Rzeźnik Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 nie chodzilo mi tylko o to ze przedkladasz japonskie auta nad niemieckie, tak przynajmniej zrozumialem ja powiem tak dla mnie i jedne i drugie sa dobre za to francuzów, włochow i amerykancy nie trawie (oczywiscie nie mowimy tu o lambo, mustangach, czy jakis nowszych furach typu laguna coupe - ktore btw moim zdaniem jest najladniejszym francuzem ktorego widzialem ) tylko o autach w klasie cenowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Nie ma co generalizować. W przypadku aut używanych podstawa to zadbany egzemplarz, niezależnie czy to francuz, włoch, niemiec, japoniec czy amerykaniec. za to francuzów, włochow i amerykancy nie trawieClio wiliams, które da się kupić w tej kasie to na prawdę hot-hatch i nie jest wcale taki zły albo drogi w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 No to tak. Na polu bitwy zostaly:Vectra B 2,0 lub 2,5 v6:+niezly wyglad+w miare mocne silniki BMW E36 325tds lub jakas beznynka+lpg+BMW +ciekawy design(mi sie akurat podoba )+tylni naped-spalanie(benzynka)-ciezko o zadbany egzemplarz-troche juz wiekowe autka Ewentualnie jakis japoniec.Nie jestem na nic jeszcze do konca zdecydowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 325tds nie jedzie tak ze nie wiem czy odpowiada twoim kryteria jak zamierzasz brac bete to imo tylko 6garkow benzyne i najlepiej 2.5 bo 2.0 pali prawie tyle samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Tylko ciekawe ile by taka 2,5 spalila benzyny w miescie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konik83 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 porownywalnie z vectra 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Z tego co patrzylem to taka 325i spala max 14litrow w jezdzie miejskiej.czyli gazu ok 16litrow (nie mowie tu o palowaniu ) a mocy ma jednak wiecej od takiej vectry. A i do 11kola mozna znalezc juz w miare porzadny egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 FUBU, ojciec ma vectrę dłużej niż Ty się golisz i mogę co nieco o tym powiedzieć bo przez ten czas przesiadałem się do różnych samochodów. Vectra na początku mnie ujęła swoją stylistyką zewnętrzną. Teraz mi spowszedniała. Co do walorów użytkowych to we wnętrzu nie ma tyle miejsca ile można by było się spodziewać. Accord oferuje w budzie o identycznych niemalże wymiarach dużo więcej miejsca. Co do spraw technicznych to w oplach, fordach którymi miałem okazję jeździć wszystko chodzi na siłę. Trzeba się namęczyć by coś zrobić czy zmienić bieg wcisnąć sprzęgło itp. Mam porównanie do niezjeżdżonych samochodów. Ojciec w vectrze ma 115kkm a braciak w focusie z 2006r 80-90k.Sam nie mam japończyka ale samochód zrobiony na licencji japońca. Całkowicie inna kultura jazdy. Sprzęgło wchodzi jak nie powiem co w co skrzynia pracuje tak lekko że mógłbym nosem zmieniać biegi. I tak nie jest to to samo co japoniec ale taka namiastka.Widać że wieloma autami nie jeździłeś. CRX, cif czy tojki, nissany, mitsu z tym że te starsze to majstersztyki. Tym się chce jeździć.Większość kupuje niemców bo boi się japońców że jak coś padnie to mogiła. Może i słusznie bo niektóre pierdoły są drogie ale ten fan jak wsiadasz do samochodu który waży 900km ma pod machą ze 130km i kręci się zajebiście wysoko to jest to co młody człowiek lubi.Ps. Jeśli Cię uraziłem to sorry ale nikt mi nie powie że vectra to jedyny słuszny samochód w tej