Skocz do zawartości

Alpine APF-D200 interfejs


Daker-d1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuje informacji na temat w/w interfejsu. Pierwsze pytanie, czy interfejs współpracuje ze starszymi jednostkami Alpine np. 9835, 9855, 9883, 9887. Auto które posiadam to Seat Leon 2 z 2008r na stronie producenta pisze ze jest kompatybilny z tym autem ale po lifcie czyli od rocznik 2009, czy ktoś miał do czynienia z tym urządzeniem? Zależy mi na zachowaniu sterowania z kierownicy, ewentualnie czy są jakieś inne interfejsy dzięki którym można cieszyć sie sterowaniem z kiery i będą obsługiwać jednostki Alpine? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, poszukuje informacji na temat w/w interfejsu. Pierwsze pytanie, czy interfejs współpracuje ze starszymi jednostkami Alpine np. 9835, 9855, 9883, 9887. Auto które posiadam to Seat Leon 2 z 2008r na stronie producenta pisze ze jest kompatybilny z tym autem ale po lifcie czyli od rocznik 2009, czy ktoś miał do czynienia z tym urządzeniem? Zależy mi na zachowaniu sterowania z kierownicy, ewentualnie czy są jakieś inne interfejsy dzięki którym można cieszyć sie sterowaniem z kiery i będą obsługiwać jednostki Alpine? 

Zapytaj tutaj.

http://www.piloty.pl/firma.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
A ja produkuje właśnie interfejs do alpiny bo taką posiadam i sterowanie komendami do radia już opanowane ale walczę z odczytem tego co przychodzi z przycisków w kieronicy. Mam sharana i tu miałem nadzieję na drabinkę rezystorową ale jest coś innego, coś czego nie mogę rozszyfrować , na razie. Prace trwają ale podpowiem że da się to zrobić za 10zł ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saltech w wielu jednostkach Alpiny z tyłu wychodzą trzy kabelki jeden czarny i dwa brązowe w manualach podpisywane jako "ADAPTIVE STEERING REMOTE G.GND" (black), "ADAPTIVE STEERING REMOTE CONTROL IN1" (Brown/Yellow), "ADAPTIVE STEERING REMOTE CONTROL IN2" (Brown/Orange) gdzieś widziałem filmik jak koleś za pomocą jednego z tych brązowych kabli wpioł sie do kiery i miał pełne sterowanie z kierownicy  :szok: czy to oznacza ze nie trzeba żadnych interfejsów bo sterowanie można zrealizować za pomocą jednego z tych kabli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saltech w wielu jednostkach Alpiny z tyłu wychodzą trzy kabelki jeden czarny i dwa brązowe w manualach podpisywane jako "ADAPTIVE STEERING REMOTE G.GND" (black), "ADAPTIVE STEERING REMOTE CONTROL IN1" (Brown/Yellow), "ADAPTIVE STEERING REMOTE CONTROL IN2" (Brown/Orange) gdzieś widziałem filmik jak koleś za pomocą jednego z tych brązowych kabli wpioł sie do kiery i miał pełne sterowanie z kierownicy  :szok: czy to oznacza ze nie trzeba żadnych interfejsów bo sterowanie można zrealizować za pomocą jednego z tych kabli??

 z mojej nie wychodzą i dlatego zbudowałem interfejs który logikę 010101001010101101010 wysyła do alpiny.

dzisiaj było wstępne uruchomienie interfejsu z podłączonym zespołem przycisków z kierownicy i działa jak trzeba. dodatkowo dołączam do interfejsu odbiornik podczerwieni aby dodać resztę funkcji sterowanych za pomocą małego dowolnego poręcznego pilocika :)\

 

reszta pomysłów za jakiś czas bo czekam na drugi mikro kontroler, ale będzie  odczyt temperatury wzmacniaczy i monitorowanie napięcia zasilania wyświetlane na ekranie stacji Iva 310.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...