Skocz do zawartości

URZ�DZENIE ROZRUCHOWE


trafalgar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,posada ,używa ktoś takiego urządzenia?Czy to jest coś warte?Pomoże uruchomić auto,które nie chce odpalić ,czy to tylko zabawka?

Podaję poglądowy link z alledrogo.

 

http://allegro.pl/urzadzenie-rozruchowe-starter-kompresor-234578-i5718090131.html

 

Zamierzam się z kupnem i będą mile widziane opinie ludzi ,którzy używli/ją takego oto sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój tata używa czegoś takiego do ładowania akumulatorów i do rozruchu koparek, widlaków i osobówek i daje radę, ale cena też inna:

 

TELWIN Prostownik z rozruchem DYNAMIC 620 

 

http://allegro.pl/telwin-prostownik-z-rozruchem-dynamic-620-i5852695147.html

 

Dobrą opcją jest też drugi akumulator i kable. Sam tak kiedyś jeżdziłem jak miałem problemy z odpalaniem w mrozy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Mój tata używa czegoś takiego do ładowania akumulatorów i do rozruchu koparek, widlaków i osobówek i daje radę, ale cena też inna:
 
TELWIN Prostownik z rozruchem DYNAMIC 620 
 
http://allegro.pl/telwin-prostownik-z-rozruchem-dynamic-620-i5852695147.html
 
Dobrą opcją jest też drugi akumulator i kable. Sam tak kiedyś jeżdziłem jak miałem problemy z odpalaniem w mrozy.

 

Takim to ciężarówkę odpalisz spokojnie a osobówka to formalność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na moim 35Ah buforze kręciłem dłużej niż na głównym aku ;) Myślę że Hollywood 20Ah też by diesla odpalił, no ale swoje kosztuje. Ogólnie to przy -15 nie odpaliłem, ale tylko z mojej winy. Trzeba było sprawdzić świece żarowe przed zimą... Po wymianie świec odpala bez zająknięcia. Chyba lepiej sprawdzić stan akumulatora, sprawdzić świece, wymienić filtr paliwa przed zimą itd niż bawić się w urządzenia wspomagające rozruch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie zobaczysz, nie oszukujmy się, ale na mrozie diesla to można co najwyżej wspomóc takim power bankiem

A co ma pojemność do zdolności oddania ładunku. Wy myślicie że taki 2l diesel potrzebuje ile prądu na rozruch? W jakim stopniu rozładowuje akumulator zakładając że krecisz na rozruch nawet 10 sek?

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma pojemność do zdolności oddania ładunku. Wy myślicie że taki 2l diesel potrzebuje ile prądu na rozruch? W jakim stopniu rozładowuje akumulator zakładając że krecisz na rozruch nawet 10 sek?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Nie zapominaj że diesel to nie tylko rozrusznik, świece żarowe też sporo ciągną, im zimniej tym dłużej grzeją, po takim podgrzaniu może się okazać że braknie prądu do kręcenia. Ten test w tv był przeprowadzany w temp dodatnich, i pewnie na ciepłym silniku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając że alternator ma moc 250a i że rozruch będzie trwać 15 sek, plus świece żarowe, zmniejszenie pojemności przy dużym poborze... To u ubedzie kilka ah.

 

Jak potrzebowałem w kryzysowej sytuacji to Balcerowicz uzyczyl mi 40ah Aku do benzyny o małym pradzie rozruchowym (który jeździł w golfie 1.4) i V8 zagadalo bez zajakniecia, tylko rzeskie kable miałem. Mimo tego że u mnie seryjnie siedzi Aku o pojemności. 100ah

 

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie chcę mówić ale jak dobra bateria siedzi pod maską to sory ale musi gadać, jak ma problemy to zmienić baterie zamiast się bawić w takie zabawki. Ewentualnie zamiast takiej zabaweczki bufor do bagażnika i będzie bonus na rozruch i dla piecowni ;) ja przy -20 mogę v6 20minut kręcić zanim padną baterie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam temat z doświadczenia... Mam w rodzinie mastera który latał w międzynarodowym transporcie (laptopy, navi, lodówki, webasto, przetwornice i inne pozeracze prądu) i niestety przez 4 lata jak wyjechał z salonu miał już 5 baterii zmienionych... Nie były zmieniane bo padly tylko po czasie takiego użytkowania jednak spadała pojemność i żeby nie mieć problemów z odpaleniem po nocy na webasto w -30 szła nowa bateria i kolejne pół roku bajka... W tym przypadku akurat pół roku że względu na warunki w jakich pracował, w osobowce jest jednak inaczej co nie zmienia faktu że jak są problemy z kręceniem to znaczy, że bateria już nie ta i wypadało by wymienić a nie szukać pół środków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Dokładnie lepiej dołożyć do dobrego aku parę zł i mieć problem z głowy niz kupować takie cuda,

Plus dodatkowy grat do wożenia/leżakowania w garażu i pilnowanie ładowania co jakiś czas by się czasem nie okazało w sytuacji awaryjnej "bateryjka" jest na dnie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...