kasie. Ojciec chciał żebym od niego kupił vectre ale nie chciałem bo znam ten samochód. Mojemu ojcu bardzo odpowiada ten samochód i nie powiem bo samo go na niego namówiłem. Miał kupić golfa 3 ale udało się go przekonać. No to od razu widze ze sie nie zrozumielismy Ja nie mowie ze Vectra to jedyne sluszne auto. Bo nie jest. Jak na ta klse jest w srodku dosyc ciasno, tylna kanapa do najwygodniejszych w podroz nie nalezy. Sam mowisz ze w tych w ktorych miales okazje jezdzic Ja tez mam pewne porownanie (moze nie az takie jak ty) gdyz w rodzinie na chwile obecna sa 4 samochody a i jeszcze innymi mialem okazje jezdzic. Osobiscie MOIM zdaniem sprzeglo czy biegi chodza w Vectrze o wiele lzej (147k km przebiegu) niz dla przykladu w 323F dziadka (autentyczne 90k km przebiegu), w tej mazdzie dopiero trzeba bylo na sile robic wszystko a dodam ze to ta ostatnia wersja 323F wiec wcale nie takie stare auto. Dalej R19 ktore niedawno sprzedalem mimo ze rok 91 to sie bardzo ladnie trzymalo, sprzeglo czy biegi rowniez chodzily lzej niz w 323F Mowisz stare japonczyki, ok kumpel ma 100NX. Tragedia jak dla mnie. Zeby tam sprzeglo wcisnac to trzeba bylo naprawde mocno wdepnac, biegi chodza w miare. I zeby to auto zaczelo jechac naprawde przyjemnie to musialo byc 4k obrotow na blacie. Tak samo jak w 323F, ponizej 4k obrotow mamy emeryta. Fordy powiadasz.. Matka kupila Focusa ostatnio. Fakt, sprzeglo chodzi ciezko, skrzynia biegow tez, to samo fiesta kumpla miala i ma teraz jego mondeo. Tu moge sie zgodzic ze ford to zuo. Teraz powrocmy do japonca. Ojca Mada 6. Co prawda diesel wiec inna praca silnika i generalnie o wiele nowsze auto. Ale to jest autko ktorym mi sie najprzyjemniej jechalo. Sprzeglo nie za miekkie nie za twarde bardzo dobrze wyczuwalne, biegi, krotkie sztywne ruchy. Tu jest przyjemnosc dopiero. Ale generalizowanie ze niemieckie sa zle a japoncami najprzyjemniej sie jezdzi to przesada. Vectra ktora wciska w fotel od 2k obrotow, maxymalny moment ma przy 3,5k i moc cos kolo 5,5k dala mi o wiele wieksza frajde z jazdy niz 323F ktore dopiero mialo odejscie jak sie pojawilo 3,5-4k na blacie. Ile paliwa poszlo psu w dupe? Dlatego nie przesadzajmy ze stwierdzeniem ze niemieckie auto nie da przyjemnosci z jazdy bo tylko japonskie da. Sczegolnie kiedy za 11k mozna kupic vectre kolo rocznika 2000 a hanke kolo rocznika 96. 4 lata to jednak duza roznica. I powtarzam, nie mowie ze Vectra to jedyne sluszne auto. Gdybym w tej cenie co dalem za vectre mogl kupic Civica Coupe VI gen z takim wyposazeniem to nawet sekundy bym sie nie zastanawial. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Nie wiem jak w 100nx ale w 200sx sprzeglo mozna dusic jednym malym palcem prawej nogi a a malym palcem u reki wrzucac biegi bez wiekszego wysilku jak sie przesiadam do megane albo polo(bo mam okazje jezdzic bardzo czesto) to mam wrazenie ze sprzegla z w nich sa zalane betonem i jak spowrotem wsiadam do sx to czuje sie jak bym sobie zdjal 5kg odwaznik z nogi. 323f nie jezdzilem natomiast mialem mx-3 V6 i precyzja wbijania biegow bajeczna i sprzegielko bez zastrzezen mimo iz mialem juz lekko przypalona tarcze. A i tak jesli chodzi o precyzje skrzyni biegow to jak narazie moim numer one(jesli chodzi o starsze auta uzywane) jest skrzynia w roverze 1.4(100km chyba) chyba robiona na licencji hondy BAJKA a jako ostatnie jest wlasnie megane ktore ma tragiczne sprzeglo i skrzynie taka sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 to czy 2,5tds nie jedzie to sprawa dyskusyjna, ale pewnie Ige uzytkowales takie auto skoro tak piszesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Rzeźnik, Tak dokladnie tak samo jak jezdzilem 2.5 i 2.0 w e36 i e30awd.Zarowno moj ojciec ,wujek mieli nie mowiac o tym ze 5 moich bardzo bardzo dobrych kumpli z osiedla ma e36 a jednym mam okazje jezdzic doslownie dzien w dzien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 FUBU, wiadomo że nie ma co generalizować i japoniec japońcowi nie równy tak samo niemiec niemcowi. Akurat mazdami nie miałem okazji się poruszać starszymi tylko nowsza 323F z okolic 2000r w dieslu i tragedii nie było.W przypadku opla blachami bym się nie zachwycał za bardzo bo rewelacji nie ma. Po 99r jest już lepiej ale wraz ruda wcina blachę. W każdym razie poprawili to bo przed 99 to jak przechodzę obok ojca samochodu to słyszę mlaskanie ige, no 400 to jakby z cifa MBx zdjął skórę. Większość części pasuje P&P a zawiecha również jest na częściach CRX`a z tego co widziałem szukając końcówki drążka. Sprężyny H&R np. kupiłem właśnie od kumpla co miał cifa MB3 (tylko nie mam kiedy ich założyć )A w tym momencie marzy mi się 1.8VTI z LSD w moim roverku z cifa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 tylko nowsza 323F z okolic 2000r w dieslu i tragedii nie było No wlasnie o takiej mowie, 99 rok tlyko ze 1.5 benzynka Po 99r jest już lepiej ale wraz ruda wcina blachę. W każdym razie poprawili to bo przed 99 to jak przechodzę obok ojca samochodu to słyszę mlaskanie No bo w wersji poliftowej juz pojawil sie ocynk nad czym bardzo ubolewam w mojej viki aczkolwiek jak na jej lata to naprawde niezle sie trzyma Tylko musze sie tymi malymi plamkami zajac poki sa male [ Dodano: 2009-05-11, 19:47 ]w 200sx sprzeglo mozna dusic jednym malym palcem prawej nogi Nie no to komfortowo nie ma co chyba ze masz wersje prawostronna towtedy rozumiem Ale w zyciu bym nie chcial takiego samochodu chocby nie wiem jaki super byl.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 FUBU, heheh OK jeblem sie dzis juz mi mozg paruje od nauki ide zaraz spac i to pier.... greg-si, 1.8VTI w tej budzie to calkiem sympatyczny odpychacz ps.mimo ze i love japan cars to marzy mi sie jako drugie auto niemiec! e38 750 na 19"...poprostu uwielbiam linie tego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 to marzy mi sie jako drugie auto niemiec! e38 750 na 19"...poprostu uwielbiam linie tego auta no i tu sie zgodze. a co do 2,5tds to jezdzilem takim i powiem ze jak na te lata i klekota to sie pedzi. no i nie spalanie jest calkiem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 to ja troche moze jeszcze troche namieszam i zaproponuje jeden z lepszych i malo awaryjnych samochodów tamtych czasow. Dodatkowo na tamte czasy ten silnik 2 litrowy to byl majstersztyk... Chodzi o o Nissan'a Primere P11 z 2.0L silnikiem benzynowym (SR20DE) o Panie, mialem P10 moj kumpel mial P11 w wersji SRi, delikatnie dłubnieta (mimo ze bez turbiny) seryjnie miala 134 KM a pozniej gdzies w ok. 170 KM, juz seryjnie jak tym samochodem sie jezdzi to szok a trafienie jeszcze wersji GT 150KM to wogle rewelacja. Fakt ze ciezko znalezc ten samochod zadbany ale sie trafiaja takie egzemplarze i dostepne sa w tych cenach. Banan z twarzy nie schodzi. Poza tym wersja 5 drzwi w lifbacku jest piekne w P11. Jeszcze nie spaczona francuska