niezależne od obrotów silnika.

Ręce mi opadły bo nie wiem co ma jedno do drugiego jedyne co klient mówił to że miał kiedyś wymienianą jedną przetwornicę.

Klienta mam umówionego na czwartek i będę walczył z problemem bo normalnie efekt jest straszny i słuchać się nie da muzyki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetwornice z "tanich" xenonów mogą powodować takowe zachowania, tak samo sie ma to do CB że często xenony potrafią je zagłuszać

 

 

 

p.s kilka postów wyżej opisywałem swój problem .... wszystkie opisane porady nie pomogły :zdziwko: zdzwoniłem sąsiada któremu sprzedałem wspomnianego CP602 aby mi na chwilę wymontował od siebie i podpiąłem do istniejącej instalacji u siebie jak wcześniej miałem dwa lata i co się okazało ZERO PISKÓW, ZAKŁÓCEŃ ITP.... stwierdzenie krótkie wzmak cześciowo uwalony :P miałem go zabierać do znajomek niech to rozbierze i szuka przyczyny, jednak sąsiad zaproponował że ma czas podepnie go u siebie do swoich głośników co się okazało u niego wzmak gra OKI (nie jest 100% czysto) bo strzela głośnikami podczas włączania radia a CP już nie ale może taki jego urok, zaproponował że go odkupi zgodziłem się bez namysłu jak mu działa to dobrze, nie ukrywam że instalację ma wykonaną hmmm (szkoda to opisywac) ważne że zadowolony kolejny młody miłośnik łupanki ja szukam NOWE "dobrego" tym razem wzmaka do swoich PowerBassów

 

pozdrawiam i dziękuje za uwagę i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeniesione z "Problem z systemem 2 droznym odseparowanym."

ige

 

Witam, mam taki śmieszny problem a mianowicie podlaczylem se dzis system przedni z jednej strony puki co odseparowany 2-drozny i jak samochod jest nieodpalony to wszystko gra pięknie, natomiast po pdpaleniu silnika w tweeterze czy leci muzyka czy nie cos troche szumi, czego to może być wina? Bo szumi tylko i wyłącznie w tweeterze i nic wiecej. Czekam na pomoc i pozdrawiam.

 

 

 

Kabelki RCA nie są przypadkiem zbyt blisko przewodów zasilających ?? Nie poplątały Ci się przypadkiem ?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz najpierw czy masz wzmaka i jak jest podłaczona instalacja. Robia ci sie poprostu zakłocenia, gdzies masz bład na instalacji z masą..

moze byc 1powód kiepskie radio, mogłes zle podłaczyc wzmaka i masa trzyma gdzies indziej jak radio i ci swiszcze.. Zobacz tez czy kable nie lezą gdzies koło instalacji auta która moze wprowadzac zakłocenie sygnału.. Opisz poprostu jak masz zrobiona instalke, wtedy bedzie łatwiej powiedziec co jest grane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec, te piszczenie zaczeło sie jak podłaczyłem przedni system pod zwmacniacz ktory ma 4x60 ale niestety 2 konały sie spalily albo cos i zostaly tylko 2 :) Całosc ma podłaczoną według tego schematu :

 

http://img197.imageshack.us/img197/7371/schmetapodlaczeniamojegh.jpg

 

Mam pociagniete 2 kable sygnałowe i kazdy jest podlaczony osobno pod wzmaka, remote idzie ogulne. Po prawej stronie ida przewodysygnałowe a po lewej zasilani. Przewody do systemu przedniego ida po lewej od lewego systemu, po prawej od prawego systemu... I tweeter piszczy tak troszeczke przy odpalonym silniku a takto jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo szumi tylko i wyłącznie w tweeterze i nic wiecej. Czekam na pomoc i pozdrawiam.

 

Szumi tylko w tweeterze bo czestotliwosc szumu znajduje sie w granicach odtwarzanych czestotliwosci wlasnie przez glosnik wysoko tonowy !!!

 

Szumi bo RCA zbiera zaklucenia , powodem moze byc to ze sa nie ekranowane lub sa za blisko zrodel pradu lub kabli

 

Reszte info napewno znajdziesz na forum ale rada na to jest na poczatek masa z aku, proba rozmieszczenia rca w innym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze przewod rca pociaglem tak samo jak wczesniejszy rca co zasila wzmacniacz od suba z ktorym jest przystko ok... bo to chyba nie przez to ze przewód system--> wzmacniaczc idzie w slupku razem z zasilaniem? Mnie dziwi to ze przy odpalonym silniku trzeszczy i ze tylko tweeter... u kolegi tak robilem i jest ok a u mnie trzeszczy, co za pech... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde co mysmy dziś przeszli...

2 niezalezne jednostki, 3x niezalezne RCA, 2 wzmacniacze, zasilania po fotelach, dachem w aucie, poza autem. Do wszystkiego osobno i wszystkiego razem. CAŁY czas dzwiek petli masy i na zgaszonym silniku słychac naped CD... Przekopane cale auto...

Pozostaje zeby kolega zapiał 3 niezalezne radio, bo nie ma siły cos w tym aucie i jego instalacji elektrycznej jest nie tak. Kiedy podalismy zródło zasilania z prostownika na radio, zaklucenia ustapily- ALE na jednym z radioodtwarzaczy, drugi cały czas ten sam objaw.

Radio nowe, koncówka mocy sprawna bo glosniki pod nia nei wykazuja zadnych zakłucen, cyrk jak H.. po podpieciu RCA...

 

Auto to golf 4 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...