mysla motoryzacyjna ten silnik SR20DE produkowany byl od poczatku lat 90 w roznych wersjach mocowych w P10 mial najpierw 115KM, pozniej wersja GT miala 150KM, pozniej w P11 seryjnie mial ok 132 KM, wersja GT 150KM i nastepnie w P11.144 mial juz 140KM. Silnik montowany przez ok lat. Zwroc uwage jeszcze na ten samochod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ten silnik 2 litrowy to byl majstersztyk...Zgadza sie sr20de a szczegolnie sr20det to silniki z ogromnym potencjalem i ogromnie podatne na modyfikacje do ktorych jest mnostwo gratow i sa przerobione/znane w szystkie strony na calym swiecie podobnie jak ca18det i rb xxxx.Z ciekawostek sr20de z seryjnym dolem znosi ponad 300KM a w polsce sr20de zostal wydlubany do N/A 214KM! Jesli sie tylko dba o ten motor to jest bezawaryjny i idiotoodporny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 ten silnik 2 litrowy to byl majstersztyk...Z ciekawostek sr20de z seryjnym dolem znosi ponad 300KM a w polsce sr20de zostal wydlubany do 214KM! chyba wiecej ale teraz nie podam ile, z tego co sie orientuje to swego czasu Coobcio (z nissan klubu) ostro walczył z tym silnikiem w 1-szej swojej P10. ło jezu niejednokrotnie byłem u niego w garazu (dłubał przy mojej) i widziałem to budle na oczy....... ku**** co on z nim robił to masakra....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 disaster3, no zrobil w sr20de n/a 214km i w sr2de uturbionym na seryjnym dole 318km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Dzis przejechalem sie honda civic VI 1,5vtec kumpla. Bardzo przyjemnie to jezdzi ale nie tego szukam. Samochod ladnie sie prowadzi, jest moc ale trzeba go raczej wysoko krecic zeby ladnie szedl. A ja szukam fury w ktorej moge np jechac na 60kmh, pierdolnac w gaz i zeby to szlo bez zbednego krecenia obrotow Fakt ten silnik z hondy ladnie chodzil ale chce samochodu ktory bedzie ciagnal juz od samego dolu i mysle ze 6garow mi na to pozwoli.Wiem ze taki japoniec mniej spali niz np taka e36 ale jak zaloze mu gazownie do takiej 325i to bedzie porownywalnie a nawet taniej.Dla przykladu:7(litrow)*3,93=27,51zl15*1,60=24zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 vtec i 7 litrow... chyyba nieee... 7 litrow to pali 1.4 kumpla na sekwencji przy dobrym cisnieniu 2.5 nie zezre wiecej jak 15, a jak bedziesz jezdzil normalnie to ok 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rusek90 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 A ile takie BMW E36 Compact (z silnikiem 1,6 105KM i 1,8TDS bodajże 90KM) może wazyć mniej więcej? Bo tak czegoś szukam do tej kwoty ok 8k i ostatnio właśnie mnie ten Compact zainteresował.Bardzo ładna linia, zgrabny 0 tego mi potrzeba. Tylko właśnie jeszcze jak ze spalaniem (316 raczej w gazie albo 318 tds chociaż słabsze jest o te 15 kucy) i jego "energią"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rzeźnik Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 skoro sedan 1,2 tony to obstawiam ze compakt 1.0 do 1.1 zreszta mozesz sprawdzic gdzies... e36 to jak Cie moge ale e46 compakt to chyba najbrzydsze auto jakie zrobilo BMW... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 dla mnie compakt z bmw sa straszne jakies takie hmmm no nie pasuja mi do marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 ige, popieram opinie o tej wersji BMW. Mnie również nie przypadła do gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.